Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Białystok/Warszawa

    Domyślnie Dziób w górze, Level-d 767


    Polecamy

    Witam. Wykonuje lot Boeingiem 767 level-d. Samolot leci z pełnym obciążeniem i dużą ilością paliwa na wysokości przelotowej FL380. Problem jest w tym, że mam dziób przechylony o 5stopni do góry. Nie wiem czy to normalne przy dużym załadunku czy może coś źle robię. Latałem parę razy w rzeczywistości i nie wydawało mi się żeby samolot leciał tak krzywo. Lece wg wskazań FMC. Może ktoś mógłby udzielić wskazówki.


  2. #2
    Awatar b 737

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Staszów

    Domyślnie

    Każdy samolot jest delikatnie dziobem ku górze.
    Pozdrawiam G

  3. #3
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L0TNIK Zobacz posta
    Latałem parę razy w rzeczywistości i nie wydawało mi się żeby samolot leciał tak krzywo.
    Bo w rzeczywistości jak lecisz, to nie masz przed sobą PFD.
    Pozdrawiam, Pluxe

  4. #4
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie


    Polecamy

    Zobacz w FMC ile wynosi optymalny poziom przelotowy dla danej masy samolotu. Lecisz przeciążony, na dużej wysokości, więc samolot wchodzi na wysokie kąty natarcia.

    To, że na stronkach jest napisane, że B767 lata na tym a na tym pułapie, nie znaczy, że zawsze lata na tej wysokości.
    [Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11, MSFS | EOS 500D + C 15-85 IS USM + C 50 1.8 STM]

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •