Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie Remont kapitalny samolotu


    Polecamy

    Podczas remontu kapitalnego samolotu wymienia się silnik? Chodzi mi konkretnie o samolot an-2 SP-NIP. Kiedyś latał w A.Śl i z minimalnym resursem (ok. 5 godz) został sprzedany i wyremontowany. Teraz lata jako SP-NIP. Czy podczas takiego remontu jest wymieniany silnik, czy tylko naprawiany? To samo pytanie mam co do płatowca samolotu.

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Udetfeld

    Domyślnie

    Silnik, płatowiec i śmigło maja odrębne resursy. W SP-ANS skończył sie silnik

  3. #3
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Rafalik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie


    Polecamy

    Sądzę, że po szczegółowym przeglądzie technik podejmuje decyzję, czy wystarczy wymienić zużyte elementy, czy już silnik jest tak przepracowany, że wymagana jest wymiana na inny. Osobiście byłem przy wymianie silnika w którym resurs był przedłużany kilka razy i już nie nadawał się do dalszej eksploatacji. Często przedłużanie resursu np. śmigła nie wymaga żadnych ingerencji ze strony techników - ot zwykły "przegląd" i wbicie pieczątki do książki.
    Biało- Czerwone Iskry
    Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •