Pokaż wyniki od 1 do 19 z 19

Wątek: 767 PMDG + ATC

  1. #1
    Awatar harrier

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Koluszki

    Domyślnie 767 PMDG + ATC


    Polecamy

    Mam takie pytanie. Jak sie lata np tym 767 albo innymi płatnymi maszynami to czy korzysta sie z wbudowanego atc?Czy może ściąga sie do tego jakiś program.Bo jeśli lecimy wg SID`a, wieża wydaje nam swoje polecenia wejścia na na swój kurs.A może ogóle sie nie korzysta z ATC chodź nie wydaje mi sie
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 13-07-2010 o 18:00
    Canon EOS 60D + Canon EF 70-200 f/4 L IS USM

  2. #2
    Awatar Chudy

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Trzemeszno

    Domyślnie

    Wiesz wbudowane ATC jest troszkę "głupawe" od siebię radzę wybrac VATSIM.
    http://maciej-n.blogspot.com/ --> Moje słów kilka... :)
    PPL(A) C150 C172 PZL104


  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    767 od PMDG?

  4. #4

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Chudy
    ....od siebię radzę wybrac VATSIM.
    Od siebię radzę VATSIM omijać z daleka.

  5. #5
    Awatar harrier

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Koluszki

    Domyślnie

    Sory pomyłka w temacie. Level-d oczywiscie
    Canon EOS 60D + Canon EF 70-200 f/4 L IS USM

  6. #6
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie Re: 767 PMDG + ATC

    Cytat Zamieszczone przez harrier
    Mam takie pytanie. Jak sie lata np tym 767 albo innymi płatnymi maszynami to czy korzysta sie z wbudowanego atc?Czy może ściąga sie do tego jakiś program.Bo jeśli lecimy wg SID`a, wieża wydaje nam swoje polecenia wejścia na na swój kurs.A może ogóle sie nie korzysta z ATC chodź nie wydaje mi sie
    Sa tacy co lataja takim 767 level-D wogole nie uzywajac ATC - mozna i tak. Ci co chca miec bardzo profesjonalny ATC raczej korzystaja z dodatkowego programu (trzeba zaplacic), moze o tym slyszales - "Radar Contact". Jeszcze inni ida na Vatsim - zalezy od ciebie co bedzie ci odpowiadac.

  7. #7

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sterixx
    Cytat Zamieszczone przez Chudy
    ....od siebię radzę wybrac VATSIM.
    Od siebię radzę VATSIM omijać z daleka.
    Bo?

  8. #8

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Epwa/WAW

    Domyślnie

    a ja mam troche inne pytanie. czy w 767 level d jest wgrana informacja o decision height? przy podejsciu komputer informuje o approach minimums, a pierwszy oficer o klapach itp. przy przyziemieniu tez sa wszystkie niezbedne dzwieki. wiec sie zastanawiam czy to ja czegos nie umiem ustawic czy moze poprostu tego nie ma. pozdrawiam

  9. #9

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Ja to mam i nic nie musiałem specjalnie ustawiać. Mówi o V1, Vrotate, V2, Positive Rate, Gear up, Flaps Up, no i jeszcze kapitan do paxów mówi np. We've reached our crusing altitude itd. Na zniżaniu to samo: wychylenie klap mówi no i wysokość .


    Pozdrawiam

    EDIT: Za szybko przeczytałem Mi mówi approaching minimums i minimums, a minimumsy możesz ustawić w oknie, gdzie masz radio, przepustnice itd. to tam obok przepustnic po prawo o ile mnie pamięć nie myli masz DH.

  10. #10
    Awatar piotr-pajor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    FS-owe ATC do kosza...zapraszamy na Vatsim...
    Nikon D90 + MB-D90 + Nikkor 70-300 mm VR + Nikkor 18-105 mm VR + Nikkor 50mm F1.8 + DigiMate III plus z dyskiem 120 GB

  11. #11

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sterixx Zobacz posta
    Od siebię radzę VATSIM omijać z daleka.
    Ciekawe czemu

  12. #12

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Bo polski VATSIM jest mało przyjazny początkującym pilotom? Polatałem sobie po Oceanii, Australii i Nowej Zelandii i po tej przygodzie nie prędko powrócę na nasze wirtualne niebo. Inna jakość po prostu. Pełna obsada ATC praktycznie non stop na każdym istotnym lotnisku, przyjazna atmosfera i nikt nie wysyła cię na 15 minut na hold przed ladowaniem, a na pytanie "po co?" nie odpowiada naburmuszonym głosem "bo ja tak powiedziałem"
    ________________________________________
    Pozdrawiam, Krzysiek.

    "If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.

  13. #13

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Nie można całego naszego FIRu wrzucać do jednego wora, ponieważ mamy wielu świetnych kontrolerów i może ich szlak trafić,jeśli widzi dwóch dzieci neo logujących się na pasie na F16 i kompletnie go lekceważą, a na upomnienie puszczają wiązanki.Są kontrolerzy którzy rzeczywiście siadają jak za karę i to też się widzi w naszym FIRze.Ja osobiście ostatnio mało latam do/z Polski nie powodu nie uprzejmego kontrolera, tylko nie przygotowanych naszych polskich pilotów.

  14. #14

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Ja też nie generalizuję, ale wszystko co złe na VATSIM spotkało mnie w polskim FIRze. Po prostu takie mam doświadczenia.
    ________________________________________
    Pozdrawiam, Krzysiek.

    "If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.

  15. #15
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Imperatorkuba Zobacz posta
    a ja mam troche inne pytanie. czy w 767 level d jest wgrana informacja o decision height?
    Decision Height się ustawia, tak samo Minimum Descend Altitude.
    Trzeba najpierw przeczytać manual, a dopiero potem pisać na forum. Szczególnie, że manual jest dostępny za darmo na stronce LevelD.

    Cytat Zamieszczone przez Kshyhoo Zobacz posta
    Bo polski VATSIM jest mało przyjazny początkującym pilotom?
    Jest mało przyjazny pilotom nieukom. Jeśli ktoś ma podstawy, wylatał swoje offline, to na VS nie ma się czego obawiać.
    Może w innych FIRach - zgodnie z "prikazem z góry" - przymykają oko na dzieciarnie, która zamiast ćwiczyć offline, od razu klika "connect", byle by ich utrzymać w sieci; jednak w "polskim VATSIMie" stawia się na jakość, nie na ilość.
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX970, W7 Ult 64b SP1, P3D v4.2. EOS 500D+C 15-85 IS USM]

  16. #16

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kshyhoo Zobacz posta
    [...] i nikt nie wysyła cię na 15 minut na hold przed ladowaniem, a na pytanie "po co?" nie odpowiada naburmuszonym głosem "bo ja tak powiedziałem"
    ^^ Holda dostałem tylko raz, ale się temu nie dziwię, bo było to podczas zlotu w Wawie. I nikt mi nigdy naburmuszonym głosem nie odpowiadał

    Wg. mnie jest dokładnie tak, jak mówi Rzemyk i mam nadzieję, że tak pozostanie. Jeszcze nie słyszałem w Polsce, aby ktoś odczytywał 3-cyfrowy kod transpondera ( w Chorwacji tak było ), albo jak leciałem przez FIR Bukareszt, to przez cały czas ATC wywoływało jednego Speedbirda i jak do niego napisałem, to się okazało, że on nie z Polski. I przez cały czas jak byłem w Firze, nie odezwał się ani razu.

  17. #17
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie

    Kshyhoo, zależy też na kogo trafisz. Niedawno obserwowałem, jak Maciek Łapoć dzielnie znosił pilota, który przez co najmniej 20 minut próbował powtórzyć zgodę na lot wcinając się co chwilę w połowie transmisji innych pilotów. Delikwent nie dostał ani razu "proszę się rozłączyć".Innym razem (inny kontroler) lecąc słyszałem ochrzan trwający z 20 sekund (ochrzan, nie krótkie zwrócenie uwagi) za to, że jakiś pilot podał nazwę SIDu przy pierwszym kontakcie z APP. Według sporo zależy od kontrolera.

  18. #18

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Ależ ja nie mam zamiaru krytykować polskich kontrolerów jako ogółu. Miałem po prostu kilka razy przygody z kontrolerami/kontrolerem, którzy chyba chcieli wykazać swoją władzę nad niebem, bo inaczej nie umiem wytłumaczyć ich zachowania. Jak już się trzymać konkretnego przykładu to rzeczony HOLD był nad KRN przy zerowym ruchu na EPWA i CAVOK, zostałem wtedy potraktowany wręcz po chamsku (nie wiem, może kotroler musiał wyjść z psem na spacer...), ale nadal był to pojedynczy incydent. Problem w tym, że każde złe doświadczenie jakie miałem z ATC miało miejsce w Polsce. Nigdy nie były one związane z samym lotem, tylko z zachowaniem kontrolera wobec mnie, czy innych użytkowników. Nie mam jakiegoś wielkiego nalotu online i może po prostu miałem pecha, że trafiałem na takie sytuacje i może za granicą też się one zdarzają. Ale póki co dla mnie latanie po Polsce to częściej źródło frustracji, a nie przyjemności.
    ________________________________________
    Pozdrawiam, Krzysiek.

    "If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.

  19. #19

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Zgadzam się i potwierdzam w pełni z poprzednimi opiniami, myślę Kshyhoo że masz poprostu uraz i my to rozumiemy
    Ostatnio edytowane przez Sterixx ; 26-06-2009 o 12:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •