SPokojnie, spokojnie. Nie odpuścimy tak łatwo
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
podpinam się: nie odpuścimy łatwo
Ciekwe jak do tego podejdzie ubezpieczyciel karty Citi. Bilet kupiony kartą, zostały wystawione bilety, rezerwacja była potwierdzona, a w OWU jest napisane:Towarzystwo wypłaci Ubezpieczonemu świadczenie w wysokści określonej umową ubezpieczenia z tytułu:a) opóźnienia lub odwołania zarezerwowanego i potwierdzonego lotu
W wyłączeniach z odpowiedzialności nie ma ani słowa o błędach sytemu, itp. Ciekawe...
Jeśli dobrze pamiętam, ubezpieczenie CC Citi dotyczy tych sytuacji w czasie podrózy zagranicznej więc po opuszczeniu kraju. Natomiast Czesi nie raczyli nas uraczyć powołaniem jakiejś podstawy prawnej, na której opieraja swoje oświadczenie. Pomijam juz drobnostkę, że mail tak jest zredagowany, że sugeruje że mają problemy techniczne w systemie i stąd im gdzieś przepadła rezerwacja
Dostałem maila informującego o skasowaniu rezerwacji tym razem z polskiego biura CSA. Napisałem zapytanie o podanie podstawy prawnej i mi odpisali:
Szanowny Panie,
Niestety nie dysponujemy podstawa prawna adekwatna do zaistnialej sytuacji.
Zgodnie z wytycznymi, które polski oddział Czeskich Linii Lotniczych otrzymal od glownego departamentu w Pradze - bilety zostaly zrefundowane.
Moze Pan zlozyc reklamacje – call.centre@csa.cz
Zakładki