Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    Jan 2012

    Thumbs up Przypisywanie osi do podwójnej przepustnicy


    Polecamy

    Witam,
    pytając osoby o podwójną przepustnice w FS 2004 spotykałem się z odpowiedziami "nie można". Jednak udało mi się ruszyć ten problem. Rozwiązanie poniżej:
    Należy przejść do Ustawienia > Assignments > Joystick axes.
    Następnie upewniamy się, że zaznaczony jest nasz joystick (w moim przypadku Saitek Cyborg Fly 5) i przypisać przepustnice 1 i 2. W przypadku mojego joysticka przepustnice oznaczone są jako "oś Z" i "suwak", zatem:
    "engine 1 trotthle axis" przypisuje: "oś Z"
    i
    "engine 2 trotthle axis" przypisuje: "suwak"
    Następnie przechodzimy do Sensitivities i zjeżdzamy nieco w dół. Można zauważyć, że pojawił się nam "engine 2 trotthle axis" a suwak czułości jest na 0, dlatego przesuwamy go na maksymalnie w prawo.

    Wydawałoby się, że wszystko jest ok, ALE nie do końca.
    Zaprogramowaliśmy drugą przepustnice, ale działa ona w przeciwną stronę do pierwszej. Innym razem jak odpaliłem obie były zsynchronizowane, ale działały do siebie, więc też trochę nie tak, bo ciąg zwiększa się przesuwając dźwignię do przodu...

    Tyle ode mnie, przetestujcie i podzielcie się sowimi uwagami.


    Korekta - ortografia, interpunkcja:_W poście została wykonana korekta ortograficzna/interpunkcyjna. Kolejne posty z błędami mogą zostać usunięte, a piszący może otrzymać ostrzeżenie.
    Ostatnio edytowane przez RzEmYk ; 21-01-2012 o 20:19 Powód: Pisownia

  2. #2
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez spidi Zobacz posta
    działa ona w przeciwną stronę do pierwszej.
    To w osiach zaznacz odrócenie działania (Reverse).
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX970, W7 Ult 64b SP1, P3D v4.2. EOS 500D+C 15-85 IS USM]

  3. #3

    Dołączył
    Jan 2012

    Domyślnie

    @Rzemyk'u rozglądam się z w/w opcją ale nie mogę jej znaleźć - wskaż proszę mi jej lokalizację.

  4. #4

    Dołączył
    Jan 2016

    Domyślnie

    Settings -> Assignments -> Joystick Axes.

  5. #5

    Dołączył
    Jan 2012

    Domyślnie

    No i problem rozwiązany dla tych, którzy myśleli, że "nie da się w FS 2004". Pozdrowienia dla nich.
    Ostatnio edytowane przez RzEmYk ; 22-01-2012 o 10:14 Powód: .

  6. #6
    Awatar obserwator

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Mielec EPML

    Domyślnie

    Witam!
    Spidi - uważaj na ortografię . Dobrze że problem się rozwiązał. Ma ktoś inny joystick z "dabull" przepustnicami? Czy w FS2004 też jest taki problem i czy da się go rozwiązać?
    Pozdrawiam, Mikołaj

  7. #7
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    Jeśli Windows widzi kilka osi kontrolera, to nie ma problemu z ich przypisaniem w FSie.
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX970, W7 Ult 64b SP1, P3D v4.2. EOS 500D+C 15-85 IS USM]

  8. #8

    Dołączył
    Jan 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja z Saitek Yoke (wolant i przepustnica) + Saitek TQ zaprogramowałem kiedyś 4 silniki bez żadnego problemu. Teraz mam dwa, bo tyle mi potrzebne, a inne osie wykorzystałem do innych rzeczy (speedbrakes, flaps i gear handle).

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •