Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Fs9 ILS

  1. #1

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie Fs9 ILS


    Polecamy

    Jeżeli ten temat już był to przepraszam. Chodzi mi o to jak wylądować w fs2004 z ILS'em? Chodzi mi o samoloty pasażerskie (737,747,777) default
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 13-07-2010 o 18:06

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

  3. #3
    Awatar wapster89

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Mielec (EPML) / Rzeszów

    Domyślnie

    W lekkim uproszczeniu:
    Przyjmujemy że lecisz na AP. Jesteś na 2500 feet, AP utrzymuje tą wysokość. Będziesz siadał np. na pasie 27, lecisz po kręgu, jesteś właśnie po trzecim prawym, w AP masz włączony HDG 180. Teraz tak: przede wszystkim musisz mieć ustawioną w radiu (NAV1) częstotliwość ILS'a z którego będziesz korzystał (w fs'ie chyba przewaznie 110,3MHz). Przełączasz AP z HDG na NAV (wystarczy że wciśniesz NAV, HDG wyłączy się samo jak przetniesz ścieżkę ILS) spowoduje to skręt w prawo i ustawienie samolotu idealnie w osi pasa (jak tylko przechwyci sygnał ILS'a). Przygotowywujesz sobie konfiguracje do lądowania (w zależności od maszyny, prędkość, klapy itd.). Kiedy wskaźnik ścieżki zchodzenia zacznie opadać (w sumie można i wcześniej - moje przyzwyczajenie) włączasz w AP tryb APP, w momencie przecięcia ścieżki zchodzenia automatycznie wyłączy się utrzymywanie wysokości przez AP i samolot zacznie powoli zniżać po ścieżce do pasa, i tak sobie lecisz tuż do pasa, trzymasz prędkość podejścia, wypuszczasz podwozie itd. Gdy zbliżasz sie do progu pasa dezaktywujesz AP (i ewentualnie A/T jeśli korzystasz) i sadzasz samolot delikatnie na ziemi (Delikatnie, jakbyś całował siostrę. Własną siostre! "Madagaskar 2" ).
    Mam nadzieje że coś z tego mojego zakręconego opisu zrozumiesz, w razie czego pytaj dalej

  4. #4

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Robię chyba wszystko tak jak trzeba, AP wypuszcza mnie z dużej wysokości nie w oś pas a na Air Traffic Control pisze Declare Missed Approach i Request Airport Direction. Nie wiem co dalej.

  5. #5

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Wogóle o AIT wypuszcza mnie nad sam środeczek lotniska, na 2500ft. ILS nie wiem jak się włącza tzn. nie wiem kiey jest włączony. Raz latałem na AP w koło lotniska nawet nie po kręgu tylko w kółko.

  6. #6
    Moderator
    Awatar Pletwa

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGTO

    Domyślnie

    To proponuję zacząć latać Cessną i nauczyć się podstaw. Gdy już je opanujesz na małym propie, wtedy przesiadka na na większy.
    Pozdrawiam

    Płetwa

    2xCanon Eos 40D+EF-S 17-85 IS USM+EF-S 18-135 IS+EF 70-300 IS USM+Samyang Fish-eye 8mm F3.5+2 stałki M42
    Berkut 10x50
    AR-109

  7. #7
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Zależy jak lecisz - jak masz lot IFR to słuchaj ATC, a jak dostaniesz approach clearance to wchodzisz na mapę, patrzysz na częstotliwości dla swojego pasa, wklepujesz je w NAV 1 i ewentualnie NAV 2. Potem wciskasz guzik APP na autopilocie i samolot po pewnym czasie przejmie wiązkę ILS. Kontrolujesz tylko prędkość.

    Jeżeli masz problem z dostosowaniem v/s to ATC zawsze podaje zniżanie dla v/s -1800fpm.

    EDIT: Poszukaj filmików na youtube, naprawdę pomagają.
    Pozdrawiam, Pluxe

  8. #8
    Awatar whufc

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EGLL

  9. #9
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice
    Ostatnio edytowane przez RzEmYk ; 14-04-2009 o 19:22
    [Blaszak: MSI MAG Z390 TOMAHAWK, i5 9600K, 2x16GB dual, GTX1080, W10, P3D v4.5. EOS 500D+C 15-85 IS USM+C 50 1.8 STM]

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •