Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie Do znających obsługę Airbusa


    Polecamy

    Pytanie skierowane jest do osob znajacych obsluge airbusa.
    Chodzi o funkcje ktora w boeingu nazywa sie intercept course. W airbusie tez jest ta funkcja ale nazywa sie inaczej.
    Przy podejsciu do ladowania w komputerze wchodzimy chyba w Radial In i wpisujemy odwrotny kurs pasa i wtedy cala nasza trasa na ekranie ND znika i pojawia nam sie linia przerywana osi pasa. Ma to ulatwic wizualnie pilotowi wejscie na sciezke oraz usuwa wszystkie inne wczesniejsze punkty z trasy czyli czysci nam wszystko. W airbusie mozemy leciec po uzyciu tej funkcji w trybie hdg oraz w trynie hdg z uzbrojonym na niebiesko Nav i wtedy na nd nie mamy tylko przerywanej lini osi pasa ale mimo tego ze lecimy w trybie hdg to pokazuje nam sie droga do osi pasa ktora zmienia sie na bierzaco wraz ze skretem samolotu. Pytanie moje jest takie. Jakim przyciskiem po uzyciu tej funkcji intercept course zmieniamy tryby autopilota (hdg , hdg z uzbrojonym na niebiesko nav albo samo nav)? Nie umiem tego inaczej wytlumaczyc haha. Mam nadzieje ze ktos bedzie wiedzial o co mi chodzi.

  2. #2
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez juzefus757 Zobacz posta
    Pytanie moje jest takie. Jakim przyciskiem po uzyciu tej funkcji intercept course zmieniamy tryby autopilota (hdg , hdg z uzbrojonym na niebiesko nav albo samo nav)? Nie umiem tego inaczej wytlumaczyc haha. Mam nadzieje ze ktos bedzie wiedzial o co mi chodzi.
    Zmieniasz tym samym co zawsze czyli przyciskiem HDG na FCU.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •