Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Awatar Shievel

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie Przeciążenia i podwozie ;)


    Polecamy

    Słuchajcie , proste pytanko na które oczekuje prostej i konkretnej odpowiedzi ! Jakie są maksymalne przeciążenia dla MiGa-29 przy którym wolno wypuszczać lub chować podwozie ? Często robię sobie jakieś różne "demka'' i zastanawiam się ile katastroficznych błędów popełniam I jeszcze jakby ktoś mógłby powiedzieć jak to wszystko tyczy się do prędkości czyli maksymalna prędkość do wypuszczenia podwozia.

    Pozdrawiam
    Michał
    Nikon D60 + Nikkor 18-55 1:3.5-5.6 VR + Sigma 70-300


  2. #2
    Awatar Don Corleone

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Maastricht

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że powyżej 250 KIAS raczej nie powinieneś tego podwozia wypuszczać, ale ciężko stwierdzić. W sieci żadnego manuala nie znalazłem.

  3. #3
    Olaffek
    Goście

    Domyślnie

    A co ma przeciążenie do wypuszczonego podwozia? Chodzi tu o prędkość powietrza co by nie urwała tegoż podwozia. Lecąc Tu-154 wyrzucam podwozie poniżej 500km/h.

  4. #4
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Olaffek Zobacz posta
    A co ma przeciążenie do wypuszczonego podwozia? Chodzi tu o prędkość powietrza co by nie urwała tegoż podwozia. Lecąc Tu-154 wyrzucam podwozie poniżej 500km/h.
    A co ma TU-154 do MIG-29?
    Wracajac do tematu to nie trudno sobie wyobrazic, ze przeciezenie na pewno ma wplyw na dzialanie mechanizmu.

  5. #5
    Olaffek
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    A co ma TU-154 do MIG-29?
    Na przykład to że są rosyjskiej produkcji a tak na poważnie to sim nie gwarantuje raczej wiernego zachowania się np. podwozia podczas przeciążeń.

  6. #6
    Awatar QmP3L

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRG / EPRZ

    Domyślnie

    Wiem z instrukcji, że przy normalnym starcie podwozie chowa się przy ok 400 km/h, a wypuszcza się je przy 350 km/h, ale to są wartości normalnego użytkowania, a nawet latania po kręgu. Nie znalazłem wartości maksymalnych. A jeśli wypuszczasz podwozie przy przeciążeniu dodatnim, to przecież odciążasz układ hydrauliczny, bo wzmocniona siła ciążenia pomaga wtedy wysunąć podwozie.
    http://qmp3l.deviantart.com/ - zapraszam do galerii
    (\__/) This is Bunny. Copy Bunny into
    (O.o ) your signature to help him
    (> < ) on his way to world domination!!!

  7. #7
    Olaffek
    Goście

    Domyślnie

    Dopuszczalne prędkości do wypuszczenia podwozia zależą także od typu samolotu.

  8. #8
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez QmP3L Zobacz posta
    A jeśli wypuszczasz podwozie przy przeciążeniu dodatnim, to przecież odciążasz układ hydrauliczny, bo wzmocniona siła ciążenia pomaga wtedy wysunąć podwozie.
    To tylko gdybanie. Rownie dobrze moze to byc szkodliwe na takiej samej zasadzie jak zamykanie drzwi w mieszkaniu jak jest przeciag. Zamykasz z ta sama sila plus sila przeciagu i pomoc jest taka, ze drzwi o mala nie wylatuja z futryna...
    Do calej dystkusji dochodzi wplyw wysunietego podwozia na G graniczne calej konstrukcji samolotu bo to nawet ma wplyw w samolotach pasazerskich.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •