Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Nie zamknięta pokrywa w A 320


    Polecamy

    Mam takie pytanie: czy coś się może złego wydarzyć, jak w samolocie ( A 320) jest otwarta pokrywa i on poleci ?

    Widać dokładnie na zdjęciu ( trzeba powiększyć, z tyłu).
    Zdjęcie tutaj:

    TAP Portugal Airbus A320-214 - zdj?cia na FotoForum | Gazeta.pl

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    To jest APU inlet, komputer go zamyka.

  3. #3
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Aha, dzięki. Pomyślałem, że pracownicy zapomnieli

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    A przepraszam, nie - pod tą klapką jest outflow valve
    Ostatnio edytowane przez ItsMeOnly ; 28-01-2010 o 01:06 Powód: poprawiona nazwa

  5. #5
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Sam się zastanawiałem czy to się jakoś samo domyka czy jak Samolot wystartował i raczej się nie stało.

  6. #6
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    W normalnym trybie pracy sterowane jest to automatycznie.
    Ale ile już paniki przez outflow valve'a w a320 na różnych lotniskach było to można by godzinami opowiadać.
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  7. #7
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Nigdy jakoś tego wcześniej nie zauważyłem, dzięki.

  8. #8
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    A to nie wiem jak to działa

  9. #9
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    Voayger napisałeś wcześniej (bo wyedytowałeś)
    "Hm... przeglądam inne zdjęcia i na nich widać, że A 320 który przed chwilą wylądował też ma to otwarte. Dziwne to trochę dla mnie. Nie zamyka się wcale, samo się otwiera przed lądowaniem ? Nie mam pojęcia."

    Outflow valve służy do regulacji presuryzacji kabiny, jego położenie jest różne w zależności od tego czy samolot się wznosi (i wysokość kabinowa się zwiększa), leci na poziomie, czy obniża się; od przepływu powietrza przez "packi" i tzw. differental pressure (różnicy w ciśnieniu na zewnątrz samolotu a ciśnieniu wewnątrz kabiny).
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  10. #10
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    A... dzięki, szukałem w necie odpowiedzi jak to działa, ale za bardzo nie znalazłem Czekałem, żeby się zapytać mojego znajomego pilota, ale nie widziałem się z nim od dawna.
    Dzięki, pozdrawiam.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •