Zmniejszyć na 20-25.Zamieszczone przez Gater
Witajcie!
Mam pewien problem, a właściwie wieczny dylemat: jak skonfigurować grafikę w FS2004, a by mieć w miarę przyzwoite warunki do latania i jednocześnie, żeby nie klatkowało.
W tym temacie będę kierował do Was, doświadczonych, pytania nt. co lepiej, a co gorzej.
Może najpierw specyfikacja techniczna mojego kompa:
Intel Pentium 4 CPU 2.80GHz
1,00 GB RAM
Grafika GeForce 7600 GS, 256 MB, DDR2
Sceneria ziemi
Pytanie numer jeden. Co bardziej obciąża komputer: mesh (w tym przypadku całej Polski) czy zmiany w pliku FS9.cfg polegające na zwiększeniu "wyginania" ziemi, czyli większe nierówności terenu. W dodatku w opcjach FS2004 ustawiłem sobie Extend terrain texture, i chciałbym przy tym pozostać. Pomóżcie, co najlepiej wybrać, jak dla mojego komputera? Chciałbym mieć klatkowanie około 30 fps, a po wyżej wymienionych zmianach moje klatki to ok. 15, co staje się uciążliwe.
Pomożecie?
@Edit:
Maksymalną ilośc klatek w opcjach ustawiłem na 40. Zwiększyć, zmniejszyć? Jak to jest?
Zmniejszyć na 20-25.Zamieszczone przez Gater
A co z paskami:
a) Terrain mesh complexity
b) Terrain tetxure size
Aha i jeszcze mam coś takiego, z czym nie wiem co zrobić: MIP mapping quality: 4.
Będę wdzięczny, jeśli ktoś poda mi co powinienem tutaj ustawić, aby zlikwidować klatkowanie.
A co z fałdami terenu w FS9.cfg?
P.S.
Przed chwilą lądowałem w LIPZ, klatkowanie na podejściu 003, także zaczynam się niepokoić.
Zakładki