Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
Like Tree2Likes
  • 1 Post By N077GL
  • 1 Post By lynxmr

Wątek: 737NG i 737 Classic

  1. #1
    Awatar Patryk13

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie 737NG i 737 Classic


    Polecamy

    Hej. Mam pytanie, a mianowicie... Czy piloci latający na 737 Classic mogą równocześnie latać na 737NG? Domyślam się, że są piloci na przykład w Enterze, którzy latali na 737 Classic i teraz latają na 737NG i czy taki pilot może w jednym tygodniu lecieć na Classicu a w następnym na NG ? Piloci Airbusów A320/321 z tego co mi wiadomo to mogą równocześnie latać na tych samolotach, no ale jednak tam kokpity są niemal identyczne różnicą są liczby, które towarzyszą tym samolotom, a w przypadku Boeingów Classic i NG sprawa wygląda jednak trochę inaczej, ale z tego co pamiętam z blogu Allovera to on latał raz na 737NG, a raz na 767 to jak to w końcu wygląda? Mógłby mi ktoś to rozjaśnić? Z góry dzięki.

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Patryk13 Zobacz posta
    którzy latali na 737 Classic i teraz latają na 737NG i czy taki pilot może w jednym tygodniu
    Tak, pod warunkiem ze maja type-rating an oba typy czyli ze przeszli "difference" kurs z jednego na drugi.
    Przeciez sa piloci (nie czesto, ale sa) ktorzy maja type-rating i utrzymuja currency na wiele typow naraz i w tym samym tygodniu moga leciec 737, 727, 747, 777, itp, spotkalem kiedys takiego pilota pracujacego jako doswiadczalny pilot dla United, mogl latac praktycznie wszystkim co jego linia w tym czasie miala.
    Patryk13 likes this.

  3. #3
    Awatar arek_waw

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    MO927

    Domyślnie

    Podobnie chyba jest z 787 i 777 - jeden type rating, zgadza się?

  4. #4
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arek_waw Zobacz posta
    Podobnie chyba jest z 787 i 777 - jeden type rating, zgadza się?
    Tak, ale ciagle masz krotki kurs roznic miedzy dwoma samolotami.

  5. #5
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    A nie jest tak, że na max. 3 typach można latać, żeby się nie pomieszało w głowie?

  6. #6
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michastrain Zobacz posta
    że na max. 3 typach można latać,
    FAA nie robi takich ograniczen a jesli co to liczba jest duzo wieksza niz 3.
    Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 12-11-2013 o 21:37

  7. #7

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michastrain Zobacz posta
    A nie jest tak, że na max. 3 typach można latać, żeby się nie pomieszało w głowie?
    Z tym mieszaniem w glowie to lekka przesada. Taki pilot Bill Cox lata okola setka roznego rodzaju samolotow jak robi dostawy po calym swiecie. Co prawda nie sa to z reguly samoloty wymgajace type rating ale powiedzmy taka Caravan jest zupelnia inna od Piper Mirage a ten jest zupelnie inny od MU-2. W malych samolotach jest jeszcza wieksza roznorodnosc silnikow, paneli, awioniki czy parametrow.

  8. #8
    Awatar lynxmr

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez N077GL Zobacz posta
    Taki pilot Bill Cox lata okola setka roznego rodzaju samolotow jak robi dostawy po calym swiecie.
    W końcu jest Coxem
    Mateos33 likes this.
    MD-11 rules :)

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •