nie bawie sie FSem, ale w realu bym zrzucil troche paliwa
pzdr
Czy mógł by mnie ktoś poinstruować odnośnie lądowania tą maszyną? Podsunąć jakieś materiały czy coś, oczywiście latam na FS ;-) Problem mam taki że przy bezwietrznej pogodzie w końcowej fazie lądowania nie mogę zejść z prędkości poniżej 165 bo maszyna zaczyna gwałtownie opadać, nawet nie tyle co nosem tylko tak trochę to przypomina przeciągnięcie tylko że następuje nagle już przy prędkości ok 160 i rozłożonych na maksa klapach. Na upartego przy 170 da się wylądować (chyba że podwozie nie wytrzyma) gdy się tuż przed przyziemieniem złoży klapy to siada ładnie i się nie odbija, gorzej z hamowaniem, ale nie o takie lądowanie mi chyba chodziło ;-)
Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 13-07-2010 o 19:13
nie bawie sie FSem, ale w realu bym zrzucil troche paliwa
pzdr
Szczerze mówiąc nie latałem jeszcze A346 ale w przypadku B744 laduje zawsze z prędkością min 170 kts. Myślę, że obydwie maszyny są w tej samej klasie i jakoś nie widzę lądowania B744 z mniejszą prędkością niż te 160kts.
Hmmmm ciekawe co piszesz.Zamieszczone przez slyszers
Wg tabel od 747 MLW to 295 ton, a dla tej wagi Vref dla klap 30 to 156kts, niby tylko około 15 kts różnicy ale jednak za szybko.
ale wtopaZamieszczone przez gaugan
lądowanie dużymi samolotami stało się wspaniałe XD i nie przypomina już walki o ostatni skrawek pasa startowego
no to teraz chyba pora nauczyć się jakoś zarządzać paliwem ;-) dzięki dzięki :-P
Ja tam latam tylko na maszynach heavy. Jak ląduje 744 no to siadam gdzies 140/155 kts przy bezwietrznej pogodziea346 no to troszke szybciej zdaje sie, ze ok. 150/160. Tak planuje paliwo ze podczas lądowania starczyloby mi na 15 minut lotu jeszcze
. Troche nie realistycznie ale cóż.
Use makes mastery
Ja teraz na a 346 wypełnieniem zbiorników 10% i ładunkiem odpowiadającym ok 300 pasażerów siadam z prędkością 140 i nachyleniem 0-5* a biorąc jeszcze pod uwagę małą masę pozwala mi to na LHR skręcić w drogę kołowania jeszcze przed połową pasa, przy zbiornikach ze 100% paliwa i predkością 165 kts ledwo udawało się w ostatnią :-P
skad się ściąga fuel planner?
Zakładki