PDA

Zobacz pełną wersję : Forum Prostych Pytań (FPP)- lotnictwo cywilne



Strony : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12

  1. Loty na odzielnym bilecie ( ta sama linia)
  2. Pełna moc i zasłabnięcie
  3. Co to za "smugi" pod Kadłubem 747 ?
  4. Prędkość kołowania - przepisy?
  5. [TU-154] Typy odbiorników GPS Tu-154M 101
  6. Unoszenie przedniego koła przy starcie samolotu
  7. Co to jest ' itinerant apron'
  8. Dosklonalosc wiekszych samolotow
  9. Odczytywanie potwierdzenia rezerwacji
  10. Instruktaż bezpieczeństwa w małych samolotach
  11. Jak się liczy paxów?
  12. Czy to łączenie kadłuba, czy kabiny pasażerskiej?
  13. Boeing 747 - dodatkowy silnik
  14. Zasady seatingu??
  15. Bagaż bez właściciela
  16. Wiek maszyny
  17. Czy to jest lotka małych prędkości?
  18. Numer REG
  19. Dziwny odgłos.
  20. Jak się waży samolot?
  21. Naliczanie mil w One World
  22. Wypuszczanie podwozia bez jakiejkolwiek hydrauliki i elektryki
  23. Budowa łopatki silnika turboodrzutowego
  24. eCert w Delcie
  25. Porty lotnicze w Wielkiej Brytanii
  26. Różnica pomiędzy HDG, a TRK.
  27. Podejście PAR - dlaczego precyzyjne?
  28. A320, odgłos podczas uruchamiania silników
  29. Wentylatory podwozia - co? jak? gdzie?
  30. Benefity z Flying Blue svs. SKymiles na rezerwacji
  31. "Kangury" przy lądowaniu
  32. Alternatywne sterowanie klapami
  33. Ile jest imion na bilecie?
  34. Boczna prawa szybka w S7 737-800
  35. Różnice w nazwach typu
  36. Anteny na skrzydle A319
  37. B-737 w trybie autopilota
  38. Samoloty cargo
  39. Rezerwacja w serwisie Lufthansa -problem z karta A3.
  40. loty wewnatrz chin
  41. Ile najwięcej osób weszło do jednego samolotu w historii lotnicwa cywilnego?
  42. Prędkości
  43. Dlaczego przed lądowaniem w nocy gasną światła w przedziałach pasażerskich?
  44. Systemy przeciwpożarowe.
  45. Co to jest baza operacyjna ?
  46. Widoczność z kokpitu
  47. Wzory do nawigacji.
  48. Ilość wylatanych godzin przez samolot wg. numeru rejestracyjnego
  49. Znaki rejestracyjne statku powietrznego - system
  50. Silnik po wylądowaniu
  51. Quiet Climb System w samolotach Boeing
  52. Korzyść dla linii lotniczej z wczesnej rezerwacji
  53. Ile znaków powinien mieć numer rezerwacji?
  54. Jak farmerzy w USA wykonują loty AGRO - Komunikacja z wieżą
  55. Lądowanie - (koordynacja, wyczucie) czy tylko obserwacja przyrządów i tyle...
  56. sygnały alarmujące w kokpicie.
  57. Tankowanie długodystansowców
  58. BAe 146 / Avro RJ - do czego służy ten element?
  59. Klasyfikacja długości pasów startowych
  60. Jak jest różnica spalania paliwa : Q400 vs CRJ900.
  61. Dostosowanie zniżania w końcowym etapie, dla podejść według VOR i NDB
  62. Wygląd stożka kierującego powietrze na łopatki turbiny
  63. Autobrake tryb T.O i przerwany start
  64. Czy tym się "dziwnie" lata? (Piaggio Aero P180 Avanti II)
  65. MI-2 na podwoziu płozowym
  66. Różnica w cenie biletu łączonego do/z USA
  67. Drzwi - otwarcie w trakcie lotu
  68. Niesymetryczny ster wysokości w Jaku 12
  69. Jak kupić bilety AA?
  70. Callsign maszyn rządowych
  71. Pytanie o Polonia Airways
  72. Obracanie Chinooka w zawisie
  73. Nawigacja VOR i jeszcze coś o ILS :)
  74. RWY18
  75. Co oznacza "TAXI"w lotnictwie.
  76. Przelot samolotów nad Warszawą
  77. Dźwięk w kabinie po starcie
  78. Radiostacje ATC
  79. Ladowanie. Dalczego na prawo ??
  80. Liczba samolotów pod kontrolą
  81. Lot FLL - MIA
  82. Status kosmita
  83. Wizz Air - potrzebuję rzetelnych informacji
  84. Umowy międzynarodowe
  85. Wysokość przelotowa EPWA-EPGD dla ATR-72.
  86. Nietypowe podwozie A320
  87. Airbus 330 - gdzie czujniki AOA?
  88. 3 pytania o symulatorach
  89. Lądowanie na 33 EPWA "STAR"- Kilka pytań
  90. Instalacja wodna w A320
  91. WAW-LIS by TAP
  92. Bilet WAW-CDG i ORY-BIA - czy możliwy i jak działa ?
  93. Darmowe bagaże do USA
  94. Rewers w powietrzu...?
  95. Malowanie czerwonego paska na styku opony i obręczy koła
  96. Kontakt do Cebu Pacific Airlines??
  97. [Tu-154] Elementy skrzydła
  98. Rezerwacja w Aeroflcie, mile od LOTu?
  99. Pełna procedura lotu B747
  100. Turkish Airlines a karta kredytowa
  101. System wspomagający starty we mgle?
  102. Pegasus Airlines
  103. Stopover w Moskwie
  104. "Dodatkowe informacje wymagane dla podróży do/z USA"
  105. Wpływ ilości osób na bilecie na jego cenę
  106. Zasady włączania świateł lądowania
  107. Komunikacja pilot-kontroler lotu
  108. Klasyfikacja przestrzeni a godziny pracy ATC
  109. Od kogo kupic bilet...? Serwis vs strona www przewoznika
  110. Skąd śmieszne ceny za bilety?
  111. Jaka jest dopuszczalna norma alkoholu we krwi w lotnictwie?
  112. Kto Sprząta Cockpit?
  113. Dym z kół
  114. Co piloci mówią do siebie przy lądowaniu
  115. B 777 - bez wingletów .
  116. Punkty orientacyjne na mapie dróg lotniczych a rzeczywistość?
  117. Czy taki profil podluzny pasa startowego jest jakims utrudnieniem dla pilotow?
  118. Jakie "zabawki" nawigacyjne da się jeszcze włożyć do samolotu?
  119. Jak się zamyka samolot?
  120. Dlaczego w samolotach nie rejestruje się obrazu?
  121. Long Haul - jaka pora dnia?
  122. Winglety w 737NG
  123. Nalot pilotów LOTu i doświadczenie
  124. Nietypowy kokpit 757
  125. Ciekawostka METEO - silny wiatr i mgla
  126. Elementy skrzydła Boeinga 737-800
  127. ATC Arrival
  128. Anulowanie biletu LH - zwrot opłat
  129. Dlaczego linie lotnicze trzymaja stare samoloty?
  130. Ogrzewanie powietrza
  131. Hotel na czas przesiadki
  132. Kurs samolotu
  133. Podział Przestrzeni Powietrznej Nad Oceanami I Morzami
  134. Nawigacja w liniowcach
  135. Imię tam gdzie nazwisko - co dalej?
  136. Numer telefonu do Lot Services ?
  137. Bagaż pozostawiony bez opieki - pytania.
  138. Tylna gródz ciśnieniowa
  139. Warszawa - Kolombo - Karta pokładowa.
  140. Dwa połączenia - jedna godzina i port docelowy. Dlaczego?
  141. Co to może oznaczać "lot zakłócony" w informacji o przylotach?
  142. EMB175 - element pod ogonem
  143. Sznurek na stateczniku nowych maszyn-po co się to stosuje?
  144. Element pod skrzydłem ERJ-145
  145. ATR 42-500 - kąt skrętu.
  146. Jaki płyn dolewa się w zimie do nafty lotniczej?
  147. Ceny starych samolotów
  148. Dlaczego przekierowanie a nie holding?
  149. Pionowe i Poziome oznakowanie lotnisk
  150. Wizzair lot bez wysiadania.
  151. Nazwy i kody lotnisk
  152. Kobiety w kokpicie
  153. Schody jak b738 Ryanair, ale w Airbusach ACJ?
  154. Oznaczenia na samolocie
  155. Dziwne badanie torby i aparatu podczas Security na Stansted
  156. strefa gate"ow
  157. Bilet na Asianę wystawiony na stocku Hahn Air.
  158. dobry agent lotniczy do wystawienia biletu
  159. Odprawa JET AIR
  160. Ubezpieczenia NNW i bagażu na lot
  161. Jak to jest z wyłączeniem silnika spoza samolotu w sytuacji awaryjnej [Arbuz] ?
  162. Co się stało z samolotami na 30tu pax i mniejszymi?
  163. Co to za zbiór kolorowych światełek w kokpicie B737?
  164. Lot z przesiadkami a dodatkowy bagaż (LO+Air China)
  165. Minima lotniska
  166. Pomoc UE dla portów lotniczych.
  167. Jak uniknąć opłaty za wystawienie biletu w THY
  168. [TU-154] Typy wysokościomierzów Tu-154M 101
  169. Air China - problem z rezerwacją lotu domestic
  170. LOP - co to za oznaczenie statusu?
  171. Czarne koła pod skrzydłami
  172. Co oznacza ta komenda od ATC
  173. RAT na dachu Antonowa ?
  174. Lina w Boeingu 737/100/200
  175. Wyszukiwarki dla LCC
  176. Problem z kartą kredytową, lot pojutrze :/
  177. Wyjście z lotniska po przejściu kontroli bezpieczeńswa
  178. Embraer - "podziałki" przy stateczniku poziomym
  179. Dead Reckoning (DR) navigation
  180. EasyJet - "cena uległa zmianie"??
  181. Bagaż rejestrowany do USA
  182. Co się dzieje po wycofaniu samolotu ze służby?
  183. Stopnie w lotnictwie cywilnym
  184. Ograniczenie szybkosci na lotnisku
  185. Gdzie szukać tanich biletów lotniczych?
  186. Co oznacza klasa N w AF ?
  187. Pierwsza sztuka
  188. Logo na ogonie
  189. "Zgrubienia" na kadłubie, ponad drzwiami
  190. Procedury antyhałasowe - odpowiedź.
  191. Lądowanie równoległe
  192. Do czego służą czerwone linie na Boeingach 737?
  193. Pilot a konkretny egzemplarz samolotu
  194. Urządzenie na lądowisku helikopterów
  195. Wizz - rotacja 20.11.2010
  196. "Direct", a przewyższenie nad przeszkodami
  197. Gwałtowne hamowanie podczas startu
  198. Hamowanie samolotu odrzutowego podczas dobiegu (ladowanie)
  199. Strona z danymi na temat punktualności rejsów.
  200. Do czego służy przełącznik Engine Start Switches w 737NG?
  201. Opłaty przy lądowaniu awaryjnym
  202. Dlaczego stare samoloty pasażerskie przerabiane są na cargo?
  203. BA/QF Codeshare [online checkin]
  204. Formy rekompensaty MCO (czek) Good for transportation only
  205. Ile jest samolotów pasażerskich i cargo na świecie w czynnym użytkowaniu?
  206. Na czym polega zjawisko spadku widzialności wraz ze zmniejszenem wysokości?
  207. Blaszki-wypustki na nosie B737
  208. Co to za wizjer z tyłu kokpitu B737NG?
  209. "Otwór" w okienku samolotu posażerskiego
  210. Procedura startu/ladowania a kolejność "połączeń" w komunikacji radiowej...
  211. A320 i 3 silnik...
  212. Uruchomienie samolotu pasażerskigo
  213. Rozmiar bagażu rejestrowanego
  214. Mininalne odległości między samolotami w powietrzu
  215. Krótki sygnał dzwiękowy po starcie samolotu Airbus A320
  216. Piąty silnik w B747
  217. Bagaż dla Infanta
  218. Co to są track miles?
  219. Jak sie mierzy podstawe chmur na lotnisku?
  220. Loty krajowe zapas paliwa
  221. Dziwna kontrola bezbieczeństwa
  222. Res chg fee czyli oplata za zmiane rezerwacji
  223. Świst po wylądowaniu samolotu
  224. Ubezpieczenia w cenie biletu
  225. Kupowanie biletów online NIE przez stronę linii lotniczych
  226. Numer 7 na modelach Boeinga.
  227. ATR, źle zamontowane wyjście awaryjne
  228. Nos TU-134
  229. Dokumenty w kokpicie samolotów rejsowych
  230. Przyspieszenie podczas wejścia w oś pasa
  231. Zmiana konfiguracji w przechyle
  232. Lot balonem. Kilka pytan.
  233. Jaka jest odległość Inner Marker od progu pasa?
  234. Wibracje podczas przelotu w chmurach
  235. Ile paliwa?
  236. Czasy przelotu
  237. 'Wypróżniający' się samolot na płytę lotniska ?
  238. Wylatane godziny.
  239. Rodziny załóg
  240. Ladowanie na trawie
  241. Medical emergency
  242. Dezorientacja przestrzenna pilotów
  243. Prędkości startowe samolotów
  244. Lot samemu w wieku 15 lat
  245. Iberia - zmiana terminu lotu
  246. Odprawa samolotu na lotnisku (pracownik lotniska podpięty słuchawkami do samolotu)
  247. Skrzydło od spodu
  248. Pedały w samolotach pasażerskich!!
  249. Air Asia - problem z rezerwacją miejsc
  250. Retard, retard, retard...