No ta kalkomania strasznie wygląda. Ale bardziej rzucają się w oczy wnętrza silników, nie wiem co się tam stało.
Poza tym bardzo ładnie.
Po tygodniu zmagań z modelem, które można obejrzeć w moim temacie.: A350-900 Revell
Wreszcie go skończyłem Mile widziana mi jest krytyka iż jest to mój 6 model który zrobiłem bardzo starannie
Jakie miałem problemy z tym modelem.?
Prawie żadnych prócz naklejania kalkomanii paska idącego od Statecznika Pionowego
Ale udało się jakoś doprowadzić model do takiego stanu.:
Na tym zdjęciu i góry widać ten pasek od statecznika pionowego z którym miałem drobne problemy
Liczę na dobre oraz złe opinie. Jak coś malowałem pędzelkiem
No ta kalkomania strasznie wygląda. Ale bardziej rzucają się w oczy wnętrza silników, nie wiem co się tam stało.
Poza tym bardzo ładnie.
_____
MUSE
Yo jak już mówiłem szacunek za okienka (ja nie mam do nich siły i jak na razie pomysłu aby były takie czyste); no kalka na ogonie coś się mocno rozjechała i jak kolega pisze wyżej co tam w silnikach się stało??
Następnym razem silniki złóż do kupy i na samym końcu zainstaluj wentylator - akurat w tym modelu się da (testuję takie rozwiązanie jeszcze w 747-8i.
Jak na 6 model wygląda git. Zacznij używać taśmy maskującej a dużo zyskasz i potrenuj z rozcieńczaniem farby - o ile dobrze pamiętam Il-76 był tak robiony.
Dobra obejrzałem jeszcze raz zdjęcia - gdzie są antenki i wszystko inne odstające??
Ostatnio edytowane przez kirek ; 31-12-2013 o 15:14
W sumie kirek napisał wszystko co chciałem również powiedzieć. Warsztatu nie zdążyłem skomentować ale tak sobie myślę, że skoro o jest szósty model i mają być kolejne to warto zmienić trochę koncepcję. Przede wszystkim zwolnić tempo skupiając się na lepszym dopracowaniu niektórych etapów - rozcieńczanie farby, więcej cienkich warstw, spokojniejsza praca z kalkomanią. W tym ostatnim jak coś nie wychodzi zawsze można podmalować lub przyciąć kalkomanię. Taśma do maskowania będzie również pożytecznym nabytkiem. Myślę, że przyda się do kolejnych modeli.
Zakładki