Stronki przeglądałem kilka lat temu, a teraz nie mam do niej żadnego odnośnikuZamieszczone przez Rafał
Musisz mieć samolot obsługujący dwa odbiorniki NDB, np. PMDG B737, czy Wilco PIC B737.
Musisz mieć jakieś lotnisko, w którym są dwa NDB oddalone od siebie o pewną odległość, która zapewni precyzję manewru.
Teoretycznie możesz to przećwiczyć na EPKK z NDB "KRW" i lokatorem "L", przy czym one są bardzo blisko siebie, więc ciężko z precyzją.
Cała zabawa polega na włączeniu obu wskaźniów ADF na HSI i utrzymywaniu się w linii pomiędzy dwoma NDB.
_____________samolot
---*-------<<<<---------*----- <- oś podejścia
__NDB 1___________________NDB2
Jeśli w takiej sytuacji znajdziesz się na lewo od osi podejścia wskazówka ADF1 będzie pokazywała godzinę np. 1, a wskazówka ADF2 godzine np. 5. Jeśli będziesz leciał w osi podejścia wskazówka ADF1 będzie pokazywała godzinę 12, wskazówka ADF2 godzinę 6.
_______________________________samolot
---*----------------*----<<<<----- <- oś podejścia
__NDB 1_____________NDB2
Obie wskazówki muszą pokazywać godzinę 12tą.
PS. Jakby co, to priw jutro, jak będę już trzeźwy ;p
Zakładki