Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Awatar andrewm12

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie Najlepszy symulator pod względem fizyki


    Polecamy

    Siema, grałem już w fsx, condora, lock on, ił-2 sturmovik.
    Poszukuję jakigoś symulatora, w którym mógłbym sobie polatać rekreacyjnie na samolotach pasażerskich, czy jakiejś cessnie, ale tak, zeby realizm stał na jak najwyższym poziomie. Condor jest fajny, ale tam się lata na szybowcach, to samo ił2. Reszta to lipa.

    Fajnie jakbyście znali jakąś gierke, gdzie szczególnei dobrze są odwzorowane przeciągnięcia, korkociągi, lądowanie, start, awarie.

    Znacie coś, czego jeszcze nie testowałem, a realizm stoi wysoko?

  2. #2

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    X-plane 9/10 może?
    Pozdrawiam, Mikołaj


  3. #3
    Moderator
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    W FSX i w X-Plane ważny jest dobrze zrobiony dodatek (samolot). Od tego jest uzależnione czy samolot będzie się zachowywał realnie. W przypadku FSX śmiało można celować w samoloty A2A z Accusim.

    Jeśli samolot będzie kiepsko zrobiony, to będzie się źle zachowywał zarówno w FSX, jak i w X-Plane.
    PS Polish VACC - VATSIM • Zaloguj
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX970, W7 Ult 64b SP1, P3D v4.2. EOS 500D+C 15-85 IS USM]

  4. #4

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez andrewm12 Zobacz posta
    polatać rekreacyjnie na samolotach pasażerskich,.... ale tak, zeby realizm stał na jak najwyższym poziomie.
    Do FSX, jesli chodzi o samoloty pasazerskie to najwyzszy realizm (miedzy innymi) znajdziesz w produktach PMDG ale uwazaj o co prosisz bo taki realizm wiarze sie z czytaniem i studiowaniem sporego materialu zanim sie wzbijesz w powietrze. Im wiekszy realizm tym moze byc bardziej frustrujacy dla poczatkujacego.

    Fajnie jakbyście znali jakąś gierke, gdzie szczególnei dobrze są odwzorowane przeciągnięcia, korkociągi
    Z tym jest akurat najgorzej, to sa elementy lotu z ktorymi symulatory maja najwiecej problemow, nawet te kosztujace miliony.

  5. #5
    Awatar andrewm12

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    O vatsimie wiem. :P

    Najbardziej kręci mnie sterowanie samolotem (a nie autopilot), loty VFR i akrobacja. Vatsim nie jest do tego, no może loty VFR jeszcze można tam zrobić, ale na tym się kończy. Ogólnie latam na szybowcach i chciałbym żeby na kompie choć trochę odwzorować fizykę lotu. Condor jest pod tym względem naprawdę spoko, ale nie mogę znaleźć scenerii, dzięki której krajobraz wyglądał by jak w Aerofly FS, bo te przez ten standardowy, to się odechciewa w to grać.
    Ostatnio edytowane przez RzEmYk ; 22-06-2013 o 14:28 Powód: .

  6. #6

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Chyba troche za duzo oczekujesz od symulatora ktory chodzi na domowym kompie. Ale jak juz cos znajdziesz co ciebie zadowoli to polecam sprawic sobie 3-wymiarowe okulary plus kompatybilny monitor - naprawde jest to olbrzymi skok w zblizeniu sie do realizmu.

  7. #7
    Moderator
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez andrewm12 Zobacz posta
    O vatsimie wiem.
    Nie chodzi o sieć, tylko o wątek na forum.
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX970, W7 Ult 64b SP1, P3D v4.2. EOS 500D+C 15-85 IS USM]

  8. #8
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast
    Come on Arsenal--))

  9. #9
    Awatar andrewm12

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    ... sim, szczególnie do akro i VFR.
    Ostatnio edytowane przez RzEmYk ; 22-06-2013 o 19:00 Powód: pisownia

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Poszukiwane dobre odwzorowanie fizyki będzie takie jak w dodatkach do FSX, bo na tym programie oparty jest symulator.

  11. #11
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez andrewm12 Zobacz posta
    kręci mnie sterowanie samolotem (a nie autopilot), loty VFR i akrobacja
    Dostales na gorze dobra rekomendacje - produkty A2A Accusim, sprobuj cos takiego jak ich P-47, P-51, mozesz sprobowac Piper Cub, raczej nic lepszego nie znajdziesz do twoich celow na domowy komputer, to jest najlepsze co istnieje (to sa dodatki do FSX). Znam faceta ktory lata (w realu) na tych samolotach i mowi ze to co accusim zrobil z symulacja jest po prostu rewelacyjne i wlasnie specjalnie punktowal fizyke lotu.
    Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 22-06-2013 o 20:30

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •