PDA

Zobacz pełną wersję : Forum Prostych Pytań (FPP)- lotnictwo cywilne



Strony : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12

  1. Loty na Kaukaz - dlaczego nocą?
  2. beacony
  3. A320 - skrzela
  4. Sterowanie przednią golenią podczas kołowania
  5. Egyptair zmiana miejsc
  6. Tail strike - certyfikacja samolotu
  7. Helikopter - jeden pilot, czy dwóch?
  8. Co to jest rule of thumb?
  9. Przyspieszenie na rozbiegu
  10. Brake-By-Wire system
  11. sygnalizacja zapietych pasów a wyjście załogi z kokpitu
  12. V1, Vr, V2
  13. Czarne skrzynki starego typu z folią metalową
  14. Przeglądy maszyn - "C" check
  15. Laptop w samolocie
  16. PLL Lot - czy polecę nie mając wydrukowanego biletu/karty?
  17. Border security/customs - praca
  18. Co to jest mach trim system?
  19. Wojskowe czartery.
  20. Co "wyrosło na grzbiecie" A340 D-AIHV ?
  21. Dane samolotów (ZFW,TOW itp)
  22. Programowanie FMC do startu
  23. Jak znaleźć reg samolotu sprzed kilku lat
  24. Przewóz psa do UK
  25. Dlaczego kilka lotów ma ten sam numer?
  26. Praca silinika ,kontrola parametrów silnika
  27. Przechowalnia bagażu w terminalu lotniska - jak wygląda?
  28. Silny wiatr a wysokość przelotowa Boeinga 747
  29. Reg. z przeszłości
  30. Szukam kilka różnic wizualnych wyróżniających dany model 737
  31. Kiedy produkcja wszystkich b737 - 200 została wycofana??
  32. Pojęcie sterylności kokpitu a uwarunkowania prawne
  33. Zasłanianie okien w nocy
  34. Wysokość przelotowa na krótkich trasach.
  35. Silnik turbowentylatorowy - obroty biegu jałowego
  36. Anti-Skid Braking System w samolocie
  37. Numery rejestracyjne - ponowne wykorzystanie
  38. Czy silniki potrzebują wody do pracy!?
  39. B777 pompa DC na wyświetlaczu
  40. Samolot awaria silników
  41. Demand air hydraulic pumps B777
  42. Lot szybowy, a włączony autopilot
  43. Tuifly rezerwowany przez Opodo - wątpliwość
  44. "1" , "APU" , "2" czerwone przyciski
  45. Typ samolotu, a liczba Cabin Crew
  46. [2012.03.16] LO389, WAW-TXL - Pytanie o zboczenie :)
  47. Global supply systems(linia lotnicza) + pytanie co do badań
  48. Boeing 737 Yoke.
  49. Fotele pilotów.
  50. Prędkość obrotowa na wysokosći przelotowej
  51. Procedura rozgrzewania vs. silniki samochodowe oraz ogrzewanie w samolocie.
  52. 767 Winglety
  53. Lot w obie strony tym samym samolotem
  54. Odprawa online przy więcej niż 1 nr rezerwacji, ale na 1 bilecie (LO+SQ+LH)
  55. Jak sprawdzic jaki samolot (reg) będzie wykonywał połączenie (Eurolot) ?
  56. Odsprzedaż biletów LCC
  57. Prezentacja dotycząca bezpieczeństwa w trakcie lotu na pokładzie maszyny
  58. Coś pod spodem A320, co to jest?
  59. Kształt silników
  60. Jak postępuje się z infantami przy dekompresji?
  61. Yak-42 - czerwone wiszące elementy
  62. Ile waży malowanie?
  63. A320 HA-LPN - co to za dziwny dźwięk?
  64. Wyjątkowy McDonnell Douglas MD-81 reg. N980DC
  65. Zwrot biletow internetowych do 10 dni?
  66. Liczenie odległosci w milach
  67. informacje o systemac EGNOS//GNSS /wymaga infrastruktura/
  68. SAAB 2000
  69. Moskwa, Rosja - flightradar24
  70. Zależności pomiędzy ciągiem silnika, a spalaniem paliwa
  71. Statystyki portugalskich lotnisk
  72. pierwszy lot samolotem
  73. Amadeus vs *
  74. Jakie jest spalanie podczas kołowania?
  75. Silnik APU
  76. Max obciążenie
  77. latanie w ciazy w pierwszym i drugim trymestrze
  78. Odmrażanie szyb po postoju zimą
  79. Łańcuchy transportowe w podróżach lotniczych
  80. Emirates lot UAE73
  81. Statystyka ilości operacji lotniczych - prośba o pomoc
  82. Anulowanie biletów w Easyjet czy zwrot podatków i opłat lotniskowych?
  83. Rezerwacja, etix, anulowanie
  84. Trasa a konkretny samolot ?
  85. Bilet elektroniczny a pole Miscellaneous
  86. Ruchome części skrzydeł i stateczników
  87. Bilet Ryanair, kod kreskowy na karcie pokładowej
  88. Hermetyczność samolotu a strzelanie w uszach
  89. problem z dowodem osobistym
  90. Dlaczego na google maps nie ma przelotówek? :)
  91. Parę pytań dotyczących bezpieczeństwa
  92. H.H
  93. Rejony zredukowanej koordynacji
  94. garb na 737-700 southwest
  95. Statystyki ruchu lotniczego w Polsce
  96. Wiatr boczny a pas w użyciu
  97. Chciałbym pierwszy raz polecieć Samolotem ale...
  98. doc 9157 dodatkowe czynniki dla szerokości drogi startowej
  99. Lotnisko w okolicy Brna z eksponatami z lat UW
  100. Code-Share a Wet Leasing
  101. Problem z zakupem biletu
  102. Urządzenia na ogonie B737
  103. AACG A380
  104. czynności naziemne obsługi
  105. Ustawianie mocy startowej.
  106. Przewidywanie turbulencji
  107. Bagaż rejestrowany w liniach Blue Air
  108. Skąd najbliżej bezpośrednio na Teneryfę
  109. Autonomiczność silników turboodrzutowych
  110. Wet lease, dry lease. Co to jest? Definicje
  111. Korzystanie z systemu IRS
  112. Przegląd przedlotowy
  113. Anti-Collision Beacon lights w A380.
  114. Transport małych samolotów i śmigłowców przez ocean
  115. Mechanizacja skrzydła w ATR'ze
  116. Odwołany lot - pogoda czy awaria(Lufthansa)?
  117. Wydrukowanie archiwalnego ETIXa lub rezerwacji na podstawie numeru z karty pokładowej
  118. Co to za "okienko" na dziobie MD11?
  119. Dolot do pasa - "na skróty"
  120. W butach narciarskich do samolotu
  121. Znaczny spadek ruchu lotniczego w nocy...
  122. Rezerwacja lotu - pomylony zwrot grzecznościowy
  123. Nocka - co z bagażem?
  124. WAW-BKK Enter Air
  125. Problem z wysokością - różne lotniska różna wysokość
  126. Ceny paliwa lotniczego
  127. Jak kupić bilet roczny na półtora roku przed powrotem?
  128. Przesunięcie ścieżki podejścia względem kursu pasa
  129. Jaka maszyna obsługuje dany lot czy da się sprawdzić
  130. Transport ATR42 z Meksyku do Polski
  131. Wpisy w logbook'u
  132. Sezon zimowy a linie lotnicze
  133. Wybór trasy zastępczej - na ile jest wyborem?
  134. Czy lecimy poziomo?
  135. Czy helikoptery posiadają APU?
  136. Sterowanie w sytuacjach kryzysowych a współdziałanie pilotów.
  137. Zwrot podatków z biletu a linia bez przedstawicielstwa w Polsce
  138. Przęciązenie G podczas startu
  139. Własna motolotnia - pytań kilka
  140. LLZ, a LOC - różnice
  141. METAR wysokości
  142. Własne punkty nawigacyjne
  143. Concorde, a przekraczanie bariery dźwięku
  144. Zakupy w W-wie w locie krajowym
  145. Ile kosztuje szkolenie na symulatorze np. Boeinga?
  146. SyStemy zabezpieczeń ppoż w samolotach
  147. Airbus A330 prawie wisi w powietrzu - możliwe?
  148. Kompozytowy kadłub B787 i hipotetyczne lądowanie bez podwozia
  149. Luk awiotechniczny
  150. Emerytura pilota cywilnego
  151. Przekierowania np z powodu mgly
  152. łączenie lotów krajowych i miedzynarodowych
  153. Pytanie do pilotów Światła czerwone
  154. HELITT Lineas Aereas
  155. Różnice pomiędzy modem V/S, a FPA i zastosowanie go na różnych samolotach
  156. Sterowanie światłami podejścia i APM-ami z kokpitu
  157. Wysokość lotu w czasie lądowania
  158. Crew w skórzanych rękawiczkach
  159. Pochylenie maszyny a widoczność z kokpitu.
  160. Latanie tylko w jednym kierunku ?
  161. Naprowadzanie śmigłowca LPR
  162. Fokker 100
  163. Czy często wyłączają kamery na lądowanie z crosswindem?
  164. Hamulec aerodynamiczny
  165. Boeing 767-200 - start bez klap
  166. Czym zajmuje się pilot podczas lotu ?
  167. Trasa lotu - historia
  168. Czy da się zarezerwować przez internet Flythomascook?
  169. Lot do Kanady
  170. Go Around - ile razy?
  171. Problem z Air New Zealand z powodu zdublowanych biletów w rezerwacji za mile
  172. Systemy Tłumienia Turbulencji
  173. Sterowanie klimatyzacją z panelu cabin crew
  174. Otwór z tyłu samolotu
  175. Kiedy samolot szybciej leci....
  176. Graficzna prezentacja materiałów użytych do budowy Boeinga 737 Next Generation
  177. Radary używane na lotniskach
  178. Zmiana segmentu lotu w bilecie - skasowanie lotu
  179. Automatyczne wyłączanie się silnika
  180. Start na mniejszej mocy
  181. Niższy niż normalnie poziom lotu
  182. Booking Class - z czym to się je...
  183. Rurka na skrzydle extra 300
  184. Lotnisko na łące
  185. VIE - PVG i powrot HKG - VIE
  186. Końcówka podejścia - czynności
  187. co to za dźwięk ?
  188. Lekarz na pokładzie
  189. Awaryjność samolotów
  190. człowiek vs. klima w samolocie
  191. Lufthansa - zmiana karty kredytowej
  192. Wektorowanie do podejścia NDB
  193. Transaero - jaki samolot obsługuje ten lot?
  194. Płyny do 100ml w bagażu ręcznym - czy muszę je kupić na lotnisku?
  195. [Brussels Airlines] Rezerwacje "zginęły"
  196. Nadawanie bagażu - transfer pomiędzy dwiema rezerwacjami
  197. Widzialność wysokich gór z samolotu nocą przy pełni księżyca ??
  198. Jak znalezc liste taryf?
  199. Z gate'u do samolotu: pieszo czy busem
  200. Dlaczego 3-3-3 zamiast 2-5-2?
  201. Łączność lotnicza KF
  202. Dlaczego bilety lotnicze są imienne?
  203. Profil lotu i TOD
  204. Czy pilot może regulować ciśnienie powietrza w kabinie pasażerskiej?
  205. Co ten facet robi?
  206. Bilet w dwie strony, a lot tylko w drodze powrotnej - da się?
  207. Kolorowe światełka w kabinie pasażerskiej, z przodu za toaletami
  208. Dlaczego Airbus A380 hamuje po przyziemieniu także lotkami?
  209. Cena biletu a koszty lotu
  210. Od czego zalezy trasa przelotu ?
  211. LX | "cancelled for operational reasons" = ?
  212. Wyłączenie jednego silnika po lądowaniu, a instrukcja użytkowania ATR
  213. Air Asia - pytanie
  214. W jaki sposób liczony jest nalot pilotów liniowych?
  215. Klapka na A320 - wlot APU?
  216. Trasa przelotu samolotu
  217. Tankowanie
  218. Pęknięcie na sterach
  219. Przechylanie wolantu w prawo lub w lewo podczas rozbiegu
  220. Loty na odzielnym bilecie ( ta sama linia)
  221. Pełna moc i zasłabnięcie
  222. Co to za "smugi" pod Kadłubem 747 ?
  223. Prędkość kołowania - przepisy?
  224. [TU-154] Typy odbiorników GPS Tu-154M 101
  225. Unoszenie przedniego koła przy starcie samolotu
  226. Co to jest ' itinerant apron'
  227. Dosklonalosc wiekszych samolotow
  228. Odczytywanie potwierdzenia rezerwacji
  229. Instruktaż bezpieczeństwa w małych samolotach
  230. Jak się liczy paxów?
  231. Czy to łączenie kadłuba, czy kabiny pasażerskiej?
  232. Boeing 747 - dodatkowy silnik
  233. Zasady seatingu??
  234. Bagaż bez właściciela
  235. Wiek maszyny
  236. Czy to jest lotka małych prędkości?
  237. Numer REG
  238. Dziwny odgłos.
  239. Jak się waży samolot?
  240. Naliczanie mil w One World
  241. Wypuszczanie podwozia bez jakiejkolwiek hydrauliki i elektryki
  242. Budowa łopatki silnika turboodrzutowego
  243. eCert w Delcie
  244. Porty lotnicze w Wielkiej Brytanii
  245. Różnica pomiędzy HDG, a TRK.
  246. Podejście PAR - dlaczego precyzyjne?
  247. A320, odgłos podczas uruchamiania silników
  248. Wentylatory podwozia - co? jak? gdzie?
  249. Benefity z Flying Blue svs. SKymiles na rezerwacji
  250. "Kangury" przy lądowaniu