PDA

Zobacz pełną wersję : Forum Prostych Pytań (FPP)- lotnictwo cywilne



Strony : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12

  1. GPS a prędkość
  2. cheapoair.com - doświadczenia?
  3. Przesiadka w SVO i osobne bilety
  4. Niepełnoletni a pozdróż samolotem po Polsce
  5. Lot w kokpicie ?
  6. A320 - PTU
  7. Autopilot w A320 i B737
  8. Omijanie burz
  9. Drzwi wyjściowe w A321
  10. Loty na Kaukaz - dlaczego nocą?
  11. beacony
  12. A320 - skrzela
  13. Sterowanie przednią golenią podczas kołowania
  14. Egyptair zmiana miejsc
  15. Tail strike - certyfikacja samolotu
  16. Helikopter - jeden pilot, czy dwóch?
  17. Co to jest rule of thumb?
  18. Przyspieszenie na rozbiegu
  19. Brake-By-Wire system
  20. sygnalizacja zapietych pasów a wyjście załogi z kokpitu
  21. V1, Vr, V2
  22. Czarne skrzynki starego typu z folią metalową
  23. Przeglądy maszyn - "C" check
  24. Laptop w samolocie
  25. PLL Lot - czy polecę nie mając wydrukowanego biletu/karty?
  26. Border security/customs - praca
  27. Co to jest mach trim system?
  28. Wojskowe czartery.
  29. Co "wyrosło na grzbiecie" A340 D-AIHV ?
  30. Dane samolotów (ZFW,TOW itp)
  31. Programowanie FMC do startu
  32. Jak znaleźć reg samolotu sprzed kilku lat
  33. Przewóz psa do UK
  34. Dlaczego kilka lotów ma ten sam numer?
  35. Praca silinika ,kontrola parametrów silnika
  36. Przechowalnia bagażu w terminalu lotniska - jak wygląda?
  37. Silny wiatr a wysokość przelotowa Boeinga 747
  38. Reg. z przeszłości
  39. Szukam kilka różnic wizualnych wyróżniających dany model 737
  40. Kiedy produkcja wszystkich b737 - 200 została wycofana??
  41. Pojęcie sterylności kokpitu a uwarunkowania prawne
  42. Zasłanianie okien w nocy
  43. Wysokość przelotowa na krótkich trasach.
  44. Silnik turbowentylatorowy - obroty biegu jałowego
  45. Anti-Skid Braking System w samolocie
  46. Numery rejestracyjne - ponowne wykorzystanie
  47. Czy silniki potrzebują wody do pracy!?
  48. B777 pompa DC na wyświetlaczu
  49. Samolot awaria silników
  50. Demand air hydraulic pumps B777
  51. Lot szybowy, a włączony autopilot
  52. Tuifly rezerwowany przez Opodo - wątpliwość
  53. "1" , "APU" , "2" czerwone przyciski
  54. Typ samolotu, a liczba Cabin Crew
  55. [2012.03.16] LO389, WAW-TXL - Pytanie o zboczenie :)
  56. Global supply systems(linia lotnicza) + pytanie co do badań
  57. Boeing 737 Yoke.
  58. Fotele pilotów.
  59. Prędkość obrotowa na wysokosći przelotowej
  60. Procedura rozgrzewania vs. silniki samochodowe oraz ogrzewanie w samolocie.
  61. 767 Winglety
  62. Lot w obie strony tym samym samolotem
  63. Odprawa online przy więcej niż 1 nr rezerwacji, ale na 1 bilecie (LO+SQ+LH)
  64. Jak sprawdzic jaki samolot (reg) będzie wykonywał połączenie (Eurolot) ?
  65. Odsprzedaż biletów LCC
  66. Prezentacja dotycząca bezpieczeństwa w trakcie lotu na pokładzie maszyny
  67. Coś pod spodem A320, co to jest?
  68. Kształt silników
  69. Jak postępuje się z infantami przy dekompresji?
  70. Yak-42 - czerwone wiszące elementy
  71. Ile waży malowanie?
  72. A320 HA-LPN - co to za dziwny dźwięk?
  73. Wyjątkowy McDonnell Douglas MD-81 reg. N980DC
  74. Zwrot biletow internetowych do 10 dni?
  75. Liczenie odległosci w milach
  76. informacje o systemac EGNOS//GNSS /wymaga infrastruktura/
  77. SAAB 2000
  78. Moskwa, Rosja - flightradar24
  79. Zależności pomiędzy ciągiem silnika, a spalaniem paliwa
  80. Statystyki portugalskich lotnisk
  81. pierwszy lot samolotem
  82. Amadeus vs *
  83. Jakie jest spalanie podczas kołowania?
  84. Silnik APU
  85. Max obciążenie
  86. latanie w ciazy w pierwszym i drugim trymestrze
  87. Odmrażanie szyb po postoju zimą
  88. Łańcuchy transportowe w podróżach lotniczych
  89. Emirates lot UAE73
  90. Statystyka ilości operacji lotniczych - prośba o pomoc
  91. Anulowanie biletów w Easyjet czy zwrot podatków i opłat lotniskowych?
  92. Rezerwacja, etix, anulowanie
  93. Trasa a konkretny samolot ?
  94. Bilet elektroniczny a pole Miscellaneous
  95. Ruchome części skrzydeł i stateczników
  96. Bilet Ryanair, kod kreskowy na karcie pokładowej
  97. Hermetyczność samolotu a strzelanie w uszach
  98. problem z dowodem osobistym
  99. Dlaczego na google maps nie ma przelotówek? :)
  100. Parę pytań dotyczących bezpieczeństwa
  101. H.H
  102. Rejony zredukowanej koordynacji
  103. garb na 737-700 southwest
  104. Statystyki ruchu lotniczego w Polsce
  105. Wiatr boczny a pas w użyciu
  106. Chciałbym pierwszy raz polecieć Samolotem ale...
  107. doc 9157 dodatkowe czynniki dla szerokości drogi startowej
  108. Lotnisko w okolicy Brna z eksponatami z lat UW
  109. Code-Share a Wet Leasing
  110. Problem z zakupem biletu
  111. Urządzenia na ogonie B737
  112. AACG A380
  113. czynności naziemne obsługi
  114. Ustawianie mocy startowej.
  115. Przewidywanie turbulencji
  116. Bagaż rejestrowany w liniach Blue Air
  117. Skąd najbliżej bezpośrednio na Teneryfę
  118. Autonomiczność silników turboodrzutowych
  119. Wet lease, dry lease. Co to jest? Definicje
  120. Korzystanie z systemu IRS
  121. Przegląd przedlotowy
  122. Anti-Collision Beacon lights w A380.
  123. Transport małych samolotów i śmigłowców przez ocean
  124. Mechanizacja skrzydła w ATR'ze
  125. Odwołany lot - pogoda czy awaria(Lufthansa)?
  126. Wydrukowanie archiwalnego ETIXa lub rezerwacji na podstawie numeru z karty pokładowej
  127. Co to za "okienko" na dziobie MD11?
  128. Dolot do pasa - "na skróty"
  129. W butach narciarskich do samolotu
  130. Znaczny spadek ruchu lotniczego w nocy...
  131. Rezerwacja lotu - pomylony zwrot grzecznościowy
  132. Nocka - co z bagażem?
  133. WAW-BKK Enter Air
  134. Problem z wysokością - różne lotniska różna wysokość
  135. Ceny paliwa lotniczego
  136. Jak kupić bilet roczny na półtora roku przed powrotem?
  137. Przesunięcie ścieżki podejścia względem kursu pasa
  138. Jaka maszyna obsługuje dany lot czy da się sprawdzić
  139. Transport ATR42 z Meksyku do Polski
  140. Wpisy w logbook'u
  141. Sezon zimowy a linie lotnicze
  142. Wybór trasy zastępczej - na ile jest wyborem?
  143. Czy lecimy poziomo?
  144. Czy helikoptery posiadają APU?
  145. Sterowanie w sytuacjach kryzysowych a współdziałanie pilotów.
  146. Zwrot podatków z biletu a linia bez przedstawicielstwa w Polsce
  147. Przęciązenie G podczas startu
  148. Własna motolotnia - pytań kilka
  149. LLZ, a LOC - różnice
  150. METAR wysokości
  151. Własne punkty nawigacyjne
  152. Concorde, a przekraczanie bariery dźwięku
  153. Zakupy w W-wie w locie krajowym
  154. Ile kosztuje szkolenie na symulatorze np. Boeinga?
  155. SyStemy zabezpieczeń ppoż w samolotach
  156. Airbus A330 prawie wisi w powietrzu - możliwe?
  157. Kompozytowy kadłub B787 i hipotetyczne lądowanie bez podwozia
  158. Luk awiotechniczny
  159. Emerytura pilota cywilnego
  160. Przekierowania np z powodu mgly
  161. łączenie lotów krajowych i miedzynarodowych
  162. Pytanie do pilotów Światła czerwone
  163. HELITT Lineas Aereas
  164. Różnice pomiędzy modem V/S, a FPA i zastosowanie go na różnych samolotach
  165. Sterowanie światłami podejścia i APM-ami z kokpitu
  166. Wysokość lotu w czasie lądowania
  167. Crew w skórzanych rękawiczkach
  168. Pochylenie maszyny a widoczność z kokpitu.
  169. Latanie tylko w jednym kierunku ?
  170. Naprowadzanie śmigłowca LPR
  171. Fokker 100
  172. Czy często wyłączają kamery na lądowanie z crosswindem?
  173. Hamulec aerodynamiczny
  174. Boeing 767-200 - start bez klap
  175. Czym zajmuje się pilot podczas lotu ?
  176. Trasa lotu - historia
  177. Czy da się zarezerwować przez internet Flythomascook?
  178. Lot do Kanady
  179. Go Around - ile razy?
  180. Problem z Air New Zealand z powodu zdublowanych biletów w rezerwacji za mile
  181. Systemy Tłumienia Turbulencji
  182. Sterowanie klimatyzacją z panelu cabin crew
  183. Otwór z tyłu samolotu
  184. Kiedy samolot szybciej leci....
  185. Graficzna prezentacja materiałów użytych do budowy Boeinga 737 Next Generation
  186. Radary używane na lotniskach
  187. Zmiana segmentu lotu w bilecie - skasowanie lotu
  188. Automatyczne wyłączanie się silnika
  189. Start na mniejszej mocy
  190. Niższy niż normalnie poziom lotu
  191. Booking Class - z czym to się je...
  192. Rurka na skrzydle extra 300
  193. Lotnisko na łące
  194. VIE - PVG i powrot HKG - VIE
  195. Końcówka podejścia - czynności
  196. co to za dźwięk ?
  197. Lekarz na pokładzie
  198. Awaryjność samolotów
  199. człowiek vs. klima w samolocie
  200. Lufthansa - zmiana karty kredytowej
  201. Wektorowanie do podejścia NDB
  202. Transaero - jaki samolot obsługuje ten lot?
  203. Płyny do 100ml w bagażu ręcznym - czy muszę je kupić na lotnisku?
  204. [Brussels Airlines] Rezerwacje "zginęły"
  205. Nadawanie bagażu - transfer pomiędzy dwiema rezerwacjami
  206. Widzialność wysokich gór z samolotu nocą przy pełni księżyca ??
  207. Jak znalezc liste taryf?
  208. Z gate'u do samolotu: pieszo czy busem
  209. Dlaczego 3-3-3 zamiast 2-5-2?
  210. Łączność lotnicza KF
  211. Dlaczego bilety lotnicze są imienne?
  212. Profil lotu i TOD
  213. Czy pilot może regulować ciśnienie powietrza w kabinie pasażerskiej?
  214. Co ten facet robi?
  215. Bilet w dwie strony, a lot tylko w drodze powrotnej - da się?
  216. Kolorowe światełka w kabinie pasażerskiej, z przodu za toaletami
  217. Dlaczego Airbus A380 hamuje po przyziemieniu także lotkami?
  218. Cena biletu a koszty lotu
  219. Od czego zalezy trasa przelotu ?
  220. LX | "cancelled for operational reasons" = ?
  221. Wyłączenie jednego silnika po lądowaniu, a instrukcja użytkowania ATR
  222. Air Asia - pytanie
  223. W jaki sposób liczony jest nalot pilotów liniowych?
  224. Klapka na A320 - wlot APU?
  225. Trasa przelotu samolotu
  226. Tankowanie
  227. Pęknięcie na sterach
  228. Przechylanie wolantu w prawo lub w lewo podczas rozbiegu
  229. Loty na odzielnym bilecie ( ta sama linia)
  230. Pełna moc i zasłabnięcie
  231. Co to za "smugi" pod Kadłubem 747 ?
  232. Prędkość kołowania - przepisy?
  233. [TU-154] Typy odbiorników GPS Tu-154M 101
  234. Unoszenie przedniego koła przy starcie samolotu
  235. Co to jest ' itinerant apron'
  236. Dosklonalosc wiekszych samolotow
  237. Odczytywanie potwierdzenia rezerwacji
  238. Instruktaż bezpieczeństwa w małych samolotach
  239. Jak się liczy paxów?
  240. Czy to łączenie kadłuba, czy kabiny pasażerskiej?
  241. Boeing 747 - dodatkowy silnik
  242. Zasady seatingu??
  243. Bagaż bez właściciela
  244. Wiek maszyny
  245. Czy to jest lotka małych prędkości?
  246. Numer REG
  247. Dziwny odgłos.
  248. Jak się waży samolot?
  249. Naliczanie mil w One World
  250. Wypuszczanie podwozia bez jakiejkolwiek hydrauliki i elektryki