Każdy samolot jest delikatnie dziobem ku górze.
Witam. Wykonuje lot Boeingiem 767 level-d. Samolot leci z pełnym obciążeniem i dużą ilością paliwa na wysokości przelotowej FL380. Problem jest w tym, że mam dziób przechylony o 5stopni do góry. Nie wiem czy to normalne przy dużym załadunku czy może coś źle robię. Latałem parę razy w rzeczywistości i nie wydawało mi się żeby samolot leciał tak krzywo. Lece wg wskazań FMC. Może ktoś mógłby udzielić wskazówki.
Zobacz w FMC ile wynosi optymalny poziom przelotowy dla danej masy samolotu. Lecisz przeciążony, na dużej wysokości, więc samolot wchodzi na wysokie kąty natarcia.
To, że na stronkach jest napisane, że B767 lata na tym a na tym pułapie, nie znaczy, że zawsze lata na tej wysokości.
[Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11, MSFS | EOS 500D + C 15-85 IS USM + C 50 1.8 STM]
Zakładki