Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 29
  1. #1
    Awatar Tufli

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Tychy EPKM/EPKT

    Domyślnie Niebezpieczna sytuacja- FSX


    Polecamy

    Kołując do pasa startowego samolotem 737 linii Ryanair w KRK (lot do STN), dostałem zgodę na start, wjechałem na pas 25 i nagle na rwy 25 inny samolot dostał zgodę na lądowanie. Nie było "go around", poprostu odrazu dostał zgode, chociaż byłem na pasie.
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 14-07-2010 o 22:05
    [']
     

  2. #2
    Awatar Chudy

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Trzemeszno

    Domyślnie

    ATC Microsoftu to nie ATC :P
    http://maciej-n.blogspot.com/ --> Moje słów kilka... :)
    PPL(A) C150 C172 PZL104

     

  3. #3
    Awatar Tufli

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Tychy EPKM/EPKT

    Domyślnie

    Jak ćwiczyłem kręgi nadlotniskowe w EPKK (podrukowałem sobie mapki z Jeppesena ), jak byłem na pasie, to lądujący Pieper dostał przejscie na drugie okrążenie. A wtedy poprostu wylądował, chociaż byłem na pasie. Faktycznie to ATC w FSX jest do d...
    [']
     

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    LBN

    Domyślnie

    W dodatku świetnie połączone jest to z realizmem. Ostatnio lądowałem na EPGD A320, hamuje i zawracam żeby jak najszybciej dotrzeć do taxiway i zwolnić pas, a tu nagle jakiś Beechcraft na luzie kołuje po pasie i ''przejeżdza przemnie''. Dobrze, że miałem wyłączony realizm bo bym się nieźle wkurzył.

    89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
     

  5. #5
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    Nie mieszaj crash z realizmem. Poza tym ciężko mówić o realiźmie z FSowym ATC.
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, Win7, P3D v4.5. EOS 500D+C 15-85 IS USM+C 50 1.8 STM]
     

  6. #6
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie

    A tak właściwie jaki jest cel stworzenia tego tematu? Wyżalenie się na pseudo ATC z FS'a, o którym już na forum mówiliśmy?
     

  7. #7

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Ożarów Mazowiecki

    Domyślnie

    To nie wina ATC tylko samego ruchu powietrznego, ja miałem sytuacje że dwa B744 lądowały prawie razem. Najlepiej kupić sobie jakiś Traffic do FSX. Polecam Ultimate Traffic 2007
     

  8. #8
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RzEmYk
    Nie mieszaj crash z realizmem. Poza tym ciężko mówić o realiźmie z FSowym ATC.
    Zawsze mnie najbardziej bawi ATC jak wali "traffic x o'clock x miles" i zero reakcji, żadnej nakazanej zmiany kursu, lub wysokości, najwyżej przed dzwonem "traffic allert, less than 1 mile". A prędkości to już w ogóle nie zna.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.

     

  9. #9
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    Lecąc jako IFR, czy VFR?
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, Win7, P3D v4.5. EOS 500D+C 15-85 IS USM+C 50 1.8 STM]
     

  10. #10
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Ja teoretycznie VFR, chociaż w przestrzeni C, ten 747 z naprzeciwka IFR.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.

     

  11. #11
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    No to jako VFR to co chcesz więcej? Ty się masz od niego odseparować...
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, Win7, P3D v4.5. EOS 500D+C 15-85 IS USM+C 50 1.8 STM]
     

  12. #12
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Ale jemu też nic nie mówił, tylko że ja na niego lecę i jestem blisko(śmigałem sobie Hornetem ganiając przelotówki). Dlatego mówię "teoretycznie VFR", bo się nigdzie nie zgłaszając wchodziłem w przestrzeń "C" i na częstotliwośc obszaru. Tak samo żadnym problemem dla ATC jest lot VFR wewnątrz CTR jak dusza zapragnie.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.

     

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    NA IFR jest tak samo.
     

  14. #14
    ModTeam
    Awatar RzEmYk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Tarnów i okolice

    Domyślnie

    No cóż, FS ATC jest mało inteligentne i nie jest idiotoodporne. Szczególnie na "przechwycenia"...
    Lot wewnątrz CTRa bez punktów VFR i złożonego planu z uwzględnieniem tych punktów jest lotem "jak dusza zapragnie".
    Poza tym FS ATC prowadzi hamerykańską szkołę kontroli, a nie europejską.
    [Blaszak: MSI Z87-G43, 4670K, 4x4GB dual, GTX1080, Win7, P3D v4.5. EOS 500D+C 15-85 IS USM+C 50 1.8 STM]
     

  15. #15
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RzEmYk
    Lot wewnątrz CTRa bez punktów VFR i złożonego planu z uwzględnieniem tych punktów jest lotem "jak dusza zapragnie".
    Tak, jedyne o co prosi ATC to "report clear of the airspace" jak pamiętam. Mnie ogólnie nie bawi latanie na PC airlinerami wg FMC i wszystkich procedur z mapkami etc. Wolę bush flying Dakotą (ale checklistę mam do niej ), albo raz na jakiś dłuższy czas pozapieprzanie na palniku.

    I czy FSowe ATC zna jakieś mniej standardowe podejścia IFR? W stylu Inssbrucku na przykład?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.

     

  16. #16
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik
    I czy FSowe ATC zna jakieś mniej standardowe podejścia IFR? W stylu Inssbrucku na przykład?
    FSowe ATC jest bardzo kiepskie jesli chodzi o trudny teren. Jak bedziesz polegac na ich "vectors to final" naogol zginiesz na zboczu gory A to dlatego ze taki FS zaklada ze wszystkie podejcia sa "straight in" co oczywiscie nie jest prawda w przypadku Innsbrucku. Ci co chca cwiczyc podejscia w takich trudnych terenowo lotniskach jak Innsbruck, Aspen lub Telluride zwykle uzywaja dodatku do FS - Radar Contact.
     

  17. #17
    Lockheed
    Goście

    Domyślnie

    Oto moja niebezpieczna sytuacja. Dostałem pozwolenie na start, wjechałem na pas a tu patrze a 3 samoloty lądują na pasie 28R! Miałem wylączone zderzenia więc "przeżyłem"

    Lądowanie 747, nie było "Go Arrund":



    Tuż za 747 lądował A321 tu też brak "Go Arrund". Niestety zdjęcie niechce się zuploadować Później spróbuje.
     

  18. #18
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Ostatnio w FSX ATC kazało Beechowi podchodzić straight-in na pas 27 na TNCM i ów Beechcraft bezproblemowo majestatycznie wyłonił się z łańcucha wzgórz które są na podejściu...
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.

     

  19. #19
    Awatar Bartek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lockheed
    Go Arrund
    Pozdrawiam :)
     

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Po co wam te czerwone napisy na samolocie? Szczególnie swoim...

    PS.Fajna ta wasza linia..."Bardzo fajna zabawa "
     

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •