Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: lądowanie A346

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin / Wrocław

    Domyślnie lądowanie A346


    Polecamy

    Czy mógł by mnie ktoś poinstruować odnośnie lądowania tą maszyną? Podsunąć jakieś materiały czy coś, oczywiście latam na FS ;-) Problem mam taki że przy bezwietrznej pogodzie w końcowej fazie lądowania nie mogę zejść z prędkości poniżej 165 bo maszyna zaczyna gwałtownie opadać, nawet nie tyle co nosem tylko tak trochę to przypomina przeciągnięcie tylko że następuje nagle już przy prędkości ok 160 i rozłożonych na maksa klapach. Na upartego przy 170 da się wylądować (chyba że podwozie nie wytrzyma) gdy się tuż przed przyziemieniem złoży klapy to siada ładnie i się nie odbija, gorzej z hamowaniem, ale nie o takie lądowanie mi chyba chodziło ;-)
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 13-07-2010 o 18:13

  2. #2
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie

    nie bawie sie FSem, ale w realu bym zrzucil troche paliwa

    pzdr

  3. #3

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Szczerze mówiąc nie latałem jeszcze A346 ale w przypadku B744 laduje zawsze z prędkością min 170 kts. Myślę, że obydwie maszyny są w tej samej klasie i jakoś nie widzę lądowania B744 z mniejszą prędkością niż te 160kts.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez slyszers
    B744 laduje zawsze z prędkością min 170 kts
    Hmmmm ciekawe co piszesz.
    Wg tabel od 747 MLW to 295 ton, a dla tej wagi Vref dla klap 30 to 156kts, niby tylko około 15 kts różnicy ale jednak za szybko.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin / Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gaugan
    nie bawie sie FSem, ale w realu bym zrzucil troche paliwa

    pzdr
    ale wtopa lądowanie dużymi samolotami stało się wspaniałe XD i nie przypomina już walki o ostatni skrawek pasa startowego no to teraz chyba pora nauczyć się jakoś zarządzać paliwem ;-) dzięki dzięki :-P

  6. #6

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Łódź/Poznań

    Domyślnie

    najlepiej ściągnij sobie fuel planner

  7. #7
    Awatar kłantas

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    YMML/EPKT

    Domyślnie

    Ja tam latam tylko na maszynach heavy. Jak ląduje 744 no to siadam gdzies 140/155 kts przy bezwietrznej pogodzie a346 no to troszke szybciej zdaje sie, ze ok. 150/160. Tak planuje paliwo ze podczas lądowania starczyloby mi na 15 minut lotu jeszcze . Troche nie realistycznie ale cóż.
    Use makes mastery

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin / Wrocław

    Domyślnie

    Ja teraz na a 346 wypełnieniem zbiorników 10% i ładunkiem odpowiadającym ok 300 pasażerów siadam z prędkością 140 i nachyleniem 0-5* a biorąc jeszcze pod uwagę małą masę pozwala mi to na LHR skręcić w drogę kołowania jeszcze przed połową pasa, przy zbiornikach ze 100% paliwa i predkością 165 kts ledwo udawało się w ostatnią :-P

    skad się ściąga fuel planner?

  9. #9

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Łódź/Poznań

    Domyślnie

    czy słyszałeś o czymś takim jak google?

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin / Wrocław

    Domyślnie


    Polecamy

    tak, nie znalazłem dla a340

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •