PDA

Zobacz pełną wersję : Forum Prostych Pytań (FPP)- lotnictwo cywilne



Strony : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12

  1. Co to za "smugi" pod Kadłubem 747 ?
  2. Prędkość kołowania - przepisy?
  3. [TU-154] Typy odbiorników GPS Tu-154M 101
  4. Unoszenie przedniego koła przy starcie samolotu
  5. Co to jest ' itinerant apron'
  6. Dosklonalosc wiekszych samolotow
  7. Odczytywanie potwierdzenia rezerwacji
  8. Instruktaż bezpieczeństwa w małych samolotach
  9. Jak się liczy paxów?
  10. Czy to łączenie kadłuba, czy kabiny pasażerskiej?
  11. Boeing 747 - dodatkowy silnik
  12. Zasady seatingu??
  13. Bagaż bez właściciela
  14. Wiek maszyny
  15. Czy to jest lotka małych prędkości?
  16. Numer REG
  17. Dziwny odgłos.
  18. Jak się waży samolot?
  19. Naliczanie mil w One World
  20. Wypuszczanie podwozia bez jakiejkolwiek hydrauliki i elektryki
  21. Budowa łopatki silnika turboodrzutowego
  22. eCert w Delcie
  23. Porty lotnicze w Wielkiej Brytanii
  24. Różnica pomiędzy HDG, a TRK.
  25. Podejście PAR - dlaczego precyzyjne?
  26. A320, odgłos podczas uruchamiania silników
  27. Wentylatory podwozia - co? jak? gdzie?
  28. Benefity z Flying Blue svs. SKymiles na rezerwacji
  29. "Kangury" przy lądowaniu
  30. Alternatywne sterowanie klapami
  31. Ile jest imion na bilecie?
  32. Boczna prawa szybka w S7 737-800
  33. Różnice w nazwach typu
  34. Anteny na skrzydle A319
  35. B-737 w trybie autopilota
  36. Samoloty cargo
  37. Rezerwacja w serwisie Lufthansa -problem z karta A3.
  38. loty wewnatrz chin
  39. Ile najwięcej osób weszło do jednego samolotu w historii lotnicwa cywilnego?
  40. Prędkości
  41. Dlaczego przed lądowaniem w nocy gasną światła w przedziałach pasażerskich?
  42. Systemy przeciwpożarowe.
  43. Co to jest baza operacyjna ?
  44. Widoczność z kokpitu
  45. Wzory do nawigacji.
  46. Ilość wylatanych godzin przez samolot wg. numeru rejestracyjnego
  47. Znaki rejestracyjne statku powietrznego - system
  48. Silnik po wylądowaniu
  49. Quiet Climb System w samolotach Boeing
  50. Korzyść dla linii lotniczej z wczesnej rezerwacji
  51. Ile znaków powinien mieć numer rezerwacji?
  52. Jak farmerzy w USA wykonują loty AGRO - Komunikacja z wieżą
  53. Lądowanie - (koordynacja, wyczucie) czy tylko obserwacja przyrządów i tyle...
  54. sygnały alarmujące w kokpicie.
  55. Tankowanie długodystansowców
  56. BAe 146 / Avro RJ - do czego służy ten element?
  57. Klasyfikacja długości pasów startowych
  58. Jak jest różnica spalania paliwa : Q400 vs CRJ900.
  59. Dostosowanie zniżania w końcowym etapie, dla podejść według VOR i NDB
  60. Wygląd stożka kierującego powietrze na łopatki turbiny
  61. Autobrake tryb T.O i przerwany start
  62. Czy tym się "dziwnie" lata? (Piaggio Aero P180 Avanti II)
  63. MI-2 na podwoziu płozowym
  64. Różnica w cenie biletu łączonego do/z USA
  65. Drzwi - otwarcie w trakcie lotu
  66. Niesymetryczny ster wysokości w Jaku 12
  67. Jak kupić bilety AA?
  68. Callsign maszyn rządowych
  69. Pytanie o Polonia Airways
  70. Obracanie Chinooka w zawisie
  71. Nawigacja VOR i jeszcze coś o ILS :)
  72. RWY18
  73. Co oznacza "TAXI"w lotnictwie.
  74. Przelot samolotów nad Warszawą
  75. Dźwięk w kabinie po starcie
  76. Radiostacje ATC
  77. Ladowanie. Dalczego na prawo ??
  78. Liczba samolotów pod kontrolą
  79. Lot FLL - MIA
  80. Status kosmita
  81. Wizz Air - potrzebuję rzetelnych informacji
  82. Umowy międzynarodowe
  83. Wysokość przelotowa EPWA-EPGD dla ATR-72.
  84. Nietypowe podwozie A320
  85. Airbus 330 - gdzie czujniki AOA?
  86. 3 pytania o symulatorach
  87. Lądowanie na 33 EPWA "STAR"- Kilka pytań
  88. Instalacja wodna w A320
  89. WAW-LIS by TAP
  90. Bilet WAW-CDG i ORY-BIA - czy możliwy i jak działa ?
  91. Darmowe bagaże do USA
  92. Rewers w powietrzu...?
  93. Malowanie czerwonego paska na styku opony i obręczy koła
  94. Kontakt do Cebu Pacific Airlines??
  95. [Tu-154] Elementy skrzydła
  96. Rezerwacja w Aeroflcie, mile od LOTu?
  97. Pełna procedura lotu B747
  98. Turkish Airlines a karta kredytowa
  99. System wspomagający starty we mgle?
  100. Pegasus Airlines
  101. Stopover w Moskwie
  102. "Dodatkowe informacje wymagane dla podróży do/z USA"
  103. Wpływ ilości osób na bilecie na jego cenę
  104. Zasady włączania świateł lądowania
  105. Komunikacja pilot-kontroler lotu
  106. Klasyfikacja przestrzeni a godziny pracy ATC
  107. Od kogo kupic bilet...? Serwis vs strona www przewoznika
  108. Skąd śmieszne ceny za bilety?
  109. Jaka jest dopuszczalna norma alkoholu we krwi w lotnictwie?
  110. Kto Sprząta Cockpit?
  111. Dym z kół
  112. Co piloci mówią do siebie przy lądowaniu
  113. B 777 - bez wingletów .
  114. Punkty orientacyjne na mapie dróg lotniczych a rzeczywistość?
  115. Czy taki profil podluzny pasa startowego jest jakims utrudnieniem dla pilotow?
  116. Jakie "zabawki" nawigacyjne da się jeszcze włożyć do samolotu?
  117. Jak się zamyka samolot?
  118. Dlaczego w samolotach nie rejestruje się obrazu?
  119. Long Haul - jaka pora dnia?
  120. Winglety w 737NG
  121. Nalot pilotów LOTu i doświadczenie
  122. Nietypowy kokpit 757
  123. Ciekawostka METEO - silny wiatr i mgla
  124. Elementy skrzydła Boeinga 737-800
  125. ATC Arrival
  126. Anulowanie biletu LH - zwrot opłat
  127. Dlaczego linie lotnicze trzymaja stare samoloty?
  128. Ogrzewanie powietrza
  129. Hotel na czas przesiadki
  130. Kurs samolotu
  131. Podział Przestrzeni Powietrznej Nad Oceanami I Morzami
  132. Nawigacja w liniowcach
  133. Imię tam gdzie nazwisko - co dalej?
  134. Numer telefonu do Lot Services ?
  135. Bagaż pozostawiony bez opieki - pytania.
  136. Tylna gródz ciśnieniowa
  137. Warszawa - Kolombo - Karta pokładowa.
  138. Dwa połączenia - jedna godzina i port docelowy. Dlaczego?
  139. Co to może oznaczać "lot zakłócony" w informacji o przylotach?
  140. EMB175 - element pod ogonem
  141. Sznurek na stateczniku nowych maszyn-po co się to stosuje?
  142. Element pod skrzydłem ERJ-145
  143. ATR 42-500 - kąt skrętu.
  144. Jaki płyn dolewa się w zimie do nafty lotniczej?
  145. Ceny starych samolotów
  146. Dlaczego przekierowanie a nie holding?
  147. Pionowe i Poziome oznakowanie lotnisk
  148. Wizzair lot bez wysiadania.
  149. Nazwy i kody lotnisk
  150. Kobiety w kokpicie
  151. Schody jak b738 Ryanair, ale w Airbusach ACJ?
  152. Oznaczenia na samolocie
  153. Dziwne badanie torby i aparatu podczas Security na Stansted
  154. strefa gate"ow
  155. Bilet na Asianę wystawiony na stocku Hahn Air.
  156. dobry agent lotniczy do wystawienia biletu
  157. Odprawa JET AIR
  158. Ubezpieczenia NNW i bagażu na lot
  159. Jak to jest z wyłączeniem silnika spoza samolotu w sytuacji awaryjnej [Arbuz] ?
  160. Co się stało z samolotami na 30tu pax i mniejszymi?
  161. Co to za zbiór kolorowych światełek w kokpicie B737?
  162. Lot z przesiadkami a dodatkowy bagaż (LO+Air China)
  163. Minima lotniska
  164. Pomoc UE dla portów lotniczych.
  165. Jak uniknąć opłaty za wystawienie biletu w THY
  166. [TU-154] Typy wysokościomierzów Tu-154M 101
  167. Air China - problem z rezerwacją lotu domestic
  168. LOP - co to za oznaczenie statusu?
  169. Czarne koła pod skrzydłami
  170. Co oznacza ta komenda od ATC
  171. RAT na dachu Antonowa ?
  172. Lina w Boeingu 737/100/200
  173. Wyszukiwarki dla LCC
  174. Problem z kartą kredytową, lot pojutrze :/
  175. Wyjście z lotniska po przejściu kontroli bezpieczeńswa
  176. Embraer - "podziałki" przy stateczniku poziomym
  177. Dead Reckoning (DR) navigation
  178. EasyJet - "cena uległa zmianie"??
  179. Bagaż rejestrowany do USA
  180. Co się dzieje po wycofaniu samolotu ze służby?
  181. Stopnie w lotnictwie cywilnym
  182. Ograniczenie szybkosci na lotnisku
  183. Gdzie szukać tanich biletów lotniczych?
  184. Co oznacza klasa N w AF ?
  185. Pierwsza sztuka
  186. Logo na ogonie
  187. "Zgrubienia" na kadłubie, ponad drzwiami
  188. Procedury antyhałasowe - odpowiedź.
  189. Lądowanie równoległe
  190. Do czego służą czerwone linie na Boeingach 737?
  191. Pilot a konkretny egzemplarz samolotu
  192. Urządzenie na lądowisku helikopterów
  193. Wizz - rotacja 20.11.2010
  194. "Direct", a przewyższenie nad przeszkodami
  195. Gwałtowne hamowanie podczas startu
  196. Hamowanie samolotu odrzutowego podczas dobiegu (ladowanie)
  197. Strona z danymi na temat punktualności rejsów.
  198. Do czego służy przełącznik Engine Start Switches w 737NG?
  199. Opłaty przy lądowaniu awaryjnym
  200. Dlaczego stare samoloty pasażerskie przerabiane są na cargo?
  201. BA/QF Codeshare [online checkin]
  202. Formy rekompensaty MCO (czek) Good for transportation only
  203. Ile jest samolotów pasażerskich i cargo na świecie w czynnym użytkowaniu?
  204. Na czym polega zjawisko spadku widzialności wraz ze zmniejszenem wysokości?
  205. Blaszki-wypustki na nosie B737
  206. Co to za wizjer z tyłu kokpitu B737NG?
  207. "Otwór" w okienku samolotu posażerskiego
  208. Procedura startu/ladowania a kolejność "połączeń" w komunikacji radiowej...
  209. A320 i 3 silnik...
  210. Uruchomienie samolotu pasażerskigo
  211. Rozmiar bagażu rejestrowanego
  212. Mininalne odległości między samolotami w powietrzu
  213. Krótki sygnał dzwiękowy po starcie samolotu Airbus A320
  214. Piąty silnik w B747
  215. Bagaż dla Infanta
  216. Co to są track miles?
  217. Jak sie mierzy podstawe chmur na lotnisku?
  218. Loty krajowe zapas paliwa
  219. Dziwna kontrola bezbieczeństwa
  220. Res chg fee czyli oplata za zmiane rezerwacji
  221. Świst po wylądowaniu samolotu
  222. Ubezpieczenia w cenie biletu
  223. Kupowanie biletów online NIE przez stronę linii lotniczych
  224. Numer 7 na modelach Boeinga.
  225. ATR, źle zamontowane wyjście awaryjne
  226. Nos TU-134
  227. Dokumenty w kokpicie samolotów rejsowych
  228. Przyspieszenie podczas wejścia w oś pasa
  229. Zmiana konfiguracji w przechyle
  230. Lot balonem. Kilka pytan.
  231. Jaka jest odległość Inner Marker od progu pasa?
  232. Wibracje podczas przelotu w chmurach
  233. Ile paliwa?
  234. Czasy przelotu
  235. 'Wypróżniający' się samolot na płytę lotniska ?
  236. Wylatane godziny.
  237. Rodziny załóg
  238. Ladowanie na trawie
  239. Medical emergency
  240. Dezorientacja przestrzenna pilotów
  241. Prędkości startowe samolotów
  242. Lot samemu w wieku 15 lat
  243. Iberia - zmiana terminu lotu
  244. Odprawa samolotu na lotnisku (pracownik lotniska podpięty słuchawkami do samolotu)
  245. Skrzydło od spodu
  246. Pedały w samolotach pasażerskich!!
  247. Air Asia - problem z rezerwacją miejsc
  248. Retard, retard, retard...
  249. Anulowanie biletu - Lufthansa
  250. Elementy kokpitu