PDA

Zobacz pełną wersję : Forum Prostych Pytań (FPP)- lotnictwo cywilne



Strony : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12

  1. Ostateczna decyzja o wyborze pasa do lądowania.
  2. Zwroty pilotow.
  3. Qatar airways- dziwny komunikat dot. zmiany warunków podróży (15070)
  4. Nieodbyty lot a zwrot opłat.
  5. Ile osób z dowolnego lotniska regionalnego w Niemczech odprawia się do Azji?
  6. Transfer ORY <-> CDG
  7. Przewożenie leków do USA
  8. Potwierdzenie lotu przez pasażera
  9. Czarna skrzynka - od kiedy nagrywa?
  10. Obłożenie na pokładach LH w rejsach do BOG/CCS
  11. Czym się kierował Airbus projektując czterosilnikowca 340?
  12. Rejs nad Biegunem Południowym?
  13. SU - anulowany lot. Czy nalezy mi sie jakies odszkodowanie?
  14. automat ciągu przy lądowaniu
  15. Zarządzanie ruchem lotniczym w europ. przestrzeni powietrznej - poszukuje informacji
  16. Zmiana odcinków lotu przez przewoźnika
  17. Przelot nad Atlantykiem samolotów krótko i średniodystansowych
  18. Włamanie i kradzież mil z konta Miles&More
  19. British Airways lot z Shannon do Nowego Jorku na A318
  20. Co to za proces ?
  21. Od czego zależy trasa samolotu rejsowego
  22. sprzet fotograficzny jako bagaz podreczny
  23. mapa vfr - oznaczenia
  24. Lufthansa zmiana rewerwacji/rezygnacja z lotu
  25. instalacja hydrauliczna
  26. Hydraulika i zasilanie
  27. alkohol na bezclowce a rezygnacja z lotu
  28. Czym są i do czego służą interrogator i ekstraktor? (radar wtórny)
  29. Podział na strefy - czy w różnych krajach działa to inaczej?
  30. Lądowanie na oblodzonym pasie.
  31. Oznaczenie stopni
  32. Zależność oporu statku powietrznego od jego wysokości.
  33. Rezerwacja miejsca w liniach Lufthansa
  34. TCAS - współpraca z autopilotem
  35. Adaptive wing
  36. rodzaje oporów oddziałujących nastatek powietrzny
  37. Pasażer z cukrzycą
  38. Straż pożarna na pasie startowym we Frankfurcie?
  39. Dane wizowe - Lufthansa
  40. Rezerwacja biletu
  41. Easyjet - alokacja miejsc w samolocie
  42. Ekrany w Airbusach
  43. Co to leci?
  44. O jakie AT chodzi?
  45. Ponowne włączenie rewersów?
  46. Ruch lotniczy w sylwestrową noc
  47. Zależność prędkości dźwięku od właściwości powietrza
  48. Lot krajowy El Al-em a Express Check-in
  49. Co znaczą słowa "roll out"?
  50. przesiadka w WAW - loty na różnych biletach
  51. Szybowiec na Mount Everest
  52. WPŁYW MECHANIZACJI SKRZYDŁA NA CHARAKTERYSTYKI AERODYNAMICZNE SAMOLOTU
  53. System sterowania klapami
  54. Pytanie techniczne - dobieg w B737-800
  55. Wielkość floty vs ilość destynacja a ilość rotacji
  56. Connecting flight - rezygnacja
  57. Lot łączony, dwa numery rezerwacji-jeden e-bilet.
  58. Mini World Trip
  59. Oznaczenia klas w samolotach
  60. W jaki sposób rdzewieją kadłuby samolotów z duraluminium?
  61. Karta kredytowa a debetowa
  62. awaryjna sytuacja na lotnisku/w czasie lotu
  63. jak najlepiej do Japonii?
  64. Szukam nazw modeli samolotów o danych parametrach do analizy
  65. Naprawa kompozytowego samolotu
  66. Doskonałość?
  67. Lądowisko na dachu wieżowca?
  68. materiały w instalacjach pokładowych
  69. Ceny biletów lotniczych i czas potrzebny na przesiadkę w USA
  70. CDFA
  71. powierzchnia skrzydła
  72. Biznes klasa - gdzie tu zysk ?
  73. podwozie w śmigłowcu
  74. Jak niepełnosprawny pasażer może skorzystać z toalety podczas lotu?
  75. Doc4444
  76. Praca licencjacka
  77. pytania bezpieczeństwa/security questions
  78. Rozgrzewanie silników w Iłach
  79. Sektory
  80. Paliwa lotnicze
  81. Małe samoloty transportowe - znacie jakieś ?
  82. Muzyka przy starcie i przy lądowaniu
  83. Kierunek obrotów silnika turboodrzutowego
  84. Jak sprawdzić czy na danej trasie lata dany typ samolotu i inne pytanie
  85. Na czym polega technologia "Dropped Ailerons"
  86. Pilot z wadą słuchu??
  87. Masa bagazu
  88. Turbulizator
  89. Niby taki sam samolot...
  90. Bilety i noty systemowe o pasażerze.
  91. Dash 7 SU-CBC
  92. Grawitacyjne wypuszczanie podwozia
  93. Pytania na temat komend wieza<->pilot
  94. Bagaż sportowy - snowboard
  95. Numer informacji - po co się tego używa?
  96. Pilot i jego bagaż
  97. Airbus - PTU
  98. Ciśnienie
  99. Rezygnacja z lotu już po security ;)
  100. Ubezpieczenie od opóźnienia
  101. Procedury lotniskowe - skąd to mogę wziąć?
  102. Mgła, ILS, lotnisko nie zamkniete, ale brak operacji
  103. Ciśnienie QFE oraz QNH
  104. Dreamliner - klasy serwisowe a typ taryfy.
  105. Przebazowanie samolotu pomiędzy pobliskimi lotniskami
  106. Czy OLT Express był linią niskokosztową
  107. Płyny antyoblodzeniowe a gorące lato
  108. Wypompowywanie paliwa
  109. Wykorzystanie jednego odcinka w Ryanair RT - powrotnego?
  110. Co oznacza skrot BzP?
  111. Pneumatyka
  112. 2 rodzaje instrumentów w 737NG
  113. Uskok i prądy
  114. Punktualność linii na danym lotnisku
  115. Rozruch sinika
  116. Lufthansa: odbiór karty pokładowej na lotnisku po samodzielnej odprawie on-line
  117. co to za wlot w kadlubie
  118. zużycie paliwa
  119. Lufthansa rzuca wyzwanie Ryanairowi. Otwiera tanie linie
  120. Flight speed test ap
  121. ciekawa akcja Lufthansy na zachodzie Polski
  122. Check-in i obowiązek uczestniczenia paxa
  123. ILS Cat I, II, III
  124. Cmentarzyska samolotów
  125. Do czego ten guzik?
  126. Utracony mail z rezerwacja/ virgin america
  127. Jak sprawdzić rezerwację? - AlItalia
  128. Pomyłka przy dodawaniu bagażu w AirAsia
  129. Boarding a kontrola bezpieczenstwa
  130. APU czy coś innego?
  131. jaki samolot
  132. Rudder Ratio
  133. Białe nosy Wizz Air
  134. Co to za przyrząd?
  135. Komunikacja pomiędzy sektorami ATC
  136. Zapalenie papierosa
  137. Dziwny start Boeinga 737-400 na trasie KRK-WAW 20.08.2012 o 14:05
  138. co w bagażu na trasię Polska - Bułgaria
  139. Wielka litera na karcie pokładowej
  140. Heterodyna i jej zapobieganie
  141. Zadziałanie systemu TCAS
  142. Czy warto robić samemu liecncje od PPL(A) do ATPL
  143. Bagaż na trasie WAW-JNB [Co dzieje się z bagażem na przesiadkach]
  144. TG i LH dwa oddzielne bilety - opóźniony lot
  145. Bardzo dziwne wyjście awaryjne... - odpada tyła samolotu.
  146. Ryanair nad East Midlands. Awaria?
  147. loty cs Uzbekistan Airways i Air Baltic a bagaż rejestrowany
  148. Gdy chcemy do toalety a takiej nie ma.
  149. A320 fly-by-wire a direct law
  150. Lot SAS - co wybrać M&M, Aegon czy sasowskie?
  151. Szpary w kadłubie 747
  152. Problem z STPC w Etihad.
  153. Zmiana rozkładu lotów - co mogę zrobić?
  154. Bilet dla 2 osób
  155. Lufthansa - Problem z odprawą online lotu łączonego
  156. Co to za system?
  157. Inna klasa rezerwacji na karcie pokładowej
  158. Nadanie bagażu - osobno rezerwowane loty
  159. Legitymacja - Student/Uczeń
  160. Położenie silników w samolocie
  161. Piloci w PR program I
  162. Czy na Okęciu można odprawić bagaż dzień przed wylotem?
  163. Dziwna część w MD 80
  164. Koszt bagażu rejestrowanego oraz cateringu.
  165. Paszport a małe dziecko
  166. Involuntary rerouting - kwestie prawne i finansowe
  167. klasa rezerwacji w LH
  168. call sing.
  169. Start z Okęcia
  170. Koszty czarteru z Egiptu (odnosnie Alba-Tour)...
  171. Start samolotu z taśmociągu.
  172. SkyTeam - podstawowe pytania
  173. Silnik CFM56
  174. Płótno dwupłatowców.
  175. Błąd w datach przy rezerwacji.
  176. Poziom hałasu w kabinie A321 LH vs A320 O2
  177. Silesian Air - a cóż to takiego?
  178. Odprawa on-line a bagaż rejestrowany i zakupy w sklepach lotniskowych
  179. trimmable horizontal stabilizer
  180. Komenda po V1
  181. Rezerwacja / kupno biletu - Garuda Indonesia
  182. Wycięcia na obudowach silników 787
  183. Estimated Zero Fuel Weight
  184. Umowa interline a code-share
  185. Długa trasa - jak z bagażem
  186. Trasa przez Atlantyk
  187. Thrust Asymetry Compensation w Boeingu 777
  188. Co to jest KWT?
  189. przewóz zwierząt
  190. "Prowadzenie jak odrzutowców" a Bombardier Q400NextGen w K2
  191. Lavatory
  192. Dokument na locie międzynarodowym.
  193. poziomy przelotowe
  194. Znacie jakąś stronę z rankinigiem samolotów?
  195. Balon i samoloty
  196. pomyłki na biletach lotniczych
  197. Światła w kabinie.
  198. Kawa, napoje, sosy nad kokpitem...
  199. Engine master , Ignition Switch
  200. Wiatr a lądowanie
  201. Zabezpieczenie imprez masowych a koordynacja lotów
  202. Przechodzenie pod skrzydłem samolotu
  203. Burza a samolot
  204. Przekazanie samolotu między operatorami
  205. Szybkie zniżanie
  206. Szyby w samolotach
  207. Rezerwacja - powrót z różnych lotnisk
  208. helikopter | wiatr boczny
  209. Rozmowy z wieżą.
  210. Malowanie AA
  211. Autopilot w Boeingach
  212. Cabin dump
  213. Czy istnieje taka strona ?
  214. Ograniczenia dotyczące przechylenia w zakręcie
  215. Prąd w 333.
  216. Radary w kokpitach samolotów pasażerskich
  217. Anulowanie rezerwacji
  218. re-scheduling
  219. Ciężar przedniej goleni
  220. Wyrównanie ciśnienia
  221. Literatura związana z lotnictwem/ekonomią lotnictwa
  222. reaerwacja biletu - status on hold????
  223. Szczury w samolocie i problem z LOTem.
  224. Latanie maszynami by ZSRR, pytanie do pilotów
  225. Wydruk karty pokładowej po zamknięciu odprawy
  226. Dlaczego w czarnych skrzynkach nie dubluje się danych?
  227. "Positive climb"
  228. Co to za samolot ???
  229. Co to za urządzenie w 744 V8-ALI ?
  230. Prędkość maksymalna samolotu pasażerskiego
  231. Przebukowanie online przez Lufthansa.com
  232. Aeroflot bonus
  233. Natężenie dźwięku / hałasu w kabinie samolotu pasażerskiego -- jak sobie z nim radzić
  234. Odnależć lot sprzed 2-3lat?
  235. A320 side-stick
  236. Rozmieszczenie foteli w B767 Air Italy.
  237. Lot do Dubaju a Apis
  238. "Pasażer X proszony jest do punktu kontroli bagażu rejestrowanego"
  239. Odmowa przejścia przez bramkę kontroli bezpieczeństwa
  240. Modele samolotów
  241. Przewóz towarów wartościowych w transporcie lotniczym.
  242. GPS a prędkość
  243. cheapoair.com - doświadczenia?
  244. Przesiadka w SVO i osobne bilety
  245. Niepełnoletni a pozdróż samolotem po Polsce
  246. Lot w kokpicie ?
  247. A320 - PTU
  248. Autopilot w A320 i B737
  249. Omijanie burz
  250. Drzwi wyjściowe w A321