Witajcie! Chciałem zapytac sie jak uruchamia sie ta opcje w Boeingach. Nigdzie nie moge znależć w internecie jak uruchamia sie PUSHBACK , jest tylko napisane co to jest za procedura. Czy pushbackiem nazywamy tylko wycofanie samolotu do tyłu? Czy Pushback mozna wykonywać, kiedy wszyscy pasażerowie są juz w samolocie, a jest wymagane wycofanie do tyłu, aby np. ustawić się na pas startowy? Proszę o pomoc.
PAWW czy ty pytasz o puschback w FS ?
"PAWW czy ty pytasz o puschback w FS ? "
Jak tak to SHIFT + P i koniec tematu.
Nie dawno był chyba podobny temat.
Wspomnieliście tam o powerback bodajże, czyli cofaniu na rewersach
Nie, mnie chodzi o to, jak to wygląda w prawdziwym Boeingu. Czy w takim B737 nie mozna uruchomic pushbacku rewersem, bez żadnych dodatkowych ciągników, tak jak ATR, o którym wspomina kolega plywak. Czy siła ciągu wstecznego np. w Boeingu 737 jest za mała, aby na rewersie wypchac go z pasazerami do tyłu?
Mylisz pushback z powerbackiem. W samolotach z nisko umieszczonymi silnikami raczej się go nie stosuje.
To teraz już wszystko wiem, po prostu ja pomyliłem te dwa zagadnienia. Ale teoretycznie w Airbusach, czy Boeingach w których silniki sa umieszczone nisko jest taka fizyczna możliwośc wykonania POWERBACKU? Co pilot musi zrobić aby taki powerback wykonać i czy może to zrobic z pełnym pasażerów samolotem? silniki dadzą rade wykonac ciąg wsteczny z takim obciążeniem?
Można uruchomić maksymalny ciąg wsteczny, czy samolot ruszy do tyłu zależy od jego ciężaru, pewnie przy nie za wielkim by się udało (czytałem o 732 robiących powerback).
Silników nic nie interesuje, ile waży samolot.silniki dadzą rade wykonac ciąg wsteczny z takim obciążeniem?
A jaka jest procedura uruchamiania tego powerbacku. Jak i czym uruchamia sie ciąg wsteczny na przykładzie Boeinga? To z tego co pan kolega PZl Belfegor mi napisał wnioskuje, że Powerbacku na A320 I B737 nie da się wykonać. A jeśli samolot jest pusty (sa w nim tylko piloci), to też się nie da wykonac tej operacji na przykładzie tych samolotów?
Czytaj dokładniej co się do Ciebie pisze.
wnioskuje, że Powerbacku na A320 I B737 nie da się wykonać.Więcej o tym na forum Airliners.net. Nie natknąłem się na informacje, czy na innych modelach 737 próbowano powerbacku.(czytałem o 732 robiących powerback).
Przepustnicami, przez ściągnięcie manetek do tyłu.Jak i czym uruchamia sie ciąg wsteczny na przykładzie Boeinga?
A czy powerback wykonuje się manetkami sterujacymi mocą silników, czy tymi od rewersu?
Tu wklejam link do zdjęcia z przepustnicą i mam prośbę, żeby ktoś zaznaczył mi manetki do tego manewru.
http://www.cityvox.de/b737/images/sim-okt06-1.jpg
Ostatnio edytowane przez STYRO ; 11-11-2009 o 17:28 Powód: Stylistyka, posty piszemy normalna czcionka.
a). Przepustnice maksymalnie do tyłu ("większe wajchy") - inaczej nie da się uruchomić odwracaczy.
b). Manetki ciągu wstecznego ("mniejsze wajchy") do tyłu.
Zakładki