Możesz skopiowac częśc aircraft.cfg odpowiedzialną za dym np. z Extry. Zakładam że aż tak się FS2002 nie różni od nowszych.
W FS w kilku samolotach akrobacyjnych są smugacze, ale w tych ściąganych rzadko kiedy się je da spotkać.
I mam pytanie.
Czy jest możliwość dorobienia do ścągniętego samolotu czegoś co by za sobą zostawiało dymek 8) Chodzi mi o FS (tylko się nie śmiejcie) FS2002.
Dało by się coś takiego zrobić
Jeśli tak to czy byłby ktoś chętny aby w tym pomóc
Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 14-07-2010 o 21:09
frik, mógł byś bardziej szczegółowo to opisać
A czy da się kolor dymu zmienić. To już będzie bardziej sokomplikowane :/
Otwórz lot i wciśnij "I"
Magiczny przyciskZamieszczone przez boeing787
A da się kolor smugi zmienić
Nie na czystym FS'ie.
A, ze tak spytam... W czym można edytować pliki FS np. wspomniany aircraft.cfg
Czyli bez niczego nie, ale może jest jakiś magiczny dodatek.
Na Avsimie jest mnóstwo tego typu dodatków, na "czystym FSie" można sobie zmienić kolor tekstury dymu jakimś programem graficznym.
Zamieszczone przez PZl Belfegor
Na Avsimie niemogłem nic znaleść. :/
Jaki program jest do tego potrzebny
Nieznam się zabardzo na tym chętnie przyjme wszelką pomoc
http://library.avsim.net/search.php?...misc&Go=Search
Do przerobienia samemu notatnik i paint.
Jeszcze jak bym potrafił.Zamieszczone przez PZl Belfegor
PS. Ja mam FS 2002 a nie 2004
To nie przerabiaj samemu, tylko dodaj gotowy - masz readme.Zamieszczone przez Kamil1231
http://library.avsim.net/search.php?...misc&Go=Search
PS. Ja mam FS 2002 a nie 2004
A do którego folderu to mam wrzucić
Bo jak wchodze w aircraft wybieram samolot i wklejam do samolotu, to tego niema. Czy jeszcze w samolocie mam wybrać jakiś folder
Masz readme - to taki plik tekstowy, który należy przeczytać i zrozumieć, by poprawnie zainstalować.
-----------------------------------------------------------
Installation:
-----------------------------------------------------------
1. The "DEMO_Effects" folder has 80 small (2KB) fx
files: the best way is to put them all into the
FS2002 "effects" folder...
2. Below is an example of the [smokesystem] section of
a typical aerobatic biplane aircraft.cfg file...
With this method you can pause FS2002 in window view,
edit the AC aircraft.cfg and save, then unpause FS,
reselect the AC and fly with a different smoke color..
This one below is set for port=red, center=white, and
starboard=blue...
[SMOKESYSTEM]
//---------------------------------------------------------
//---- Adjust w/slashes & put "smoke.X" in order ----------
//---------------------------------------------------------
//----------------- Port Wing -----------------------------
smoke.0=0.0, -1.0, -9.90, fx_DEMO-2_port_RED
//smoke.0=0.0, -1.0, -9.90, fx_DEMO-2_port_WHITE
//smoke.0=0.0, -1.0, -9.90, fx_DEMO-2_port_BLUE
//smoke.0=0.0, -1.0, -9.90, fx_DEMO-2_port_GREEN
//smoke.0=0.0, -1.0, -9.90, fx_DEMO-2_port_YELLOW
//smoke.0=0.0, -1.0, -9.90, fx_DEMO-2_port_ORANGE
//--------------- Starboard Wing --------------------------
//smoke.1=0.0, -1.0, 9.90, fx_DEMO-2_starb_RED
//smoke.1=0.0, -1.0, 9.90, fx_DEMO-2_starb_WHITE
smoke.1=0.0, -1.0, 9.90, fx_DEMO-2_starb_BLUE
//smoke.1=0.0, -1.0, 9.90, fx_DEMO-2_starb_GREEN
//smoke.1=0.0, -1.0, 9.90, fx_DEMO-2_starb_YELLOW
//smoke.1=0.0, -1.0, 9.90, fx_DEMO-2_starb_ORANGE
//------------------- Center ------------------------------
//smoke.0=0.0, 0.0, 0.00, fx_DEMO-3_cntr_RED
smoke.2=0.0, 0.0, 0.00, fx_DEMO-3_cnrt_WHITE
//smoke.0=0.0, 0.0, 0.00, fx_DEMO-3_cntr_BLUE
//smoke.0=0.0, 0.0, 0.00, fx_DEMO-3_cntr_GREEN
//smoke.0=0.0, 0.0, 0.00, fx_DEMO-3_cntr_YELLOW
//smoke.0=0.0, 0.0, 0.00, fx_DEMO-3_cntr_ORANGE
//---------------------------------------------------------
3. Smoke coordinates are "Y"(doesn't work!), "Z", and "X";
"Y" coords should always be zero, others can be edited
for a particular AC...this is why "Y-offset" is used in
the effect files.
4. Below are versions from other aircraft.cfgs:
GMAX P-51 'Reno' Mustang(Orig. design by Roger L. Dial.
Flight Dynamics Š Steve Small FSD. Sounds Š Mike Hambly):
[SMOKESYSTEM]
smoke.0=0.0, -15.0, 0.0, fx_DEMO-1_cntr_RED
Siai Marchetti SF260 (by RealAir Simulations (tm)):
[SMOKESYSTEM]
smoke.0=0.0, -5.0, -13.0, fx_DEMO_port_RED
smoke.1=0.0, -5.0, 13.0, fx_DEMO_starb_BLUE
//smoke.2=0.0, -16.0, 0.0, fx_DEMO-1_cntr_WHITE
Default Extra-300:
[SMOKESYSTEM]
smoke.0=0.0, -2.0, -13.0, fx_DEMO_port_RED
smoke.1=0.0, -2.0, 13.0, fx_DEMO_starb_BLUE
Default Camel:
[SMOKESYSTEM]
smoke.0=0.00, -16.00, 0.00, fx_DEMO-1_cntr_RED
5. Copy any of the above to the AC aircraft.cfg to start,
then edit coordinates as required...
-----------------------------------------------------------
Other Notes:
-----------------------------------------------------------
1. The lines below can be included temporarily in the AC
[smokesystem] to help locate coordinates, as they are
visible blue lights...
This is for perfectionists like me who want the effects
to be located exactly
Open the referenced fx files with Notepad to see where
the "Y-offset" is adjusted....
//smoke.1=0.0, -1.0, 9.90, fx_smoke_COORD_wing_Tester
//smoke.0=0.0, 0.0, 0.00, fx_smoke_COORD_cntr_Tester
2. For ICFX Radial Engine start-up effects users: Revised
and improved version coming soon...
DEMO_FX
-------------------------------------------------- ---------
Dynamiczne Airshow Wykazanie Wpływ dymu
-------------------------------------------------- ---------
02-12-03 wersji 1,0
-------------------------------------------------- ---------
Cechy:
-------------------------------------------------- ---------
1. Sześć przezroczystego koloru:
> Niebieski, zielony, pomarańczowy, czerwony, biały, żółty
2. AC wyborów Trzy stanowiska:
> Port-skrzydło, centrum-fuselage, a starboard-skrzydło
3. Dynamiczna rotacja dymu według stanowiska:
> Skrzydło wirowych swirls wniosku i zmywanie vectoring
4. Cztery wbudowane "Y-offset" wartości z AC "zero" Datum:
> +1, 0, -1, -2 metrów, (-3 ft. @ centrum tylko)
5. Każdy efekt nazwa_pliku jest self-opisowe:
> Fx_DEMO-2_cntr_YELLOW.fx = żółty demo dymu
do centrum stanowiska, 2 m poniżej AC "zero" datum
-------------------------------------------------- ---------
Instalacja:
-------------------------------------------------- ---------
1. "DEMO_Effects" folder ma 80 małych (2KB) fx
plików: najlepiej jest umieścić je wszystkie w
FS2002 "skutki" folder ...
2. Poniżej znajduje się przykład [smokesystem] sekcji
typowy akrobatów biplane aircraft.cfg pliku ...
Z tej metody można wstrzymać FS2002 w oknie widoku
AC: aircraft.cfg i zapisać, a następnie cofnąć FS,
reselect AC i pływania z różnymi dymu kolor ..
Ten poniżej jest ustawiona na port = czerwony, biały = center, oraz
starboard = niebieski ...
[SMOKESYSTEM]
//------------------------------------------------ ---------
//---- Dostosowanie w / tnie i umieścić "smoke.X" w celu ----------
//------------------------------------------------ ---------
//----------------- Port Wing -----------------------------
smoke.0 = 0,0, -1,0, -9,90, fx_DEMO-2_port_RED
/ / smoke.0 = 0,0, -1,0, -9,90, fx_DEMO-2_port_WHITE
/ / smoke.0 = 0,0, -1,0, -9,90, fx_DEMO-2_port_BLUE
/ / smoke.0 = 0,0, -1,0, -9,90, fx_DEMO-2_port_GREEN
/ / smoke.0 = 0,0, -1,0, -9,90, fx_DEMO-2_port_YELLOW
/ / smoke.0 = 0,0, -1,0, -9,90, fx_DEMO-2_port_ORANGE
//--------------- Starboard Wing --------------------------
/ / smoke.1 = 0,0, -1,0, 9,90, fx_DEMO-2_starb_RED
/ / smoke.1 = 0,0, -1,0, 9,90, fx_DEMO-2_starb_WHITE
smoke.1 = 0,0, -1,0, 9,90, fx_DEMO-2_starb_BLUE
/ / smoke.1 = 0,0, -1,0, 9,90, fx_DEMO-2_starb_GREEN
/ / smoke.1 = 0,0, -1,0, 9,90, fx_DEMO-2_starb_YELLOW
/ / smoke.1 = 0,0, -1,0, 9,90, fx_DEMO-2_starb_ORANGE
//------------------- Centrum ---------------------------- --
/ / smoke.0 = 0,0, 0,0, 0,00, fx_DEMO-3_cntr_RED
smoke.2 = 0,0, 0,0, 0,00, fx_DEMO-3_cnrt_WHITE
/ / smoke.0 = 0,0, 0,0, 0,00, fx_DEMO-3_cntr_BLUE
/ / smoke.0 = 0,0, 0,0, 0,00, fx_DEMO-3_cntr_GREEN
/ / smoke.0 = 0,0, 0,0, 0,00, fx_DEMO-3_cntr_YELLOW
/ / smoke.0 = 0,0, 0,0, 0,00, fx_DEMO-3_cntr_ORANGE
//------------------------------------------------ ---------
3. Dym współrzędne są "Y" (nie działa!), "Z", a "X";
"Y" coords powinny być zawsze zero, inni mogą być edytowane
w szczególności AC ... to dlaczego "Y-offset jest używane w
efekt plików.
4. Poniżej znajdują się wersje z innymi aircraft.cfgs:
GMAX P-51 "Reno" Mustang (oryg design by Roger L. telefoniczne.
Flight Dynamics Š Steve Małe FSD. Dźwięki Š Mike Hambly):
[SMOKESYSTEM]
smoke.0 = 0,0, -15,0, 0,0, fx_DEMO-1_cntr_RED
Siai Marchetti SF260 (przez RealAir Simulations (tm)):
[SMOKESYSTEM]
smoke.0 = 0,0, -5,0, -13,0, fx_DEMO_port_RED
smoke.1 = 0,0, -5,0, 13,0, fx_DEMO_starb_BLUE
/ / smoke.2 = 0,0, -16,0, 0,0, fx_DEMO-1_cntr_WHITE
Default Extra-300:
[SMOKESYSTEM]
smoke.0 = 0,0, -2,0, -13,0, fx_DEMO_port_RED
smoke.1 = 0,0, -2,0, 13,0, fx_DEMO_starb_BLUE
Domyślne Camel:
[SMOKESYSTEM]
smoke.0 = 0,00, -16,00, 0,00, fx_DEMO-1_cntr_RED
5. Kopiowanie jakichkolwiek z wyżej wymienionych do AC aircraft.cfg do uruchomienia,
następnie edytuj współrzędne wymagane ...
-------------------------------------------------- ---------
Inne uwagi:
-------------------------------------------------- ---------
1. Linie poniżej mogą zostać włączone czasowo w AC
[smokesystem], aby pomóc zlokalizować współrzędne, jak są one
widoczne niebieskie światła ...
To jest dla mnie jak perfectionists którzy chcą skutków
znajdowała się dokładnie
Otwórz odwołuje fx pliki z Notatnika, aby zobaczyć, gdzie
"Y-offset" jest dostosowana ....
/ / smoke.1 = 0,0, -1,0, 9,90, fx_smoke_COORD_wing_Tester
/ / smoke.0 = 0,0, 0,0, 0,00, fx_smoke_COORD_cntr_Tester
Nadal niemoge poprawnie tego zainstalować.
Zakładki