Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
Like Tree1Likes
  • 1 Post By kuba239

Wątek: Budowa scenerii, a światła

  1. #1
    Awatar kuba239

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Pionki, Radom

    Domyślnie Budowa scenerii, a światła


    Polecamy

    Witam,
    Tworzę scenerię EPSY do FSX/P3D wraz z terminalem, pasem, płytą itp. Jestem na etapie tworzenia oświetlenia płyty postojowej przez maszty/ latarnie. Stworzyłem te maszty w SketchUp i otworzyłem przez Model Convecter X, wybrałem opcję Attached object editor - tam dodałem efekt światła, umieściłem go i.... dalej nie wiem co mam zrobić :/ Chcę dodać tę latarnię do symulatora, wraz z efektem oświetlenia. Może ktoś na forum będzie wiedział jak to zrobić ? W MCX ustawiałem terminal wieżę, pas, a latarni z efektem nie. Będę wdzięczny za jakąkolwiek wskazówkę.

    Pozdrawiam, Jakub

  2. #2
    Awatar pawel111

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    Ja niestety nie jestem w stanie pomóc , ale chciałbym spytać czy nie myślałeś też nad wersją do FS2004?

  3. #3
    Awatar kuba239

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Pionki, Radom

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez pawel111 Zobacz posta
    Ja niestety nie jestem w stanie pomóc , ale chciałbym spytać czy nie myślałeś też nad wersją do FS2004?
    Uporałem się z problem już Myślę nad wersją do FS2004, ale na razie to tylko FSX/P3Dv2, v3.
    A jeśli by ktoś wiedział to mam jeszcze jedno pytanie. Zrobiłem te lampy, ale one nie oświetlają płyty tylko sobie tak świecą - co trzeba zrobić żeby świeciły na płytę. Wiem tyle, że musi być jakaś tekstura nałożona :/
    pawel111 likes this.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •