Automat Ciągu W Airbusach
Witam. Mam kilka pytan na temat automatu ciągu w airbusach od a320 w góre.
Wiadomo ze przepustnice sa nieruchome i oto moje pytania.
1. Gdy chcemy recznie sterowac ciagiem musimy cofnac przepustnice z pozycji CL tak aby niebieskie kółeczka na ECAM pokryły nam sie z obrotami silników i wtedy wyłączyć AT. Co stanie się gdy wyłączymy Automat nie cofając wczesniej manetek? Czy silniki rozkręcą sie czy tez Automat się nie wyłączy?
2. Co stanie się gdy będziemy sterować ręcznie ciągiem i na cofniętej dzwigni włączymy spowrotem automat? Czy manetki same wrócą w pozycje CL? A może nie da się wtedy włączyc automatu tylko najpierw trzeba ustawic manetki w pozycji CL?
3. Co stanie się gdy podczas recznego sterowania ciągiem przesuniemy manetki do pozycji CL? Czy automat włączy się sam? Czy może dalej pozostaniemy w manualu ?
Z góry dzięki