Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie Co się stło z EI-DCL


    Polecamy

    Chodzi mi o http://lotnictwo.net/foto.php?id=136467
    Na pozostałych zdjęciach nie ma białego noska, a tu tak :/

  2. #2
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie Re: Co się stło z EI-DCL

    Cytat Zamieszczone przez boeing787
    Chodzi mi o http://lotnictwo.net/foto.php?id=136467
    Na pozostałych zdjęciach nie ma białego noska, a tu tak :/

    To częsty przypadek, nosek został wymieniony na taki nie pomalowany w barwy Boeinga.
    Ryan ma obecnie ponad 150 maszyn z czego tylko dwie mają inne kolory nosów.

    Przykłady w innych liniach:
    Wizzair http://lotnictwo.net/foto.php?id=123581 a tego nie wiem skąd wytrzasnęli, pewnie w Lufthansa Technik
    Lot http://lotnictwo.net/foto.php?id=130056 nos od wersji pomalowanej w barwy LO

    Pozdrawiam
    Witek
    Reg Hunter - profil FB / profil YT

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Dzięki za szybka odpowiedź
    O co chodzi z ta wymiana nosków

  4. #4
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    W samolotach pasażerskich w nosie samolotu bardzo często umieszcza się anteny meteorologicznych stacji radiolokacyjnych i inne urządzenia awioniczne, więc może wymiana noska spowodowana jest jego uszkodzeniem EI-DCL ta "metamorfoza" w moim odczuciu na dobre nie wyszła (pod względem wizualnym)

    Pozdr.Mat
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec
    W samolotach pasażerskich w nosie samolotu bardzo często umieszcza się anteny meteorologicznych stacji radiolokacyjnych i inne urządzenia awioniczne, więc może wymiana noska spowodowana jest jego uszkodzeniem EI-DCL ta "metamorfoza" w moim odczuciu na dobre nie wyszła (pod względem wizualnym)

    Pozdr.Mat

    no macie rację nie ładnie wygląda

    Ten biały nosek mu wmontowali jakoś we wrześniu

    pozdro600

  6. #6
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    U nas na EPRZ był na początku listopada (chyba). . .
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NS

    Domyślnie

    A mnie interesuje dlaczego zaszpachlowano, zaklejono, zamurowano* okienka w kabinie. W 2004 miał, a teraz nie ma.






    *- niepotrzebne skreślić.

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Brewki już się nie przydają (astronawigacji raczej nikt już nie uprawia w 737 , a taka była geneza ich powstania), a tylko przeszkadzają - piloci ich nie lubią, bo słońce często ich oślepia.
    Prowadzi to także do redukcji kosztów:
    "In the past the eyebrow windows helped provide better crew visibility, but today's advanced navigation systems have made those windows obsolete. The design change reduces airplane weight by 20 pounds and eliminates approximately 300 hours of periodic inspections per airplane. Retrofit kits to cover eyebrow windows will be available mid-2006 for the in-service 737 fleet."

    Source: Boeing

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •