-
Malowanie z avsim.com
Polecamy
opis textury:
This is a repaint for the original 747 model from FSX. KLM has got this bird up in the sky with callsign PH-BFA. Repainted by Tim Van Damme (tim@teecee.be) To install, simply copy the "texture.klm" folder in your simobjects/aircraft/b747_400 folder, and copy the text in your 'put to your aircraft.cfg' to your aircraft.cfg replacing the 'x' in [fltsim.x] to the according following number of your list.
o jaka liste chodzi ? Jaki numer mam wpisac ?
Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 14-07-2010 o 21:01
-
Przecież wyraźnie napisane....niestety FS bez podstaw angielskiego możesz sobie darować
1. Otwórz swoj aircraft.cfg i skopiuj tam tekst z 'put to your aircraft.cfg'
2. Wpisz kolejny numer zamiast X
-
... ale jaki kolejny numer, 1, 2, lub 3. Poprostu nie wiem czego to ma byc numer. Co do swojego angielskiego to raczej nie mam zatrzezen.
-
Chyba chodzi o nr. texture.
-
Jak otworzysz swój plik aircraft.cfg masz tam liste malowań zaczynającą się od fltsim.1 , fltsim.2 itd wklej do niej to co masz w 'put to your aircraft.cfg' (na koncu tej listy) przed general cos tam (chyba nie mam przed sobą FS) i daj za X po prostu kolejny numer. I problem z głowy.
-
Zobacz na przykładzie defaultowego 737:
[fltsim.0]
title=Boeing 737-400
sim=Boeing737-400
model=
panel=
sound=
texture=
kb_checklists=Boeing737-400_check
kb_reference=Boeing737-400_ref
atc_id=N737Z
atc_airline=American Pacific
atc_flight_number=1123
ui_manufacturer=Boeing
ui_type="737-400"
ui_variation="American Pacific Airways"
description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of
[fltsim.1]
title=Boeing 737-400 Paint1
sim=Boeing737-400
model=
panel=
sound=
texture=1
kb_checklists=Boeing737-400_check
kb_reference=Boeing737-400_ref
atc_id=N737W
atc_airline=Landmark
atc_flight_number=1123
ui_manufacturer=Boeing
ui_type="737-400"
ui_variation="Landmark Airlines"
description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of
Nr [fltsim.x] to po prostu kolejny numer danej tekstury. W podanym przykładzie jak byś miał wklejać teksturke byłby to numer [fltsim.2] itd.
-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki