Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 65
Like Tree19Likes

Wątek: Airline Manager 2 - Facebook

  1. #1
    Awatar echoman

    Dołączył
    Dec 2013

    Domyślnie Airline Manager 2 - Facebook


    Polecamy

    Ostatnio firma Xombat Development wprowadziła drugą część kultowej już gry Airline Manager.
    Na pierwszy rzut oka widzimy nowy schemat menu i nowe opcje rozgrywki.
    Wymaga ona więcej koncentracji oraz myślenia, zostały wprowadzone używane samoloty, jak i wiele innych czynników jak długość drogi startowej i potrójny współczynnik pasażerów.
    Starzy wyjadacze w Airlinemanager-a na pewno docenią trudność rozgrywki.
    Trzeba robić wszystkie rodzaje -Checków.

    Moja linia to Bartusek Airlines.
    Gram 9 dni i już sporo ugrałem.

    Moja flota teraz to :
    5x B753
    2x DC10
    1x AT72 i 1xF70
    oraz startowy B738.



    Jerry and Katarzyn like this.
    k5 1200mm 2x ;)
    PPL(A) + Ultralekkie :D
    ob. Najlepsza Chełmska szkoła awiacji.

    Asthetic spotter

  2. #2

    Dołączył
    Jul 2014
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Ja zacząłem dzisiaj grać w to w jedynkę nie grałem z angielskim średnio ale sobie radzę. Na razie latam tylko z Krakowa.
    Moja flota:
    ATR-42-500 (Pierwszy lot do Warszawy 97%)
    Saab 340 (pierwszy lot do Pragi wypełnienie 97%)
    Startowy B738 (pierwszy lot do Oslo wypełnienie 90%)
    DHC-8-Q300 (pierwszy lot do Wiednia wypełnienie 74%)
    + Zamówione nowe 2x ATR-42-300
    Katarzyn likes this.

  3. #3
    pitekman
    Goście

    Domyślnie

    PLL LOT S.A.

    Zapraszam do inwestowania, bede długo się bawił, a zaczalem wczoraj. Poki co B738, 2x ATR42, 3xATR42 zamówione. Przed chwila wyszedlem na europejska gielde

  4. #4
    Awatar echoman

    Dołączył
    Dec 2013

    Domyślnie

    Minęły 4 dni :
    18 B753
    2 DC10
    1 A342
    1x AT72 i 1xF70
    oraz startowy B738.


    • Progress
    • Current share value
      11.39 $[/COLOR]
    • Change (%)
      + 13.92 %[/COLOR]
    • Change ($)
      + $ 1.39[/COLOR]



    • Airline stats
    • Company reputation
      89.99 %
    • Fuel cost
      $ 400 per 1,000 Lbs
      79,203,797 Lbs[/COLOR]
    • Flights
      195
      20,871 PAX[/COLOR]
    • Fleet size
      24
      Avg quality 4/10[/COLOR]
    • A/C Pending delivery
      0
      Next delivery in N/A[/COLOR]
    • Active routes
      24
      24 Advertised[/COLOR]
    • # A/C planned for maintenance
      3
      3 currently ongoing mainten[/COLOR]
    k5 1200mm 2x ;)
    PPL(A) + Ultralekkie :D
    ob. Najlepsza Chełmska szkoła awiacji.

    Asthetic spotter

  5. #5

    Dołączył
    Jul 2014
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Ogarnąłem mniej więcej już tą grę moja linia to ZAJCAIR
    Moja flota:
    5x ATR42
    2x Saab 340
    i startowy 1x B738
    Najlepiej wypełniony lata KRK-CPH ATR42 około 65%
    A najgorzej KRK-Bukareszt Saab 340 około 20%

  6. #6
    Awatar echoman

    Dołączył
    Dec 2013

    Domyślnie

    Usprawnij linię, pomyśl o wypełnieniu i demand, a nie wysyłaj samoloty na bezmyślne trasy Widzisz jak moja linia pnie się w górę, wszystko w niej zaplanowane
    k5 1200mm 2x ;)
    PPL(A) + Ultralekkie :D
    ob. Najlepsza Chełmska szkoła awiacji.

    Asthetic spotter

  7. #7

    Dołączył
    May 2016
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Mam takie pytanie, jak inwestuje się w inne linie lotnicze i co to daje? Tylko tego jeszcze nie obcykałam .

  8. #8
    Awatar echoman

    Dołączył
    Dec 2013

    Domyślnie

    Zgarniasz po pół roku np zainwestowany hajs jesli linia się rozwinęła
    p.s ja ciągle rosnę

    Akcje : 30,03$

    • B737-800
      x 1

    • ATR 42-500
      x 1

    • Fokker 70
      x 1

    • DC-10-10
      x 2

    • B757-300
      x 19

    • A340-200
      x 1

    • B787-8
      x 3

    • B777-300ER
      x 4
    k5 1200mm 2x ;)
    PPL(A) + Ultralekkie :D
    ob. Najlepsza Chełmska szkoła awiacji.

    Asthetic spotter

  9. #9

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Taipei, Taiwan

    Domyślnie

    Ten kocur w TOP1 to jestem ja i przypadło mi walczyć z misiem, eh ten Airline Manager
    Niestety na razie nie mam slotów do inwestowania. Polecam przejście z AM1, nieważne czy grasz realnie czy dla pozycji, AM2 jest zdecydowanie lepszy niż poprzednik
    piotrek9 likes this.

  10. #10

    Dołączył
    May 2016
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Jest i język polski! Może i są błędy (np. wystartuj 1 trasy), no i jeszcze nie cała gra została przetłumaczona, ale po za tym dziwnie to wygląda.

  11. #11

    Dołączył
    Jul 2014
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Jak zmienić konfigurację danej maszyny? bo mam z tym problem

  12. #12

    Dołączył
    Jul 2014
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Paliwo po 125$ teraz jest

  13. #13

    Dołączył
    May 2015
    Mieszka w
    Mosby,Norwegia

    Domyślnie

    Zapraszam do inwestowania w Arbuz Airways kiedy będzie to możliwe. Dzisiaj kupie kolejny KR-860. Według mnie AM2 lepszy od AM1, ze względu na większy realizm, ale i tak nie przstane grać w AM1

  14. #14
    Awatar echoman

    Dołączył
    Dec 2013

    Domyślnie

    Akcje po 111.88$
    Zapomniałem że jest taki samolot jak KR-860 i kupowałem B77X, w rankingu poleciałem z 400 na 900 miejsce :/

    Flota:
    • B737-800
      x 1
    • DC-10-10
      x 2
    • B757-300
      x 19
    • A340-200
      x 1
    • B787-8
      x 3
    • B777-300ER
      x 4
    • B777-9X
      x 17
    Ostatnio edytowane przez RzEmYk ; 24-12-2016 o 21:41 Powód: Wulgaryzm, w dodatku napisany z błędem.
    k5 1200mm 2x ;)
    PPL(A) + Ultralekkie :D
    ob. Najlepsza Chełmska szkoła awiacji.

    Asthetic spotter

  15. #15

    Dołączył
    Dec 2016

    Domyślnie

    Witam, mam pytanie co do cateringu. Jaki to w ogóle ma sens jeśli sprzedaję 60 porcji po 6 dolarów a opłata wynosi prawie 500 dolarów. Czy catering ma wpływ na reputacje lub cokolwiek innego?

  16. #16
    Awatar bukajM

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Jaki jest sposób aby wypełnienie samolotu było jak największe? Latam na trasach gdzie demand jest powyżej 95% i klasa ekonomiczna ok. 85-90% a i tak w 757-300 mam tylko ok. 150 paxów na 243 możliwych. Mam marketing na te trasy i catering. Reputacja linii to 93% ale wartość sprzedaży to tylko 63%.

    Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
    VOR CZE

  17. #17
    Awatar Micha-ek

    Dołączył
    May 2013
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Wartość sprzedaży, to procent pierwotnej ceny samolotu za jaką możesz go w danej chwili sprzedać i zmienia się co godzinę.

    Co do zwiększenia obłożenia - konfiguruj samolot pod daną trasę (procent foteli w klasie ekonomicznej/ biznes/ pierwszej).

  18. #18

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Dallas

    Domyślnie Stargardian

    Zapraszam do investment'u- moja linia Stargardian- baza Szczecin.

  19. #19

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Taipei, Taiwan

    Domyślnie

    Chciałbym podzielić się kilkoma radami specjalnie dla Polaków grających w Airline Manager 2.
    Obecnie jestem w rankingu TOP2, przez długi czas byłem TOP1 (Linia: Hello Kitty) - Dobra taktyka to klucz do osiągnięcia wysokiego rankingu.
    Porady poniżej kieruję do osób, których interesuje jak najszybsze wybicie się w rankingu. Wciąż masz szansę osiągnąć TOP20 jeśli zrobisz to dobrze! Im szybciej zaczniesz tym lepiej.

    A więc co zrobiłbym, aby osiągnąć jak najszybszy wzrost Stock Value [SV], gdybym zrestartował swoją linię?

    1. Wstęp

    - Sprzedaj samolot B738, którego dostałeś na początek, kiedy Sale Value będzie 90-99%

    - Jeśli masz trochę prawdziwych pieniędzy na wydanie, kup pakiet 4 ($ 100,000,000 + 2000 Bonus Points), lub użyj wirtualne pieniądze uzyskane ze sprzedaży B737-800 i kup za to jak najwięcej Dassault Mercure, w zakładce Used A/C, strona 4.
    UWAGA: Przeczytaj najpierw punkt 2.

    2. Wskazówki

    - Pewnym jest iż powinieneś zacząć od Dassault Mercure, kupując go czy inny używany samolot na późniejszym etapie, możesz wybrać model pochodzący z różnych części świata. Wybierz taki model, ktory jest najbliżej Twojej bazy (HUB), unikniesz wysokich opłat za transport, a więc Twoja linia osiągnie sukces szybciej.

    - Zaznacz opcję "Reduced delivery time" przy zakupie używanych maszyn. UWAGA: Stracisz wtedy Realism Mode, jednak jeśli chcesz szybko osiągnąć sukces w rankingu, realism mode nie jest Ci potrzebny. Zredukowany czas dostawy pozwoli Ci na otrzymanie zamówionego samolotu w kilka minut, zamiast kilka godzin!

    - W tym momencie nie jest ważny "A/C Quality", który jest liczony od 1 do 10. Oczywiście im więcej tym lepiej, jednakże na tym etapie ważniejsza jest wspomniana wcześniej lokalizacja zamówionego samolotu - jak najbliżej Twojego HUB, jak najtaniej.

    - Nie zapomnij o paliwie, kontroluj zbiorniki i uzupełnieniaj kiedy paliwo jest najtańsze $150 - $300, kupując tak tanie paliwo nie tylko zachowasz więcej pieniędzy, ale również dostaniesz extra SV, a Twoja linia będzie rosnąć szybciej.

    - Po założeniu linii pierwsze 20 lotów masz w pełni obłożone pasażerami (Puppy protection), do tego czasu nie reklamuj tras. Jest pewien tajemniczy sposób by powiększyć ten limit (20)! Mianowicie myk jest taki by po założeniu linii nie odświeżać zakładki 'Overview' i do czasu aż tego nie zrobisz, bedziesz mógł wysyłać 100% obładowane samoloty. Na aplikacji w telefonie to działa do póki go nie zrestartujesz, bądź do czasu kiedy android/apple nie zamknie Ci jej automatycznie, bo wtedy aplikacja AM2 wystartuje na stronie Overview odświeżając Twój SV i ilość lotów.

    - Po przekroczeniu 20 lotów (lub po odświeżeniu overview ) pamiętaj o reklamowaniu każdej trasy w dziale marketing, tak aby efficiency było 100%. Również kup reklamę dla Airline Awarness / reputation, Business class facilities i First class facilities. Na początku mając ograniczenia finansowe kupuj reklamy na jeden dzień, codziennie.

    - Przy tworzeniu tras kup Catering, taki który ma najwięcej procent 'Est sales'

    - Interesują Cię tylko lotniska, których ogólny 'Demand' to 97-99%.

    - Procentowy demand klasy ekonomicznej [E], biznes [B] i klasy pierwszej [F] jest istotny. Wybieraj trasy przynajmniej kątem oka procentowo zgodne z konfiguracją siedzeń w samolocie. Czyli jeśli samolot ma tylko siedzenia ekonomiczne, np. 150 E, 0 B, 0 F, znajdź trasę z jak najwyższym procentem klasy ekonomicznej (E).
    Taką jest Mauritius, Rodrigues, której ogólny demand to 98%, Który z kolei rozkłada się na: 98% E, 1% B, 1% F

    - Dokładniejsze kalkulacje siedzeń w stosunku do Demand trasy patrz punkt 8

    - Twórz trasy z przystankiem (stopover) aby podwoić zasięg, dzięki temu możesz logować się do gry rzadziej

    - Do czasu osiągnięcia finalnej floty nie rób A,B,C,D Checks. Owszem ryzykujesz, ale bardzo mało ponieważ jeszcze nie było żadnego wypadku w AM2. Jest to również efektywny sposób na dużo szybsze rozbudowanie linii.

    - Zmniejsz pensje pracownikom do $100, z uwagą by morale nie spadły poniżej 50%, gdyż dojdzie do strajku! Zatrudniaj pracowników aby utrzymać morale 95-100%, możesz też klikać co 24h na prawy przycisk (Reprimand staff) napominający pracowników - losowo zwiększa morale.
    Morale mają wpływ na ilość pasażerów!
    Pamiętaj, nigdy nie zwiekszaj zarobków pracownikom, tylko zatrudniaj!

    3. Bonus Points

    Swoje pierwsze Bonus Points [BP] wydaj mądrze, na początku kup:

    - Intl route licence - Możliwość latania na długich trasach

    - Factory A/C licence - odblokowanie zakupu fabrycznie nowych samolotów

    - Następnie skup się na powiększeniu zbiorników paliwa, przyda się kiedy będziesz posiadać dużą ilość samolotów.

    Jak zdobyć Bonus Points [BP]?

    - Wykonując achievement'y

    - Udzieląc się na forum AM2. Kiedy inni gracze "polubią" Twój post dostajesz w zamian Loyalty Points [LP].
    Co każde 2000 LP otrzymujesz 200 BP. Co każde 10000 LP dostajesz 1000 BP.
    Udzielaj sie w tematach, które są popularne, np. w dziale "Game Informations", kiedy Developer tworzy temat z najświeższymi informacjami, w takich tematach dostaniesz najwięcej polubień. NIE SPAMUJ

    - Polub posty innych, za co również otrzymujesz LP

    - Użyj karty kredytowej

    4. Sekret

    Teraz jeden z sekretów, który pozwolił mi być przez długi czas w TOP1:

    - Cena biletów. Bądź świadom, że zwiększając cenę biletów tracisz ilość pasażerów chętnych odbyć rejs Twoimi liniami, jednakże zwiększenie ceny jest bardzo opłacalne. Czytaj teraz ostrożnie!
    Do standardowej ceny biletu, bez względu na klasę, dodaj... 70%! Tutaj dostaniesz porządnego kopa, aby wyprzedzić tych, którzy nie podnieśli cen, lub zwiekszyli tylko odrobinę. Możesz eksperymentować do 75%, UWAGA powyżej tej wartości nikt nie wsiądzie do Twoich samolotów.

    5. Poradnik

    Twoja linia zarabia, masz pieniądze na kolejne samoloty, obecny limit ilości samolotów w AM2 to 375, a więc:

    - Kup conajmniej 150 najtańszych Dassault Mercures [DM] (Used A/C, strona 4), będziesz teraz zarabiać wystarczająco na droższe samoloty

    - Kup 100-150 najtańszych sztuk Ilyushin Il-86 (Used A/C, strona 8). Nic jeszcze nie sprzedawaj.

    - Kolejnie Ilyushin Il-96-400 lub MD11/MD11C (Used A/C, strona 9)(Pamiętaj z punktu 2 - kupuj te najbliżej Twojej bazy i najtańsze).
    Kiedy wypełnienisz limit floty, wymieniaj stopniowo wszystkie Dassault Mercure, na IL96/MD11

    - Kup Factory A/C licence w sklepie Bonus Points, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś

    - Gdy sale value 90-99% sprzedawaj (wymieniaj) stopniowo najpierw Il-86 potem Il-96-400/MD11 na całą flotę samolotów Sukhoi KR-860 lub A380-900 (potrzebujesz zakup licencji Airbus'a za Bonus Points) z działu Factory A/C,

    UWAGA: ZANIM KUPISZ KR860/A389 PRZECZYTAJ PUNKT 6.

    6. Jakość ma znaczenie

    W tym momencie jesteś na etapie, kiedy A/C Quality (Jakość samolotu) ma znaczenie. Kupując KR860/A389 kup również:

    - Całe wyposażenie (WIFI, IFE, Improved cabin layout i Center tank).
    Kupując powyższe Twój samolot zyskuje już A/C Quality 7/10

    - Możesz jednak osiągnąć jakość 10/10, co w przypadku KR860 jest opłacalne, jeśli chcesz zatrzymać go na stałe. Jakość 10 to więcej pasażerów w Twoich samolotach i większe przychody, warto jeśli pomnożyć to razy 375! Jeśli jednak zamierzasz wymienić KR860 na A380-900 w późniejszym etapie to możesz zatrzymać Q 7/10 i dopiero A380 skonfigurować do 10.

    - Jakość 10/10 osiągniesz najłatwiej w czasie kupowania KR860/A389. Wystarczy tylko skonfigurować siedzenia do zalecanych (Suggested configuration) w grze, znajdziesz to w aircraft settings podczas kupowania. W przypadku KR860 zalecana konfiguracja siedzeń to 387 dla klasy ekonomicznej i 4 dla klasy pierwszej. Jednak tutaj mała uwaga, gdyż jeśli ustawisz 4 dla klasy pierwszej, nie zadziała. Moja rada to: Wpisz 387 w niebieskim polu dla klasy ekonomicznej (E) i 5 (zamiast 4) w polu czerwonym dla klasy pierwszej (F). Samolot powinien mieć teraz 10/10, a więc kupujemy!

    - Poczekaj zanim samolot zostanie dostarczony, może potrwać to killa godzin.

    - Teraz ważna sprawa, ponieważ masz skonfigurowane siedzenia po to by uzyskać 10/10, a nie dla demand'u konkretnej trasy. Możesz teraz skonfigurować ponownie siedzenia nie tracąc jakości 10. Osobiście zalecam skonfigurować samolot, aby miał w pełni tylko klase ekonomiczną, jest to najbardziej opłacalne jeśli taki samolot wyślesz na trasę typu Mauritius, Rodrigues, gdzie demand dla E to 98%. UWAGA Ponowna konfiguracja siedzeń trwa 12 godzin

    7. Trasy 24 godzinne?

    Na temat tras pisałem już w innych punktach, jednak jest jeszcze istotna ciekawostka, którą warto wydzielić jako osobny punkt. Posiadając już finalną flotę samolotów KR860 lub A380-900 są dwie opcje, aby zmaksymalizować nasze zarobki.

    - Pierwsza jest bardziej naciskająca na nasz czas i punktualność, czyli stworzenie trasy 16 godzinnej ze stopover + dodanie 70% do ceny biletu. W przypadku KR860 jest to opcja dająca największe możliwe zarobki w AM2, pod warunkiem że jesteś w stanie wywiązać się z obowiązku punktualności co 16h!

    - Druga opcja jest dla tych, którzy nie chcą się stresować czasem i preferują wysyłać samoloty w trasy raz dziennie. Dla owej opcji A380-900 daje nieco większe przychody. W tym momencie pewnie spodziewasz się, że zaproponuję trasę 24 godzinną? Otóż nie!
    Założmy, że mamy samolot w pełni skonfigurowany do klasy ekonomicznej, maksymalna cena biletu ekonomicznego to 20000$ (limit AM) za pasażera. Pamiętamy, iż możemy dodać 70% do ceny biletu, a więc w przypadku A380 nie ma sensu tworzyć trasy dłuższej niż 20 godzinną, w przypadku KR860 19h, różnice zarobków między trasą 20h a 24h są bardzo minimalne, a mało tego zaoszczędzisz paliwo, ponieważ samolot będzie 4-5h mniej w powietrzu i masz czasem szansę wysłać 2x dziennie, jeśli nastawisz budzik.
    Moje A389, klasa eco, z Q10 osobiście mam na trasie Taipei-Wrocław-Mauritius, długość trasy to 17,906 KM, cena biletu $20000, a zarobek dla jednego lotu to $13,500,000.
    Wybierz taką długość trasy by po dodaniu plus minus 70% do ceny biletu wyszło $20000, czyli max ticket price dla eco.

    8. Demand i matematyka

    Jeśli jednak nie chcesz mieć samolotów tylko i wyłącznie w konfiguracji ekonomicznej, napiszę Ci jak skonfigurować klasy, aby pokrywały się z Demand trasy. Pamiętaj by wybierać trasy z ogólnym Demand 97% - 99%, a Demand klas obliczamy następująco:

    Załóżmy, że znaleźliśmy trasę, gdzie demand klas to: E 84% , B 6%, F 10% (lub jakiekolwiek liczby, to tylko przykład) dany procent należy następująco do kategorii klasy ekonomicznej, biznes i pierwszej. To znaczy, że ogólną ilość siedzeń powinniśmy rozłożyć na: 84:6:10, ale ponieważ:
    Jedno (1) siedzenie biznes to w rzeczywistości dwa (2) ekonomiczne i jedno (1) siedzenie klasy pierwszej zastępuje się z czterema (4) ekonomicznymi siedzeniami, powinniśmy użyć takiego wzoru:

    A- Maksymalna ilość miejsc w samolocie dla klasy ekonomicznej
    B- Procent (demand) klasy ekonomicznej
    C- Procent (demand) klasy biznes X 2 (ponieważ 1 siedzenie biznes = 2 siedzenia ekonomiczne)
    D- Procent (demand) klasy pierwszej X 4 (Ponieważ każde siedzenie klasy pierwszej = 4 siedzenia ekonomiczne)

    A więc matematyka jest prosta:

    A /((B+(C)+(D))= ??

    Załóżmy, że nasz samolot ma 200 miejsc ekonomicznych, które chcemy rozlokować w Demand klas E84%+B6%+F10%:

    200/((84+(6x2)+(10x4)) = 1.47

    Otrzymaliśmy wynik 1.47, który teraz mnożymy odpowiednio przez procenty demand'u klas trasy (E,B,F), otrzymując finalny wynik ilości miejsc dla klas w samolocie:

    1.47 x 84(% eco) =122 siedzeń ekonomicznych
    1.47 x 6(% biz) = 9 siedzeń biznesowych
    1.47 x 10(% 1 klasa)= 15 siedzeń klasy pierwszej

    (Ten wynik daje nam: 122+9+15= 146 siedzeń po konfiguracji samolotu, co wciąż odpowiada 200 miejscom klasy ekonomicznej, ponieważ 122+(9x2)+(15x4)= 122+18+60= 200 siedzeń)

    9. Inne uwagi

    - Czasami są dni, kiedy paliwo jest drogie, kiedy Sale Value nie wskakuje powyżej 90% itp. Jeśli dzień się kończy i chcesz iść spać, nie czekaj do następnego dnia. Lepiej kupić dziś droższe paliwo i wysłać samoloty, ponieważ będziesz więcej stratny czekając do jutra.

    - Kiedy zaczniesz zarabiać duże pieniądze, tzn. powyżej 1.8 mld $, pojawi się opcja AM BANK. Przelewając 1.8 mld $ do banku, dostaniesz całkiem za darmo A380-800.

    - Kiedy zarabiasz powyżej 2.3 mld $, będziesz zmuszony przelewać pieniądze do Banku AM, gdyż nie będziesz mógł wysyłać samolotów, jeśli tego nie zrobisz. Przelewy wykonujesz jednocześnie płacąc podatek, który waha sie od 2% do 16%. Wpłacaj do banku kiedy procent jest niski, czyli 2-5% - ale ponownie, jeśli dzień się kończy, a procent jest wysoki, nie zwlekaj do jutra.

    - Za Bonus Points możesz kupować tyle A380-800 ile zechcesz ponad limit gry (obecnie 375). Pod warunkiem, że masz w portfelu niepotrzebne pieniądze

    Przepraszam, że nieco chaotycznie napisałem (niełatwo na smartfonie pisać takie poradniki), dużo zangielszczeń i błędów, niemniej myślę że komuś może pomóc. Nie jest to poradnik perfekcyjny, czy bazujący na matematyce, bardziej jest oparty na moim doświadczeniu, którego bym się trzymał gdybym miał ponownie dojść do TOP listy. Możliwe, że coś pominąłem.W razie pytań postaram się odpowiedzieć. Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez egll ; 15-01-2017 o 04:22 Powód: Korekta
    Samolot767, stawka, noise6 and 4 others like this.

  20. #20

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Fajny poradnik, ale... Wszystko pięknie tyko mam wrażenie, że taka metoda trochę odziera grę z przyjemności i jakiegokolwiek realizmu...

    Cytat Zamieszczone przez egll Zobacz posta

    - Do czasu osiągnięcia finalnej floty nie rób A,B,C,D Checks. Owszem ryzykujesz, ale bardzo mało ponieważ jeszcze nie było żadnego wypadku w AM2. Jest to również efektywny sposób na dużo szybsze rozbudowanie linii.

    - Zmniejsz pensje pracownikom do $100, z uwagą by morale nie spadły poniżej 50%, gdyż dojdzie do strajku! Zatrudniaj pracowników aby utrzymać morale 95-100%, możesz też klikać co 24h na prawy przycisk (Reprimand staff) napominający pracowników - losowo zwiększa morale.
    Morale mają wpływ na ilość pasażerów!
    Pamiętaj, nigdy nie zwiekszaj zarobków pracownikom, tylko zatrudniaj!

    Dobry przykład, smutne jest że to co tu pokazałeś jest przekoloryzowaniem tego co się dzieje w wielu miejscach we współczesnej branży lotniczej... Omijać co tylko się da, ludzi traktować jak G i wszystko w imię $
    egll, piotrek9 and echoman like this.

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •