Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
Like Tree2Likes
  • 1 Post By aaben
  • 1 Post By N077GL

Wątek: pytanie dotyczące an-148 ,i firmy czarterowej

  1. #1

    Dołączył
    Aug 2016

    Lightbulb pytanie dotyczące an-148 ,i firmy czarterowej


    Polecamy

    Witam ,mam wiele pytań, jesli ktoś sie rozeznaje w tych tematach to bardzo proszę o odp, czy ktoś by ocenił samolot an-148 ,czy warto brać taki samolot do firmy na zachodzie? Jak nie to dla czego,to samo pytania odotyczące firmy czarterowej ,czy sie opłaca np wprowadzić różnorodność typu 2 saab2000 crj200 i crj 750 też po 2 ,i po 2 airbusy z 319-321 jednego 330 i inne, dajmy na to enter air stosuje tylko i wyłącznie jeden rodzaj samolotu ,to im odbiera elastyczność,czarterowy rynek wydaje sie bardziej pewny niż regularne linie tak mi sie przynajmniej wydaje, też chciał bym sie dowiedzieć czy ma sens by zachodnia firma kupowała samoloty Rosyjskie, typu tupolew suchoj ił itp maja juz nowsze wersje tych samolotów,a popularność ich na zachodzie jest zerowa tak jak ukraiński an-148 ma ktos pojęcie o tym i wiedzę? Cos na świetlic w tych sprawach? Z gory dziękuję za pomoc :-)
    Ostatnio edytowane przez likos001 ; 07-08-2016 o 23:58 Powód: błąd
     

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    A o co chodzi, zakladasz linie lotnicze?
     

  3. #3

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Orientuję się, to marzenie enter air rozbujał sie za 3 mln zł na start,teraz jest wart setki mln. Jak by sie udało to pewnie że bym założył.
     

  4. #4
    Awatar HARM

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    EPBY

    Domyślnie

    Setki stron na forum o maszynach ze wschodu napisano....Polecam
    Pozdrawiam, Łukasz
     

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez HARM Zobacz posta
    Setki stron na forum o maszynach ze wschodu napisano....Polecam
    A reszta spraw? Nie tylko pytalem o wschodnie maszyny:-)
     

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Różnica jest taka że założyciele Enter Air to ludzie którzy zjedli zęby na lotnictwie i wiedzą że AN 148 to najgorszy wybór do jakiejkolwiek linii, w tym czarterowej.
    STYRO likes this.
     

  7. #7

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Rozumiem dzięki za odpowiedź w sprawie an-148 ,nigdzie nie mogłem znaleźć opini na temat tego samolu.
    Ostatnio edytowane przez dyziojr ; 08-08-2016 o 09:05
     

  8. #8
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez likos001 Zobacz posta
    dajmy na to enter air stosuje tylko i wyłącznie jeden rodzaj samolotu ,to im odbiera elastyczność,
    Bo jeden rodzaj samolotu ma olbrzymi sens ekonomiczny - znacznie obniza twoje koszta, koszta mechanikow, zalog, szkolenia, cala logistyka jest prostsza itp. Tym sposobem mozesz byc konkurencyjny. Dzieki temu wiele olbrzymich linii uzywa wlasnie taki model. Posiadanie tak zroznicowej floty jak Saab-2000 i A-300 w tym tylko po jednym lub dwa samoloty nie jest przez nikogo praktykowane wlasnie z uwagi na niekorzystna ekonomie przedsiewziecia.
    Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 08-08-2016 o 20:40
     

  9. #9

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    A co jesli chodzi o jedną firme np bombardier i stosowac np Crj 750 i serie C czy ogolnie chodzi o jeden typ samolotu tylko różne konfigurację ?orientujecie się może ile kosztuje lesing nowego samolotu? Dużo drożej ?
    Wracając do wschodnich samolotów np eksploatacja an-148 wyszło by ekonomicznie? Czy W ogóle sie to nie kalkuluje i firma z takimi samolotami nie będzie miec zaufania? To samo inne suchoj super jet najnowszy samolot Rosyjski
     

  10. #10

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Zanim zabierzesz sie za pytania to radze sie zaznajomic z jakas literatura na ten temat, jest sporo opracowan z ekonomii prowadzanie linii lotniczych, malych lub duzych, chciazby materialy IATA ale sa inne, czesto to sa darmowe obszerne artykuly po kilkadziesiat stron, czasami to sa monograficzne ksiazki, oczywiscie wszystko po angielsku, masz ciekawe analizy roznych modeli, roznych typow dzialalnosci lotniczej, przekroj calego rynku, itp. Bo jak narazie to sprawiasz wrazenie kogos kto nie ma najbardziej elementarnej wiedzy w temacie. Przeczytaj troche na ten temat, wgryz sie w zagadnienie, poswiec troche czasu i od razu tez twoje pytania beda duzo sensowniejsze.
    STYRO likes this.
     

  11. #11
    ModTeam
    Awatar dyziojr

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    BTM

    Domyślnie


    Polecamy

    Post powyższy to dobra puenta dla tego tematu.
    Temat zamykam.
    Pozdrawiam
    dyziojr

     

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •