A o jakie procedury chodzi?
Słów kilka?
Nie wiem jak to zrobic w kilka slow ale jak przeczytasz te kilka tysiecy slow w tym zrodle to bedziesz wszystko wiedziec na ten temat (rozdzialy 1,2,3,4):
Instrument Procedures Handbook (IPH)
Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 02-03-2015 o 03:37
Chyba za obficie. Kolega jak rozumiem szuka informacji o podejściach korygowanych satelitarnie, oraz o korekcji systemów IRS systemami GPS. Słowa wędki dla Kolegi na dziś to: GNSS. oraz GPS RNAV. Google odpowie.
Pozdrawiam,A dam
Kojarzysz może coś takiego na Europe? Tzn nie według FAA standardów?Słów kilka?
Nie wiem jak to zrobic w kilka slow ale jak przeczytasz te kilka tysiecy slow w tym zrodle to bedziesz wszystko wiedziec na ten temat (rozdzialy 1,2,3,4):
Hmm, widzę, że odpowiedź nie jest prosta. Jest to jedno z pytań na obronę pracy dyplomowej. W związku z faktem, że nie kończyłem kierunku nawigacji to pytanie jest dla mnie czarna magią. Jeśli ktoś kojarzy temat to proszę o ewentualną odpowiedź.
Bez zawężenia pytania nie uzyskasz tutaj lepszych odpowiedzi.
W praktycznie wszystkich procedurach IFR RNAV jest teraz wykorzystywana nawigacja satelitarna, oczywiście samoloty są też w stanie określić swoją pozycję na podstawie innych sensorów, ale sygnał satelitarny pozwala na największą dokładność.
Wszyscy tu doskonale kojarza temat ale to tak jakby ktos poprosil o kilka slow o II Wojnie Swiatowej. Ktore 'słów kilka' te z poczatku czy te z konca?
A praca dyplomowa z jakiego to przedmiotu? Moze jak sie tego dowiemy to chociaz bedziemy mieli zielono-mgliste pojecie o co naprawde chodzi.
o oczko wyzej:
Aviation Handbooks & Manuals
Myślę, że odpowiedź na egzaminie dyplomowym na zadane pytanie "Zastosowanie metod satelitarnych do procedury IFR RNAV" typu proszę sprecyzować pytanie bo jest zbyt szerokie... może okazać się niewłaściwa. Moim zdaniem wszystko da się opisać ogólnikowo w kilku zdaniach. Możliwe, że osoby wypowiadające się tutaj mają zbyt szeroka wiedzę. Może jednak ktoś spróbuje ustosunkować się ogólnie do postawionego problemu?
Przeciez kolega aaben ci to na gorze opisal w jednym zdaniu wlasnie tak ogólnikowo. Mozesz dodac ze IFR RNAV istnial przed satelitami GPS ale byl inny, prymitywny, duzo mniej precyzyjny, zwlaszcza ograniczony co do metod i minimow podejscia, itp. Do tego sprzet do IFR RNAV byl wyjatkowo drogi, z chwila wdrozenia metod satelitarnych (uzywajac twojego jezyka) IFR RNAV stal sie bardziej demokratyczny - osiagalny dla wielu (i tu jest najwieksza rewolucja). Bedziesz sie teraz klocil ze potrzebujesz 4 zdania, a moze 5, 6, nie rozmieszaj nas tu wszystkich. No i z czego do diaska ten egzamin dyplomowy bo umieramy z ciekawosci?. A swoja droga ja bym sie zapytal tych egzaminatorow o co im chodzi, wcale bym sie nie bal tego pytania, kto wie moze oni sami tez nie maja pojecia o co pytaja, to sie zdarzalo.
... widzę, że co niektórzy urwali się z choinki i zapomnieli, że na tego typu egzaminach trafiają się pytania spoza przerobionego programu.
... następny realista... czytaj ze zrozumieniem. Może Ty zjadłeś zęby na nawigacji ale ja niestety miałem nawigację jako przedmiot dodatkowy w krótkim zakresie co nie czyni mnie gotowym odpowiadać na każde pytanie egzaminatora w tym zakresie.
Sorry, że Wam zawróciłem gitarę... Jak zwykle sobie poradzę sam. Zamykam temat.
Jak zwykle obrażają się na nas, a nie na ludzi którzy zadają takie pytania albo każą pisać pracę "na temat".
Zakładki