Bardzo możliwe, że nie włączyłaś systemu ogrzewania rurek pitota i pitoty nawaliły, co powoduje, że dane jakie otrzymuje autopilot są błędne. Aczkolwiek gdyby tak było, to zauważyłabys to na lewym monitorze od prędkości, ze prędkość jest dużo bardziej błędna od tej z GPS. Możliwe, że problemem jest też niezmienienie w panelu ustawień prędkosci z węzłów na skalę Macha. Kiedy po 18tys stóp nie zmieni się na podawaną predkosc w skali Macha, autopilot wariuje. Ja kiedy o ty nie wiedziałem, ze po 18tys stóp nie zmienialem na skalę Macha, autopilot na 20-22tys stóp wariował tak, ze odczuwał ze predkosc jest za duza i podnosił mi dziób do góry nawet na 20-25stopi. Wszsytko okej jak jestes przy kompie. Aczkolwiek jak pojdzieesz sobie po herbatę i autopilot robi ci takie cyrki ze podnosi dziób zeby hamować, wracasz a tu już przeciągniecie i samolot pikuje w dół. Od kiedy po 18tys przechodze predkosc Mach, juz autopilot nie wariuje, pozdrawiam.
Zakładki