Zalozenia malo realistyczne.
Witam,
Od jakiegoś czasu myślę nad grą internetową związaną z lotnictwem. Po krótce przedstawię kilka wstępnych zasad:
- gracz zakłada sobie lotnisko oraz trzy-literowy skrót np. WAW, KTW itd. dowolnie
- zarabia pieniądze (punkty)
- decyduje o rozbudowie kolejnych pasów, zatrudnieniu kontrolerów, kupnie samolotów, założeniu lini lotniczej
- codziennie pojawia się ilość ludzi chących lecieć w inne miejsca których lotniska należą do innych graczy
- gracz umozliwia odbywanie lotów na danej trasie o określonej porze pod warunkiem, iż lotnisko doeclowe (gracz) wyrazi na to zgodę. Zysk pieniądze/punkty w 70% należy do właściciela samolotu
- co pewien czs zmienia się zapotrzebowanie na loty do określonych lotnisk tzn. zmniejsza/zwieksza się ilość pasażerów,
- w zależności od ilości pasów, możliwa jest liczba połączeń
- samoloty latają realnie czasowo tzn. widać zbliżający się nadlatujacy samolot w czasie np. 5h15m30s
- jesli gracz samodzielnie pokieruje ruchem na lotnisku dostaje dodatkowe punkty
- lotami nocnymi oraz podczas nieobecności gracza zarzadzają kontrolerzy (boty)
-w przypadku klatastrof odejmowane są pieniądze(odszkodowania) ora zpunkty
Trohce pracy z tym jest, zamysł wstępny.
Zalozenia malo realistyczne.
W jaki sposób pojawiają się Ci ludzie chcący gdzieś lecieć? Losowo?
Dlaczego nocnymi lotami mają zarządzać boty?
A do katastrofy z jakich przyczyn miało być dojść? Też losowo?
Dziwny jest też zapis z tą zgodą...bo na samym początku startu gry gra może stanąć bo nikt się nie zgodzi na przylot samolotu.
Jak na razie to chyba gracz aby osiągnąć w tej grze sukces musi mieć więcej szczęścia niż skillu.
Ogólny pomysł chyba dobry, choć nie wiem czy podobna gra gdzieś już nie istnieje, chociaż to nie przeszkadza, np. ogame ma swojego kuzyna . Dlatego życzę powodzenia.
Pozdrawiam
Rozbudowa na bazie plemion i może wraz z wzrostem poziomów samoloty mogą latać o np. większą liczbę pól (dalej).
Samoloty by latały automatycznie na trasach dostępnych co jakiś czas.
Katastrofy, warunki pogodowe, kataklizmy, etc przydały by się.
Jak wiesz, że dasz radę i będzie ktoś w to grał to dawaj, ja bym na pewno spróbował.
Trzeba to tylko jakoś ogarnąć z grafika, botami itd byś sobie pewnie poradził.
Trzeba mieć tylko duży wkład własny na serwery, adminów itd, jak wyjdzie zarobisz, a jak nie no to ciężko będzie.
Nie wiem czy by duży popyt był bo chyba mały % ludności by w to grał (małe zainteresowanie lotnictwem)
W sumie to nie miałem żadnej gry internetowej ani nic, to rzeczy które napisałem mogą być nie prawdą.
Mogę życzyć tylko powodzenia i jak gdzieś to widziałem "Do odważnych świat należy"
Hmmm... brakuje jeszcze chyba elementu rywalizacji z innymi użytkownikami.
michał, gram w managera żużlowego, a jak wiadomo żużel cieszy się też małym zainteresowaniem. Aktualnie jest 4000 drużyn i się mocno rozwija, według mnie lotnictwo ma większe szanse wszyscy by w to grali, ale nie mogło by być takie coś typu; wysyłasz SMSa za 2,44 zł i masz lepszy samolot tylko po wysłaniu SMSa, możesz automatycznie się zalogować itd.
Aha, jak uważasz, ale wiesz ja to bardziej porównywałem z grami co mają kilka serverów już.
Lotnictwo trochę pasjonatów ma i ostatnimi czasy dużo zdobywa
A pieniądze mógłby by być też z jakiś reklam, coś takiego , bo z tymi sms-ami to też, żeby nie przesadzić
Taki mały OT: A ten manager to gra przeglądarkowa, bo chyba o takiej cały czas mówimy (piszemy). Jak możesz to podrzuć mi link, bo aż ciekawy jestem
Tak chciałbym takie coś napisać, nie widzę absolutnie żadnych
barier technicznych jeśli chodzi o realizację.
Jesli chodzi o rywalizację - wiadomo punkty, pieniądze, przewiezieni pasażerowie,
wielość lotniska, ilość samolotów, katastrofy no i rankingi.
Myślałem również zrobić coś na zasadzie związków tzn. pomiedzy dwoma, trzema...
graczami współpraca w uruchomionych połączeniach miedzy swoimi lotniskami.
Jeśli większe zapotrzebowanie, więcej samolotów lata rejsowo na dane lotnisko.
Pół roku tworzyłem typera piłkarskiego,
którego planuje niebawem sprzedać bo zbytnio nie
mam czasu na zarządzanie tym.
SMSy -> nie wiem czy wiecie, ale z smsa w cenie 2.44
odbiorca ma zysk około 0.45 groszy -> reszte kasuje provider
oraz podatek vat.
Szczerze nie planuję zarabiać na owej grze, chyba że będzie ona
dla mnie kosztowna tzn. dużo graczy -> duży ruch na serwerze ->
większy zużyty transfer = koszt utrzymania serwera.
Ja tego pisać nie będę, chce to niech próbuje jak umie, interesuje się tym to dla niego to pewnie będzie przyjemność
Wiem, powoli sie to zauważą
Zakładki