Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie Problem z repaintem


    Polecamy

    Mam dość prosty problem. Zrobiłem repaint do ATR 72 od Flight1, ale nie umiem dodać do niego kanału alpha. Zwykle do tego celu używam DXTBMP, ale on obsługuje max rozmiar 2048x1000 pikseli, a ta tekstura jest dość nietypowa i ma jakieś 4800x1300 pikseli, co skutkuje zdeformowanymi i zniekształconymi teksturami. Imagetool nie działa, widać jest zbyt stary żeby chodził na Windows 7 x64.

    Proszę albo o poradę, czego jeszcze mógłbym użyć do tego celu. Ewentualnie jeżeli ktoś byłby chętny do zrobienia tego za mnie i zapisania tego w .bmp 32-bit z alphą, mogę podesłać tę teksturę wraz z alpha channelem do niej (w formacie .bmp).
    Pozdrawiam, Pluxe

  2. #2
    Moderator
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie


    Polecamy

    Najprościej w Photoshopie przełączyć widok na kanały i do kanałów R, G, B dodać alpha.
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX970, W7 Ult 64b SP1, P3D v4.2. EOS 500D+C 15-85 IS USM]

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •