-
-
-
Dzięki, później doczytałem, że to faktycznie nie było wodowanie jak mi się wydawało w pierwszej chwili, a wypadnięcie z pasa. Natomiast nigdzie w podlinkowanych materiałach nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania
-
Na część pytań odpowiedź spokojnie znajdziesz. Nie wydaje mi się, aby gdziekolwiek był bardziej szczegółowy opis tego wypadku. Jak widać na filmie, działał tylko jeden silnik (prawy). Manetka ciągu była wygięta i na pozycji idle stop (lewego na idle cutoff). Być może sterowanie silnikiem zostało uszkodzone w trakcie wypadku, ale nie zostało to sprawdzone.
Przed lądowaniem awaryjnym i po lądowaniu takim jak na filmie powinno się powyłączać wszystko lub część rzeczy, ale nie zawsze się da albo nie zawsze wszystko działa tak jak byśmy chcieli. Po lądowaniu awaryjnym A380 Qantas silnik się nie chciał wyłączyć w żaden możliwy z kokpitu sposób i dopiero strażacy go zdławili.
-
Polecamy
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki