Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
Like Tree5Likes
  • 3 Post By vivere
  • 2 Post By egon.olsen

Wątek: Lądowanie E41024 Faro-Warszawa

  1. #1

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie Lądowanie E41024 Faro-Warszawa


    Polecamy

    Cześć wszystkim.
    W dniu 22.06.15r. leciałem liniami Enter Air z Faro do Warszawy. Podczas podejścia do lądowania wygaszone światła itp. wiadomo.Podczas zniżania a byliśmy już nisko nagle zaczęło bujać samolotem i jakby to określić opadł gwałtownie do ziemi nie wiem o ile.Możecie sobie tylko wyobrazić co było na pokładzie.Ludzie zaczęli krzyczeć.Miałem wrażenie,że polecielibyśmy do sufitu ,gdyby nie pasy.Słyszałem komentarze stewardess na których zrobiło to wrażenie.Niektórzy ludzie mówili,że więcej nie polecą.Sam miałem nogi z waty.
    Jaki problem mogliśmy mieć podczas lądowania??Uskok wiatru?? Groziło nam coś??

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Uskok wiatru to bardzo trafny trop. Czy Wam coś groziło? Jezeli napisałes do nas w zdrowiu i dobrej formie, to nie. Poza tym nie wiemy na którym etapie podejścia miało to miejsce, ale znane są liczne przypadki incydentów i katastrof spowodowanych przez wind shear.
    Ostatnio edytowane przez Kshyhoo ; 25-06-2015 o 09:58
    ________________________________________
    Pozdrawiam, Krzysiek.

    "If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.

  3. #3

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    dzięki za link,nie sądziłem,że jest tego typu zdarzeń tragicznie kończących się.Mam wrażenie,że to było parę sekund lotu przed Alejami Krakowskimi.Podchodziliśmy około 21.50.Sprawdziłem po wylądowaniu na mapach radarowych blitzordung,że były burze blisko Warszawy.Wszyscy byli pod wrażeniem jak rozmawialiśmy w oczekiwaniu na bagaże.Ukłony pilotom za fachowość.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    Nie przesadzaj z tą ilością, incydentów - oczywiście - wydaje się że jest sporo, ale biorąc pod uwagę liczbę lotów wykonywanych codziennie, jest to zupełnie znikomy odsetek. Sam zresztą zobacz, że w linkowanym zestawieniu wychodzi tylko kilka poważniejszych incydentów rocznie.
    Eee tam, podpis ;)

  5. #5
    Awatar vivere

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Ciesz się że tylko bujnęło bo wg FR24 wylądowaliście gdzieś na Starym Mokotowie
    Adik_s, pawel111 and portwajn like this.
    vivere militare est

  6. #6

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    ha widziałem.Dzięki za pomoc chłopaki.Już się ,że tak powiem otrząsnąłem z tematem.

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Proszę uprzejmie do porannej kawy

    Mateos33 and Kamilek96 like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #8

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Na powyższym filmiku w trakcie lądowania od 2 minuty tylko jeden rewers się otwiera, dlaczego?

  9. #9
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ariel007 Zobacz posta
    Na powyższym filmiku w trakcie lądowania od 2 minuty tylko jeden rewers się otwiera, dlaczego?
    Bo moze drugi byl zepsuty / wylaczony. Normalka.
    KZ

  10. #10
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie

    W tym przypadku to raczej załoga pomaga sobie utrzymać samolot w osi pasa .

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie używa się dobrowolnie jednego rewersu w celu utrzymania kierunku.
    Eee tam, podpis ;)

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •