Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
  1. #1

    Dołączył
    Jan 2014

    Post Low Oil Pressure


    Polecamy

    Cześć, mam pytanie dotyczące 737NGX, otóż gdy chcę włączyć APU na START i pojawia się alarm "LOW OIL PRESSURE" i APU nie startuje nie wiem co robić wszystkie pompy paliwa na on itp. Co może być tego przyczyną ?

    Pozdrawiam!

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    A co miałoby tłoczyć olej, skoro APU nie działa? Póki APU nie osiągnie wystarczających obrotów, podczas jego włączania będzie widoczne ostrzeżenie o niskim ciśnieniu oleju.

  3. #3

    Dołączył
    Jan 2014

    Domyślnie

    Ale ja włączam APU jak zawsze przed startem silników tyle że ono nie reaguje tylko pojawia Low Oil Press :>

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Na podstawie tak skąpego opisu problemu raczej nikt nie zgadnie, jaka jest istota problemu. Powtórzę, ostrzeżenie o niskim ciśnieniu jest normalne podczas włączania APU. O prawdziwym problemie (APU nie osiąga nominalnych obrotów, a może automatycznie się wyłącza? A nuż to uszkodzony starter APU, bo w NGX można go zepsuć? Czy choćby brak paliwa?) nic nie napisałeś.

  5. #5

    Dołączył
    Jan 2014

    Domyślnie

    To ja opowiem od nowa:
    Paliwo zatankowane 10374 kgs na 700NM jest dobrze.
    Drzwi zamknięte samolot gotowy do odpalenia silników.
    APU ON -> START.
    Po czym pod APU wyświetla Low Oil pressure i nie osiąga nominalnych obrotów oto cała sytuacja!

  6. #6
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Checklisty pewnie nie dopilnowałeś, coś pominąłeś i nie startuje.
    Pozdrawiam, Pluxe

  7. #7

    Dołączył
    Jan 2014

    Domyślnie

    Wszystko było dopilnowane, ale lot wcześniej gdy kołowałem do bramek i włączyłem APU to było to samo musiałem z GRD PWR ciągnąć zasilanie.

  8. #8

    Dołączył
    Jan 2014

    Domyślnie

    A może chodzi o to że za mało paliwa jest w zbiornikach ?

  9. #9
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Masz przecież 10 ton paliwa...

    Przejrzyj jeszcze raz checklistę, dokładnie. Wystarczy jeden błąd popełnić i kicha, to samo przy rozruchu silników.
    Pozdrawiam, Pluxe

  10. #10
    Moderator
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    Banalne pytanie. Trzymasz przez jakiś czas przełącznik na pozycji START?
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX970, W7 Ult 64b SP1, P3D v4.2. EOS 500D+C 15-85 IS USM]

  11. #11

    Dołączył
    Jan 2014

    Domyślnie


    Polecamy

    Poradziłem sobie z danym problemem, dziękuję ! Po prostu coś źle robiłem teraz wszystko gra !

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •