Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Malowanie z avsim.com


    Polecamy

    opis textury:

    This is a repaint for the original 747 model from FSX. KLM has got this bird up in the sky with callsign PH-BFA. Repainted by Tim Van Damme (tim@teecee.be) To install, simply copy the "texture.klm" folder in your simobjects/aircraft/b747_400 folder, and copy the text in your 'put to your aircraft.cfg' to your aircraft.cfg replacing the 'x' in [fltsim.x] to the according following number of your list.

    o jaka liste chodzi ? Jaki numer mam wpisac ?
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 14-07-2010 o 21:01

  2. #2

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Legnica

    Domyślnie

    Przecież wyraźnie napisane....niestety FS bez podstaw angielskiego możesz sobie darować

    1. Otwórz swoj aircraft.cfg i skopiuj tam tekst z 'put to your aircraft.cfg'
    2. Wpisz kolejny numer zamiast X
    Pozdrawiam, Grzegorz
    www.grzegorzrozanski.pl

  3. #3

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    ... ale jaki kolejny numer, 1, 2, lub 3. Poprostu nie wiem czego to ma byc numer. Co do swojego angielskiego to raczej nie mam zatrzezen.

  4. #4
    Awatar b 737

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Staszów

    Domyślnie

    Chyba chodzi o nr. texture.
    Pozdrawiam G

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Legnica

    Domyślnie

    Jak otworzysz swój plik aircraft.cfg masz tam liste malowań zaczynającą się od fltsim.1 , fltsim.2 itd wklej do niej to co masz w 'put to your aircraft.cfg' (na koncu tej listy) przed general cos tam (chyba nie mam przed sobą FS) i daj za X po prostu kolejny numer. I problem z głowy.
    Pozdrawiam, Grzegorz
    www.grzegorzrozanski.pl

  6. #6
    Awatar maciejbzg

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz, Poland, Poland

    Domyślnie

    Zobacz na przykładzie defaultowego 737:

    [fltsim.0]
    title=Boeing 737-400
    sim=Boeing737-400
    model=
    panel=
    sound=
    texture=
    kb_checklists=Boeing737-400_check
    kb_reference=Boeing737-400_ref
    atc_id=N737Z
    atc_airline=American Pacific
    atc_flight_number=1123
    ui_manufacturer=Boeing
    ui_type="737-400"
    ui_variation="American Pacific Airways"
    description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of

    [fltsim.1]
    title=Boeing 737-400 Paint1
    sim=Boeing737-400
    model=
    panel=
    sound=
    texture=1
    kb_checklists=Boeing737-400_check
    kb_reference=Boeing737-400_ref
    atc_id=N737W
    atc_airline=Landmark
    atc_flight_number=1123
    ui_manufacturer=Boeing
    ui_type="737-400"
    ui_variation="Landmark Airlines"
    description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of


    Nr [fltsim.x] to po prostu kolejny numer danej tekstury. W podanym przykładzie jak byś miał wklejać teksturke byłby to numer [fltsim.2] itd.

  7. #7

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    o widzisz, i to jest pomocna odpowiedz, dzieki bardzo

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •