PDA

Zobacz pełną wersję : Forum Prostych Pytań (FPP)- lotnictwo cywilne



Strony : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12

  1. Naliczanie mil w One World
  2. Wypuszczanie podwozia bez jakiejkolwiek hydrauliki i elektryki
  3. Budowa łopatki silnika turboodrzutowego
  4. eCert w Delcie
  5. Porty lotnicze w Wielkiej Brytanii
  6. Różnica pomiędzy HDG, a TRK.
  7. Podejście PAR - dlaczego precyzyjne?
  8. A320, odgłos podczas uruchamiania silników
  9. Wentylatory podwozia - co? jak? gdzie?
  10. Benefity z Flying Blue svs. SKymiles na rezerwacji
  11. "Kangury" przy lądowaniu
  12. Alternatywne sterowanie klapami
  13. Ile jest imion na bilecie?
  14. Boczna prawa szybka w S7 737-800
  15. Różnice w nazwach typu
  16. Anteny na skrzydle A319
  17. B-737 w trybie autopilota
  18. Samoloty cargo
  19. Rezerwacja w serwisie Lufthansa -problem z karta A3.
  20. loty wewnatrz chin
  21. Ile najwięcej osób weszło do jednego samolotu w historii lotnicwa cywilnego?
  22. Prędkości
  23. Dlaczego przed lądowaniem w nocy gasną światła w przedziałach pasażerskich?
  24. Systemy przeciwpożarowe.
  25. Co to jest baza operacyjna ?
  26. Widoczność z kokpitu
  27. Wzory do nawigacji.
  28. Ilość wylatanych godzin przez samolot wg. numeru rejestracyjnego
  29. Znaki rejestracyjne statku powietrznego - system
  30. Silnik po wylądowaniu
  31. Quiet Climb System w samolotach Boeing
  32. Korzyść dla linii lotniczej z wczesnej rezerwacji
  33. Ile znaków powinien mieć numer rezerwacji?
  34. Jak farmerzy w USA wykonują loty AGRO - Komunikacja z wieżą
  35. Lądowanie - (koordynacja, wyczucie) czy tylko obserwacja przyrządów i tyle...
  36. sygnały alarmujące w kokpicie.
  37. Tankowanie długodystansowców
  38. BAe 146 / Avro RJ - do czego służy ten element?
  39. Klasyfikacja długości pasów startowych
  40. Jak jest różnica spalania paliwa : Q400 vs CRJ900.
  41. Dostosowanie zniżania w końcowym etapie, dla podejść według VOR i NDB
  42. Wygląd stożka kierującego powietrze na łopatki turbiny
  43. Autobrake tryb T.O i przerwany start
  44. Czy tym się "dziwnie" lata? (Piaggio Aero P180 Avanti II)
  45. MI-2 na podwoziu płozowym
  46. Różnica w cenie biletu łączonego do/z USA
  47. Drzwi - otwarcie w trakcie lotu
  48. Niesymetryczny ster wysokości w Jaku 12
  49. Jak kupić bilety AA?
  50. Callsign maszyn rządowych
  51. Pytanie o Polonia Airways
  52. Obracanie Chinooka w zawisie
  53. Nawigacja VOR i jeszcze coś o ILS :)
  54. RWY18
  55. Co oznacza "TAXI"w lotnictwie.
  56. Przelot samolotów nad Warszawą
  57. Dźwięk w kabinie po starcie
  58. Radiostacje ATC
  59. Ladowanie. Dalczego na prawo ??
  60. Liczba samolotów pod kontrolą
  61. Lot FLL - MIA
  62. Status kosmita
  63. Wizz Air - potrzebuję rzetelnych informacji
  64. Umowy międzynarodowe
  65. Wysokość przelotowa EPWA-EPGD dla ATR-72.
  66. Nietypowe podwozie A320
  67. Airbus 330 - gdzie czujniki AOA?
  68. 3 pytania o symulatorach
  69. Lądowanie na 33 EPWA "STAR"- Kilka pytań
  70. Instalacja wodna w A320
  71. WAW-LIS by TAP
  72. Bilet WAW-CDG i ORY-BIA - czy możliwy i jak działa ?
  73. Darmowe bagaże do USA
  74. Rewers w powietrzu...?
  75. Malowanie czerwonego paska na styku opony i obręczy koła
  76. Kontakt do Cebu Pacific Airlines??
  77. [Tu-154] Elementy skrzydła
  78. Rezerwacja w Aeroflcie, mile od LOTu?
  79. Pełna procedura lotu B747
  80. Turkish Airlines a karta kredytowa
  81. System wspomagający starty we mgle?
  82. Pegasus Airlines
  83. Stopover w Moskwie
  84. "Dodatkowe informacje wymagane dla podróży do/z USA"
  85. Wpływ ilości osób na bilecie na jego cenę
  86. Zasady włączania świateł lądowania
  87. Komunikacja pilot-kontroler lotu
  88. Klasyfikacja przestrzeni a godziny pracy ATC
  89. Od kogo kupic bilet...? Serwis vs strona www przewoznika
  90. Skąd śmieszne ceny za bilety?
  91. Jaka jest dopuszczalna norma alkoholu we krwi w lotnictwie?
  92. Kto Sprząta Cockpit?
  93. Dym z kół
  94. Co piloci mówią do siebie przy lądowaniu
  95. B 777 - bez wingletów .
  96. Punkty orientacyjne na mapie dróg lotniczych a rzeczywistość?
  97. Czy taki profil podluzny pasa startowego jest jakims utrudnieniem dla pilotow?
  98. Jakie "zabawki" nawigacyjne da się jeszcze włożyć do samolotu?
  99. Jak się zamyka samolot?
  100. Dlaczego w samolotach nie rejestruje się obrazu?
  101. Long Haul - jaka pora dnia?
  102. Winglety w 737NG
  103. Nalot pilotów LOTu i doświadczenie
  104. Nietypowy kokpit 757
  105. Ciekawostka METEO - silny wiatr i mgla
  106. Elementy skrzydła Boeinga 737-800
  107. ATC Arrival
  108. Anulowanie biletu LH - zwrot opłat
  109. Dlaczego linie lotnicze trzymaja stare samoloty?
  110. Ogrzewanie powietrza
  111. Hotel na czas przesiadki
  112. Kurs samolotu
  113. Podział Przestrzeni Powietrznej Nad Oceanami I Morzami
  114. Nawigacja w liniowcach
  115. Imię tam gdzie nazwisko - co dalej?
  116. Numer telefonu do Lot Services ?
  117. Bagaż pozostawiony bez opieki - pytania.
  118. Tylna gródz ciśnieniowa
  119. Warszawa - Kolombo - Karta pokładowa.
  120. Dwa połączenia - jedna godzina i port docelowy. Dlaczego?
  121. Co to może oznaczać "lot zakłócony" w informacji o przylotach?
  122. EMB175 - element pod ogonem
  123. Sznurek na stateczniku nowych maszyn-po co się to stosuje?
  124. Element pod skrzydłem ERJ-145
  125. ATR 42-500 - kąt skrętu.
  126. Jaki płyn dolewa się w zimie do nafty lotniczej?
  127. Ceny starych samolotów
  128. Dlaczego przekierowanie a nie holding?
  129. Pionowe i Poziome oznakowanie lotnisk
  130. Wizzair lot bez wysiadania.
  131. Nazwy i kody lotnisk
  132. Kobiety w kokpicie
  133. Schody jak b738 Ryanair, ale w Airbusach ACJ?
  134. Oznaczenia na samolocie
  135. Dziwne badanie torby i aparatu podczas Security na Stansted
  136. strefa gate"ow
  137. Bilet na Asianę wystawiony na stocku Hahn Air.
  138. dobry agent lotniczy do wystawienia biletu
  139. Odprawa JET AIR
  140. Ubezpieczenia NNW i bagażu na lot
  141. Jak to jest z wyłączeniem silnika spoza samolotu w sytuacji awaryjnej [Arbuz] ?
  142. Co się stało z samolotami na 30tu pax i mniejszymi?
  143. Co to za zbiór kolorowych światełek w kokpicie B737?
  144. Lot z przesiadkami a dodatkowy bagaż (LO+Air China)
  145. Minima lotniska
  146. Pomoc UE dla portów lotniczych.
  147. Jak uniknąć opłaty za wystawienie biletu w THY
  148. [TU-154] Typy wysokościomierzów Tu-154M 101
  149. Air China - problem z rezerwacją lotu domestic
  150. LOP - co to za oznaczenie statusu?
  151. Czarne koła pod skrzydłami
  152. Co oznacza ta komenda od ATC
  153. RAT na dachu Antonowa ?
  154. Lina w Boeingu 737/100/200
  155. Wyszukiwarki dla LCC
  156. Problem z kartą kredytową, lot pojutrze :/
  157. Wyjście z lotniska po przejściu kontroli bezpieczeńswa
  158. Embraer - "podziałki" przy stateczniku poziomym
  159. Dead Reckoning (DR) navigation
  160. EasyJet - "cena uległa zmianie"??
  161. Bagaż rejestrowany do USA
  162. Co się dzieje po wycofaniu samolotu ze służby?
  163. Stopnie w lotnictwie cywilnym
  164. Ograniczenie szybkosci na lotnisku
  165. Gdzie szukać tanich biletów lotniczych?
  166. Co oznacza klasa N w AF ?
  167. Pierwsza sztuka
  168. Logo na ogonie
  169. "Zgrubienia" na kadłubie, ponad drzwiami
  170. Procedury antyhałasowe - odpowiedź.
  171. Lądowanie równoległe
  172. Do czego służą czerwone linie na Boeingach 737?
  173. Pilot a konkretny egzemplarz samolotu
  174. Urządzenie na lądowisku helikopterów
  175. Wizz - rotacja 20.11.2010
  176. "Direct", a przewyższenie nad przeszkodami
  177. Gwałtowne hamowanie podczas startu
  178. Hamowanie samolotu odrzutowego podczas dobiegu (ladowanie)
  179. Strona z danymi na temat punktualności rejsów.
  180. Do czego służy przełącznik Engine Start Switches w 737NG?
  181. Opłaty przy lądowaniu awaryjnym
  182. Dlaczego stare samoloty pasażerskie przerabiane są na cargo?
  183. BA/QF Codeshare [online checkin]
  184. Formy rekompensaty MCO (czek) Good for transportation only
  185. Ile jest samolotów pasażerskich i cargo na świecie w czynnym użytkowaniu?
  186. Na czym polega zjawisko spadku widzialności wraz ze zmniejszenem wysokości?
  187. Blaszki-wypustki na nosie B737
  188. Co to za wizjer z tyłu kokpitu B737NG?
  189. "Otwór" w okienku samolotu posażerskiego
  190. Procedura startu/ladowania a kolejność "połączeń" w komunikacji radiowej...
  191. A320 i 3 silnik...
  192. Uruchomienie samolotu pasażerskigo
  193. Rozmiar bagażu rejestrowanego
  194. Mininalne odległości między samolotami w powietrzu
  195. Krótki sygnał dzwiękowy po starcie samolotu Airbus A320
  196. Piąty silnik w B747
  197. Bagaż dla Infanta
  198. Co to są track miles?
  199. Jak sie mierzy podstawe chmur na lotnisku?
  200. Loty krajowe zapas paliwa
  201. Dziwna kontrola bezbieczeństwa
  202. Res chg fee czyli oplata za zmiane rezerwacji
  203. Świst po wylądowaniu samolotu
  204. Ubezpieczenia w cenie biletu
  205. Kupowanie biletów online NIE przez stronę linii lotniczych
  206. Numer 7 na modelach Boeinga.
  207. ATR, źle zamontowane wyjście awaryjne
  208. Nos TU-134
  209. Dokumenty w kokpicie samolotów rejsowych
  210. Przyspieszenie podczas wejścia w oś pasa
  211. Zmiana konfiguracji w przechyle
  212. Lot balonem. Kilka pytan.
  213. Jaka jest odległość Inner Marker od progu pasa?
  214. Wibracje podczas przelotu w chmurach
  215. Ile paliwa?
  216. Czasy przelotu
  217. 'Wypróżniający' się samolot na płytę lotniska ?
  218. Wylatane godziny.
  219. Rodziny załóg
  220. Ladowanie na trawie
  221. Medical emergency
  222. Dezorientacja przestrzenna pilotów
  223. Prędkości startowe samolotów
  224. Lot samemu w wieku 15 lat
  225. Iberia - zmiana terminu lotu
  226. Odprawa samolotu na lotnisku (pracownik lotniska podpięty słuchawkami do samolotu)
  227. Skrzydło od spodu
  228. Pedały w samolotach pasażerskich!!
  229. Air Asia - problem z rezerwacją miejsc
  230. Retard, retard, retard...
  231. Anulowanie biletu - Lufthansa
  232. Elementy kokpitu
  233. LCC a numeracja miejsc
  234. Samolot a korytarz powietrzny
  235. "No grab" na silniku
  236. Tankowanie - przewody, linki
  237. [TU-154] RW / WB - czy pozwalają na wybór jednostek?
  238. Czy autopilot może pilota oduczyć latania ?
  239. Jakiego typu lampy, zarówki zastosowane sa w samolotach ??
  240. APU - zasilany paliwem lotniczym, czy gazem?
  241. IL -62. Latają jeszcze gdzieś poza Air Koryo ?
  242. Wybór miejsca na lotach codeshare
  243. PILNE bagaż lufthnsa
  244. Klamki na kadłubie 767
  245. BILET ETIX W LOT.
  246. Niesymetryczne przyziemienie
  247. Czy / co posiada PSP w powietrzu?
  248. [TU-154] - i nie tylko. NDB/Markery - co daje sygnał przejścia nad radiolatarnią ?
  249. Co to za radar na dziobie w MD11F?
  250. kalkulacja biletu lotniczego