A o co chodzi, zakladasz linie lotnicze?
Witam ,mam wiele pytań, jesli ktoś sie rozeznaje w tych tematach to bardzo proszę o odp, czy ktoś by ocenił samolot an-148 ,czy warto brać taki samolot do firmy na zachodzie? Jak nie to dla czego,to samo pytania odotyczące firmy czarterowej ,czy sie opłaca np wprowadzić różnorodność typu 2 saab2000 crj200 i crj 750 też po 2 ,i po 2 airbusy z 319-321 jednego 330 i inne, dajmy na to enter air stosuje tylko i wyłącznie jeden rodzaj samolotu ,to im odbiera elastyczność,czarterowy rynek wydaje sie bardziej pewny niż regularne linie tak mi sie przynajmniej wydaje, też chciał bym sie dowiedzieć czy ma sens by zachodnia firma kupowała samoloty Rosyjskie, typu tupolew suchoj ił itp maja juz nowsze wersje tych samolotów,a popularność ich na zachodzie jest zerowa tak jak ukraiński an-148 ma ktos pojęcie o tym i wiedzę? Cos na świetlic w tych sprawach? Z gory dziękuję za pomoc :-)
Ostatnio edytowane przez likos001 ; 07-08-2016 o 22:58 Powód: błąd
A o co chodzi, zakladasz linie lotnicze?
Orientuję się, to marzenie enter air rozbujał sie za 3 mln zł na start,teraz jest wart setki mln. Jak by sie udało to pewnie że bym założył.
Setki stron na forum o maszynach ze wschodu napisano....Polecam
Pozdrawiam, Łukasz
Różnica jest taka że założyciele Enter Air to ludzie którzy zjedli zęby na lotnictwie i wiedzą że AN 148 to najgorszy wybór do jakiejkolwiek linii, w tym czarterowej.
Rozumiem dzięki za odpowiedź w sprawie an-148 ,nigdzie nie mogłem znaleźć opini na temat tego samolu.
Ostatnio edytowane przez dyziojr ; 08-08-2016 o 08:05
Bo jeden rodzaj samolotu ma olbrzymi sens ekonomiczny - znacznie obniza twoje koszta, koszta mechanikow, zalog, szkolenia, cala logistyka jest prostsza itp. Tym sposobem mozesz byc konkurencyjny. Dzieki temu wiele olbrzymich linii uzywa wlasnie taki model. Posiadanie tak zroznicowej floty jak Saab-2000 i A-300 w tym tylko po jednym lub dwa samoloty nie jest przez nikogo praktykowane wlasnie z uwagi na niekorzystna ekonomie przedsiewziecia.
Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 08-08-2016 o 19:40
A co jesli chodzi o jedną firme np bombardier i stosowac np Crj 750 i serie C czy ogolnie chodzi o jeden typ samolotu tylko różne konfigurację ?orientujecie się może ile kosztuje lesing nowego samolotu? Dużo drożej ?
Wracając do wschodnich samolotów np eksploatacja an-148 wyszło by ekonomicznie? Czy W ogóle sie to nie kalkuluje i firma z takimi samolotami nie będzie miec zaufania? To samo inne suchoj super jet najnowszy samolot Rosyjski
Zanim zabierzesz sie za pytania to radze sie zaznajomic z jakas literatura na ten temat, jest sporo opracowan z ekonomii prowadzanie linii lotniczych, malych lub duzych, chciazby materialy IATA ale sa inne, czesto to sa darmowe obszerne artykuly po kilkadziesiat stron, czasami to sa monograficzne ksiazki, oczywiscie wszystko po angielsku, masz ciekawe analizy roznych modeli, roznych typow dzialalnosci lotniczej, przekroj calego rynku, itp. Bo jak narazie to sprawiasz wrazenie kogos kto nie ma najbardziej elementarnej wiedzy w temacie. Przeczytaj troche na ten temat, wgryz sie w zagadnienie, poswiec troche czasu i od razu tez twoje pytania beda duzo sensowniejsze.
Zakładki