PDA

Zobacz pełną wersję : Forum Prostych Pytań (FPP)- lotnictwo cywilne



Strony : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12

  1. Boeing 747 - dodatkowy silnik
  2. Zasady seatingu??
  3. Bagaż bez właściciela
  4. Wiek maszyny
  5. Czy to jest lotka małych prędkości?
  6. Numer REG
  7. Dziwny odgłos.
  8. Jak się waży samolot?
  9. Naliczanie mil w One World
  10. Wypuszczanie podwozia bez jakiejkolwiek hydrauliki i elektryki
  11. Budowa łopatki silnika turboodrzutowego
  12. eCert w Delcie
  13. Porty lotnicze w Wielkiej Brytanii
  14. Różnica pomiędzy HDG, a TRK.
  15. Podejście PAR - dlaczego precyzyjne?
  16. A320, odgłos podczas uruchamiania silników
  17. Wentylatory podwozia - co? jak? gdzie?
  18. Benefity z Flying Blue svs. SKymiles na rezerwacji
  19. "Kangury" przy lądowaniu
  20. Alternatywne sterowanie klapami
  21. Ile jest imion na bilecie?
  22. Boczna prawa szybka w S7 737-800
  23. Różnice w nazwach typu
  24. Anteny na skrzydle A319
  25. B-737 w trybie autopilota
  26. Samoloty cargo
  27. Rezerwacja w serwisie Lufthansa -problem z karta A3.
  28. loty wewnatrz chin
  29. Ile najwięcej osób weszło do jednego samolotu w historii lotnicwa cywilnego?
  30. Prędkości
  31. Dlaczego przed lądowaniem w nocy gasną światła w przedziałach pasażerskich?
  32. Systemy przeciwpożarowe.
  33. Co to jest baza operacyjna ?
  34. Widoczność z kokpitu
  35. Wzory do nawigacji.
  36. Ilość wylatanych godzin przez samolot wg. numeru rejestracyjnego
  37. Znaki rejestracyjne statku powietrznego - system
  38. Silnik po wylądowaniu
  39. Quiet Climb System w samolotach Boeing
  40. Korzyść dla linii lotniczej z wczesnej rezerwacji
  41. Ile znaków powinien mieć numer rezerwacji?
  42. Jak farmerzy w USA wykonują loty AGRO - Komunikacja z wieżą
  43. Lądowanie - (koordynacja, wyczucie) czy tylko obserwacja przyrządów i tyle...
  44. sygnały alarmujące w kokpicie.
  45. Tankowanie długodystansowców
  46. BAe 146 / Avro RJ - do czego służy ten element?
  47. Klasyfikacja długości pasów startowych
  48. Jak jest różnica spalania paliwa : Q400 vs CRJ900.
  49. Dostosowanie zniżania w końcowym etapie, dla podejść według VOR i NDB
  50. Wygląd stożka kierującego powietrze na łopatki turbiny
  51. Autobrake tryb T.O i przerwany start
  52. Czy tym się "dziwnie" lata? (Piaggio Aero P180 Avanti II)
  53. MI-2 na podwoziu płozowym
  54. Różnica w cenie biletu łączonego do/z USA
  55. Drzwi - otwarcie w trakcie lotu
  56. Niesymetryczny ster wysokości w Jaku 12
  57. Jak kupić bilety AA?
  58. Callsign maszyn rządowych
  59. Pytanie o Polonia Airways
  60. Obracanie Chinooka w zawisie
  61. Nawigacja VOR i jeszcze coś o ILS :)
  62. RWY18
  63. Co oznacza "TAXI"w lotnictwie.
  64. Przelot samolotów nad Warszawą
  65. Dźwięk w kabinie po starcie
  66. Radiostacje ATC
  67. Ladowanie. Dalczego na prawo ??
  68. Liczba samolotów pod kontrolą
  69. Lot FLL - MIA
  70. Status kosmita
  71. Wizz Air - potrzebuję rzetelnych informacji
  72. Umowy międzynarodowe
  73. Wysokość przelotowa EPWA-EPGD dla ATR-72.
  74. Nietypowe podwozie A320
  75. Airbus 330 - gdzie czujniki AOA?
  76. 3 pytania o symulatorach
  77. Lądowanie na 33 EPWA "STAR"- Kilka pytań
  78. Instalacja wodna w A320
  79. WAW-LIS by TAP
  80. Bilet WAW-CDG i ORY-BIA - czy możliwy i jak działa ?
  81. Darmowe bagaże do USA
  82. Rewers w powietrzu...?
  83. Malowanie czerwonego paska na styku opony i obręczy koła
  84. Kontakt do Cebu Pacific Airlines??
  85. [Tu-154] Elementy skrzydła
  86. Rezerwacja w Aeroflcie, mile od LOTu?
  87. Pełna procedura lotu B747
  88. Turkish Airlines a karta kredytowa
  89. System wspomagający starty we mgle?
  90. Pegasus Airlines
  91. Stopover w Moskwie
  92. "Dodatkowe informacje wymagane dla podróży do/z USA"
  93. Wpływ ilości osób na bilecie na jego cenę
  94. Zasady włączania świateł lądowania
  95. Komunikacja pilot-kontroler lotu
  96. Klasyfikacja przestrzeni a godziny pracy ATC
  97. Od kogo kupic bilet...? Serwis vs strona www przewoznika
  98. Skąd śmieszne ceny za bilety?
  99. Jaka jest dopuszczalna norma alkoholu we krwi w lotnictwie?
  100. Kto Sprząta Cockpit?
  101. Dym z kół
  102. Co piloci mówią do siebie przy lądowaniu
  103. B 777 - bez wingletów .
  104. Punkty orientacyjne na mapie dróg lotniczych a rzeczywistość?
  105. Czy taki profil podluzny pasa startowego jest jakims utrudnieniem dla pilotow?
  106. Jakie "zabawki" nawigacyjne da się jeszcze włożyć do samolotu?
  107. Jak się zamyka samolot?
  108. Dlaczego w samolotach nie rejestruje się obrazu?
  109. Long Haul - jaka pora dnia?
  110. Winglety w 737NG
  111. Nalot pilotów LOTu i doświadczenie
  112. Nietypowy kokpit 757
  113. Ciekawostka METEO - silny wiatr i mgla
  114. Elementy skrzydła Boeinga 737-800
  115. ATC Arrival
  116. Anulowanie biletu LH - zwrot opłat
  117. Dlaczego linie lotnicze trzymaja stare samoloty?
  118. Ogrzewanie powietrza
  119. Hotel na czas przesiadki
  120. Kurs samolotu
  121. Podział Przestrzeni Powietrznej Nad Oceanami I Morzami
  122. Nawigacja w liniowcach
  123. Imię tam gdzie nazwisko - co dalej?
  124. Numer telefonu do Lot Services ?
  125. Bagaż pozostawiony bez opieki - pytania.
  126. Tylna gródz ciśnieniowa
  127. Warszawa - Kolombo - Karta pokładowa.
  128. Dwa połączenia - jedna godzina i port docelowy. Dlaczego?
  129. Co to może oznaczać "lot zakłócony" w informacji o przylotach?
  130. EMB175 - element pod ogonem
  131. Sznurek na stateczniku nowych maszyn-po co się to stosuje?
  132. Element pod skrzydłem ERJ-145
  133. ATR 42-500 - kąt skrętu.
  134. Jaki płyn dolewa się w zimie do nafty lotniczej?
  135. Ceny starych samolotów
  136. Dlaczego przekierowanie a nie holding?
  137. Pionowe i Poziome oznakowanie lotnisk
  138. Wizzair lot bez wysiadania.
  139. Nazwy i kody lotnisk
  140. Kobiety w kokpicie
  141. Schody jak b738 Ryanair, ale w Airbusach ACJ?
  142. Oznaczenia na samolocie
  143. Dziwne badanie torby i aparatu podczas Security na Stansted
  144. strefa gate"ow
  145. Bilet na Asianę wystawiony na stocku Hahn Air.
  146. dobry agent lotniczy do wystawienia biletu
  147. Odprawa JET AIR
  148. Ubezpieczenia NNW i bagażu na lot
  149. Jak to jest z wyłączeniem silnika spoza samolotu w sytuacji awaryjnej [Arbuz] ?
  150. Co się stało z samolotami na 30tu pax i mniejszymi?
  151. Co to za zbiór kolorowych światełek w kokpicie B737?
  152. Lot z przesiadkami a dodatkowy bagaż (LO+Air China)
  153. Minima lotniska
  154. Pomoc UE dla portów lotniczych.
  155. Jak uniknąć opłaty za wystawienie biletu w THY
  156. [TU-154] Typy wysokościomierzów Tu-154M 101
  157. Air China - problem z rezerwacją lotu domestic
  158. LOP - co to za oznaczenie statusu?
  159. Czarne koła pod skrzydłami
  160. Co oznacza ta komenda od ATC
  161. RAT na dachu Antonowa ?
  162. Lina w Boeingu 737/100/200
  163. Wyszukiwarki dla LCC
  164. Problem z kartą kredytową, lot pojutrze :/
  165. Wyjście z lotniska po przejściu kontroli bezpieczeńswa
  166. Embraer - "podziałki" przy stateczniku poziomym
  167. Dead Reckoning (DR) navigation
  168. EasyJet - "cena uległa zmianie"??
  169. Bagaż rejestrowany do USA
  170. Co się dzieje po wycofaniu samolotu ze służby?
  171. Stopnie w lotnictwie cywilnym
  172. Ograniczenie szybkosci na lotnisku
  173. Gdzie szukać tanich biletów lotniczych?
  174. Co oznacza klasa N w AF ?
  175. Pierwsza sztuka
  176. Logo na ogonie
  177. "Zgrubienia" na kadłubie, ponad drzwiami
  178. Procedury antyhałasowe - odpowiedź.
  179. Lądowanie równoległe
  180. Do czego służą czerwone linie na Boeingach 737?
  181. Pilot a konkretny egzemplarz samolotu
  182. Urządzenie na lądowisku helikopterów
  183. Wizz - rotacja 20.11.2010
  184. "Direct", a przewyższenie nad przeszkodami
  185. Gwałtowne hamowanie podczas startu
  186. Hamowanie samolotu odrzutowego podczas dobiegu (ladowanie)
  187. Strona z danymi na temat punktualności rejsów.
  188. Do czego służy przełącznik Engine Start Switches w 737NG?
  189. Opłaty przy lądowaniu awaryjnym
  190. Dlaczego stare samoloty pasażerskie przerabiane są na cargo?
  191. BA/QF Codeshare [online checkin]
  192. Formy rekompensaty MCO (czek) Good for transportation only
  193. Ile jest samolotów pasażerskich i cargo na świecie w czynnym użytkowaniu?
  194. Na czym polega zjawisko spadku widzialności wraz ze zmniejszenem wysokości?
  195. Blaszki-wypustki na nosie B737
  196. Co to za wizjer z tyłu kokpitu B737NG?
  197. "Otwór" w okienku samolotu posażerskiego
  198. Procedura startu/ladowania a kolejność "połączeń" w komunikacji radiowej...
  199. A320 i 3 silnik...
  200. Uruchomienie samolotu pasażerskigo
  201. Rozmiar bagażu rejestrowanego
  202. Mininalne odległości między samolotami w powietrzu
  203. Krótki sygnał dzwiękowy po starcie samolotu Airbus A320
  204. Piąty silnik w B747
  205. Bagaż dla Infanta
  206. Co to są track miles?
  207. Jak sie mierzy podstawe chmur na lotnisku?
  208. Loty krajowe zapas paliwa
  209. Dziwna kontrola bezbieczeństwa
  210. Res chg fee czyli oplata za zmiane rezerwacji
  211. Świst po wylądowaniu samolotu
  212. Ubezpieczenia w cenie biletu
  213. Kupowanie biletów online NIE przez stronę linii lotniczych
  214. Numer 7 na modelach Boeinga.
  215. ATR, źle zamontowane wyjście awaryjne
  216. Nos TU-134
  217. Dokumenty w kokpicie samolotów rejsowych
  218. Przyspieszenie podczas wejścia w oś pasa
  219. Zmiana konfiguracji w przechyle
  220. Lot balonem. Kilka pytan.
  221. Jaka jest odległość Inner Marker od progu pasa?
  222. Wibracje podczas przelotu w chmurach
  223. Ile paliwa?
  224. Czasy przelotu
  225. 'Wypróżniający' się samolot na płytę lotniska ?
  226. Wylatane godziny.
  227. Rodziny załóg
  228. Ladowanie na trawie
  229. Medical emergency
  230. Dezorientacja przestrzenna pilotów
  231. Prędkości startowe samolotów
  232. Lot samemu w wieku 15 lat
  233. Iberia - zmiana terminu lotu
  234. Odprawa samolotu na lotnisku (pracownik lotniska podpięty słuchawkami do samolotu)
  235. Skrzydło od spodu
  236. Pedały w samolotach pasażerskich!!
  237. Air Asia - problem z rezerwacją miejsc
  238. Retard, retard, retard...
  239. Anulowanie biletu - Lufthansa
  240. Elementy kokpitu
  241. LCC a numeracja miejsc
  242. Samolot a korytarz powietrzny
  243. "No grab" na silniku
  244. Tankowanie - przewody, linki
  245. [TU-154] RW / WB - czy pozwalają na wybór jednostek?
  246. Czy autopilot może pilota oduczyć latania ?
  247. Jakiego typu lampy, zarówki zastosowane sa w samolotach ??
  248. APU - zasilany paliwem lotniczym, czy gazem?
  249. IL -62. Latają jeszcze gdzieś poza Air Koryo ?
  250. Wybór miejsca na lotach codeshare