Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Awatar Pawel_EPWR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie CSA skasowała potwierdzone rezerwacje - co dalej?


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Cani Zobacz posta
    A dokąd kolega Paweł znowu się wybiera, dlaczego znowu BKK, jeśli mogę zapytać? :-)
    Takiej okazji nie można było nie wykorzystać płacąc 650zl za lot BKK-AUH-PRG w business class :-)

  2. #2
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pawel_EPWR Zobacz posta
    Takiej okazji nie można było nie wykorzystać płacąc 650zl za lot BKK-AUH-PRG w business class :-)
    BKK-AUH-PRG i dalej XXX, gdzie lata CSA - w tym do WAW. Tak dla potomnych.
    Możliwa też trasa w dwie strony za około 1300 zł, tylko start w BKK.

  3. #3
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    No i po biznesie w ETD



  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    SPokojnie, spokojnie. Nie odpuścimy tak łatwo
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    podpinam się: nie odpuścimy łatwo

  6. #6
    Awatar Pawel_EPWR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Ciekwe jak do tego podejdzie ubezpieczyciel karty Citi. Bilet kupiony kartą, zostały wystawione bilety, rezerwacja była potwierdzona, a w OWU jest napisane:Towarzystwo wypłaci Ubezpieczonemu świadczenie w wysokści określonej umową ubezpieczenia z tytułu:a) opóźnienia lub odwołania zarezerwowanego i potwierdzonego lotu
    W wyłączeniach z odpowiedzialności nie ma ani słowa o błędach sytemu, itp. Ciekawe...



  7. #7

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Jeśli dobrze pamiętam, ubezpieczenie CC Citi dotyczy tych sytuacji w czasie podrózy zagranicznej więc po opuszczeniu kraju. Natomiast Czesi nie raczyli nas uraczyć powołaniem jakiejś podstawy prawnej, na której opieraja swoje oświadczenie. Pomijam juz drobnostkę, że mail tak jest zredagowany, że sugeruje że mają problemy techniczne w systemie i stąd im gdzieś przepadła rezerwacja

  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pawel_EPWR Zobacz posta
    Ciekwe jak do tego podejdzie ubezpieczyciel karty Citi. Bilet kupiony kartą, zostały wystawione bilety, rezerwacja była potwierdzona, a w OWU jest napisane:Towarzystwo wypłaci Ubezpieczonemu świadczenie w wysokści określonej umową ubezpieczenia z tytułu:a) opóźnienia lub odwołania zarezerwowanego i potwierdzonego lotu
    W wyłączeniach z odpowiedzialności nie ma ani słowa o błędach sytemu, itp. Ciekawe...

    Byłbym skłonny uwierzyć, że ubezpieczenie podróżne obejmie takie sytuacje - ale to i tak na pewno dotyczy wyłącznie zwrotu poniesionych kosztów, a nie wypłaty odszkodowania od ręki.

  9. #9
    Awatar Pawel_EPWR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Masz rację. Poza tym tak na prawdę to loty nie zostały odwołane tylko skasowali bilety. A bilet to już umowa. Co dalej za tym idzie nie mogą za bardzo usprawiedliwiać się EC261/2004 bo to, że jest ponad 14 dni do odlotu w tej sytuacji chyba nic nie znaczy. Ciekwy przypadek dla Stoarna

  10. #10
    Awatar Pawel_EPWR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Dostałem maila informującego o skasowaniu rezerwacji tym razem z polskiego biura CSA. Napisałem zapytanie o podanie podstawy prawnej i mi odpisali:
    Szanowny Panie,

    Niestety nie dysponujemy podstawa prawna adekwatna do zaistnialej sytuacji.
    Zgodnie z wytycznymi, które polski oddział Czeskich Linii Lotniczych otrzymal od glownego departamentu w Pradze - bilety zostaly zrefundowane.
    Moze Pan zlozyc reklamacje – call.centre@csa.cz

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Pawel_EPWR Zobacz posta
    Dostałem maila informującego o skasowaniu rezerwacji tym razem z polskiego biura CSA. Napisałem zapytanie o podanie podstawy prawnej i mi odpisali:
    Szanowny Panie,

    Niestety nie dysponujemy podstawa prawna adekwatna do zaistnialej sytuacji.
    Zgodnie z wytycznymi, które polski oddział Czeskich Linii Lotniczych otrzymal od glownego departamentu w Pradze - bilety zostaly zrefundowane.
    Moze Pan zlozyc reklamacje – call.centre@csa.cz
    Równiez otrzymalem tylko informację o możliwości złożenia reklamacji i formularz do wypełnienia w języku polskim oraz odesłania do nich celem przekazania do Pragi.
    W tej sytuacji trzeba złozyc reklamcja i czekać na jakiś odzew z Pragi żeby móc się do tego odnieść.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •