- Samolot dużo niżej niż zwykle - BGY1762
- Wysokość lotniska npm. - który punkt na jego powierzchni?
- Malowanie United
- Dziwny, niespotykany kokpit.
- Dwa bilety jednego przewoźnika na przesiadce
- A380 i kamery
- Odszkodowanie za opóźniony lot z USA
- Kiedy piloci włączają/wyłączają APU?
- Unreliable speed i ostrzeżenie o przeciągnięciu.
- Odprawa WIZZ w WAW
- Bezpieczeństwo bagażu rejestrowanego
- Do czego to służy - uchwyt pod silnikiem
- Engine Primer
- Brzmienie silnika turbośmigłowego
- Rejestr Samolotów w Polsce
- American Airways + AirBerlin - bagaż i miejsca
- Literówka w imieniu Ryanair
- Pagony lotnicze- kolorystyka i pochodzenie.
- Malowanie samolotu czy nalepki?
- Generacje Airbus A320
- Rejstracje w rosyjskich samolotach
- Dni otwarte lotnisk w Polsce 2013
- Akumulatory(Baterie) w awionetkach.
- Część silnika A320
- Maksymalna prędkość wznoszenia
- W jakim celu podaje się undulację geoidy?
- Temat o śmigłach
- Hamulce aerodynamiczne.
- Archiwum lotów pasażerskich
- B767 ogon
- Pytanie dot. ukł sterowania statkiem i uruchamiania hamulców.
- British Aerospace 146 - dziwna część
- Odpicowany Air Force One
- Przeciągnięcie w kominie
- Nagrywanie w kokpicie
- Kapitan do pasażerów
- Pilotowanie samolotu duzy vs mały
- Boeing 787 w travel service
- Użytkowanie MD-11
- Gdzie można kupić wózek pokładowy?
- Seledynek w rosyjskich samolotach
- Opłata trasowa terminalowa.
- Pomysł na wykorzystanie baz danych producentów samolotów.
- Dobieranie paliwa (IŁ-86)
- żółty zaczep(?) na skrzydlach - co to jest?
- Odpowiedzialność pośrednika za niewystawiony bilet przy pobranych środkach
- Wsiąść dopiero "po drodze"?
- Dlaczego bilety lotnicze w jedną stronę są droższe niż w dwie?
- Silnik APU - elementy składowe
- Jak sprawdzić rynkowe ceny części do samolotu?
- Dlaczego koła w samolotach są pompowane azotem a nie powietrzem?
- Czy nazwy waypointów są unikalne?
- Dane do Flight Memeory
- Punkty nawigacyjne
- Do czego służy kręcące się kółko przy kolanach pilotów w Boeingach?
- rozmowy pilotów
- Infant
- Loty KLM Cargo
- Dlaczego nie samolotem średniodystansowym do USA?
- Co to za samolot ?
- Prosba o pomoc w rozszyfrowaniu kodu
- Przebookowanie w EK
- sortowanie bagaży na lotnisku
- Czy można przez przypadek przekroczyć barierę dźwięku?
- JAK-40 dane techniczne samolotu
- [eurocopter] do czego służy ten instrument?
- Sprawdzenie rejsów wykonanych przez konkretny samolot
- Pedały w samolocie - hamulce, orczyk
- Droga i szkolenie
- TU-154 w Londynie
- overbooking > upgrade do business a mile?
- technologie przewozu ładunków
- Procedury diagnostyczne urządzeń i systemów awioniki na różnych SP.
- Jak to jest z tym "ROGERem"?
- Jednostronny boarding
- Poszukuję małej / rodzinnej niemieckiej firmy transportowej typu cargo
- stopover a przesiadka
- Kim jest relief captain?
- ADS-B informacje o ruchu
- Wyjaśnienie statycznej stateczności podłużnej
- Lease-back - reguła czy wyjątek?
- Kolor końcówki Skrzydła - Rosja
- Wheel Tug - nowy system kołowania
- Dlaczego strona Wizza działa tak a nie inaczej ? ;-)
- WizzAir - zakup biletu z konta Wizz
- Największy samolot Lufthansy operujący na trasach europejskich
- Kurs lotu
- overbooking w Qatar Airways
- [PILNE] Zmiana rezerwacji Ryanair
- Pytania początkującego miłośnika lotnictwa
- Operacja lotnicza - definicja
- A330 Cargo
- Anglojęzyczne, techniczne książki o lotnictwie
- Ostateczna decyzja o wyborze pasa do lądowania.
- Zwroty pilotow.
- Qatar airways- dziwny komunikat dot. zmiany warunków podróży (15070)
- Nieodbyty lot a zwrot opłat.
- Ile osób z dowolnego lotniska regionalnego w Niemczech odprawia się do Azji?
- Transfer ORY <-> CDG
- Przewożenie leków do USA
- Potwierdzenie lotu przez pasażera
- Czarna skrzynka - od kiedy nagrywa?
- Obłożenie na pokładach LH w rejsach do BOG/CCS
- Czym się kierował Airbus projektując czterosilnikowca 340?
- Rejs nad Biegunem Południowym?
- SU - anulowany lot. Czy nalezy mi sie jakies odszkodowanie?
- automat ciągu przy lądowaniu
- Zarządzanie ruchem lotniczym w europ. przestrzeni powietrznej - poszukuje informacji
- Zmiana odcinków lotu przez przewoźnika
- Przelot nad Atlantykiem samolotów krótko i średniodystansowych
- Włamanie i kradzież mil z konta Miles&More
- British Airways lot z Shannon do Nowego Jorku na A318
- Co to za proces ?
- Od czego zależy trasa samolotu rejsowego
- sprzet fotograficzny jako bagaz podreczny
- mapa vfr - oznaczenia
- Lufthansa zmiana rewerwacji/rezygnacja z lotu
- instalacja hydrauliczna
- Hydraulika i zasilanie
- alkohol na bezclowce a rezygnacja z lotu
- Czym są i do czego służą interrogator i ekstraktor? (radar wtórny)
- Podział na strefy - czy w różnych krajach działa to inaczej?
- Lądowanie na oblodzonym pasie.
- Oznaczenie stopni
- Zależność oporu statku powietrznego od jego wysokości.
- Rezerwacja miejsca w liniach Lufthansa
- TCAS - współpraca z autopilotem
- Adaptive wing
- rodzaje oporów oddziałujących nastatek powietrzny
- Pasażer z cukrzycą
- Straż pożarna na pasie startowym we Frankfurcie?
- Dane wizowe - Lufthansa
- Rezerwacja biletu
- Easyjet - alokacja miejsc w samolocie
- Ekrany w Airbusach
- Co to leci?
- O jakie AT chodzi?
- Ponowne włączenie rewersów?
- Ruch lotniczy w sylwestrową noc
- Zależność prędkości dźwięku od właściwości powietrza
- Lot krajowy El Al-em a Express Check-in
- Co znaczą słowa "roll out"?
- przesiadka w WAW - loty na różnych biletach
- Szybowiec na Mount Everest
- WPŁYW MECHANIZACJI SKRZYDŁA NA CHARAKTERYSTYKI AERODYNAMICZNE SAMOLOTU
- System sterowania klapami
- Pytanie techniczne - dobieg w B737-800
- Wielkość floty vs ilość destynacja a ilość rotacji
- Connecting flight - rezygnacja
- Lot łączony, dwa numery rezerwacji-jeden e-bilet.
- Mini World Trip
- Oznaczenia klas w samolotach
- W jaki sposób rdzewieją kadłuby samolotów z duraluminium?
- Karta kredytowa a debetowa
- awaryjna sytuacja na lotnisku/w czasie lotu
- jak najlepiej do Japonii?
- Szukam nazw modeli samolotów o danych parametrach do analizy
- Naprawa kompozytowego samolotu
- Doskonałość?
- Lądowisko na dachu wieżowca?
- materiały w instalacjach pokładowych
- Ceny biletów lotniczych i czas potrzebny na przesiadkę w USA
- CDFA
- powierzchnia skrzydła
- Biznes klasa - gdzie tu zysk ?
- podwozie w śmigłowcu
- Jak niepełnosprawny pasażer może skorzystać z toalety podczas lotu?
- Doc4444
- Praca licencjacka
- pytania bezpieczeństwa/security questions
- Rozgrzewanie silników w Iłach
- Sektory
- Paliwa lotnicze
- Małe samoloty transportowe - znacie jakieś ?
- Muzyka przy starcie i przy lądowaniu
- Kierunek obrotów silnika turboodrzutowego
- Jak sprawdzić czy na danej trasie lata dany typ samolotu i inne pytanie
- Na czym polega technologia "Dropped Ailerons"
- Pilot z wadą słuchu??
- Masa bagazu
- Turbulizator
- Niby taki sam samolot...
- Bilety i noty systemowe o pasażerze.
- Dash 7 SU-CBC
- Grawitacyjne wypuszczanie podwozia
- Pytania na temat komend wieza<->pilot
- Bagaż sportowy - snowboard
- Numer informacji - po co się tego używa?
- Pilot i jego bagaż
- Airbus - PTU
- Ciśnienie
- Rezygnacja z lotu już po security ;)
- Ubezpieczenie od opóźnienia
- Procedury lotniskowe - skąd to mogę wziąć?
- Mgła, ILS, lotnisko nie zamkniete, ale brak operacji
- Ciśnienie QFE oraz QNH
- Dreamliner - klasy serwisowe a typ taryfy.
- Przebazowanie samolotu pomiędzy pobliskimi lotniskami
- Czy OLT Express był linią niskokosztową
- Płyny antyoblodzeniowe a gorące lato
- Wypompowywanie paliwa
- Wykorzystanie jednego odcinka w Ryanair RT - powrotnego?
- Co oznacza skrot BzP?
- Pneumatyka
- 2 rodzaje instrumentów w 737NG
- Uskok i prądy
- Punktualność linii na danym lotnisku
- Rozruch sinika
- Lufthansa: odbiór karty pokładowej na lotnisku po samodzielnej odprawie on-line
- co to za wlot w kadlubie
- zużycie paliwa
- Lufthansa rzuca wyzwanie Ryanairowi. Otwiera tanie linie
- Flight speed test ap
- ciekawa akcja Lufthansy na zachodzie Polski
- Check-in i obowiązek uczestniczenia paxa
- ILS Cat I, II, III
- Cmentarzyska samolotów
- Do czego ten guzik?
- Utracony mail z rezerwacja/ virgin america
- Jak sprawdzić rezerwację? - AlItalia
- Pomyłka przy dodawaniu bagażu w AirAsia
- Boarding a kontrola bezpieczenstwa
- APU czy coś innego?
- jaki samolot
- Rudder Ratio
- Białe nosy Wizz Air
- Co to za przyrząd?
- Komunikacja pomiędzy sektorami ATC
- Zapalenie papierosa
- Dziwny start Boeinga 737-400 na trasie KRK-WAW 20.08.2012 o 14:05
- co w bagażu na trasię Polska - Bułgaria
- Wielka litera na karcie pokładowej
- Heterodyna i jej zapobieganie
- Zadziałanie systemu TCAS
- Czy warto robić samemu liecncje od PPL(A) do ATPL
- Bagaż na trasie WAW-JNB [Co dzieje się z bagażem na przesiadkach]
- TG i LH dwa oddzielne bilety - opóźniony lot
- Bardzo dziwne wyjście awaryjne... - odpada tyła samolotu.
- Ryanair nad East Midlands. Awaria?
- loty cs Uzbekistan Airways i Air Baltic a bagaż rejestrowany
- Gdy chcemy do toalety a takiej nie ma.
- A320 fly-by-wire a direct law
- Lot SAS - co wybrać M&M, Aegon czy sasowskie?
- Szpary w kadłubie 747
- Problem z STPC w Etihad.
- Zmiana rozkładu lotów - co mogę zrobić?
- Bilet dla 2 osób
- Lufthansa - Problem z odprawą online lotu łączonego
- Co to za system?
- Inna klasa rezerwacji na karcie pokładowej