PDA

Zobacz pełną wersję : Forum Prostych Pytań (FPP)- lotnictwo cywilne



Strony : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12

  1. Anulowanie biletu - Lufthansa
  2. Elementy kokpitu
  3. LCC a numeracja miejsc
  4. Samolot a korytarz powietrzny
  5. "No grab" na silniku
  6. Tankowanie - przewody, linki
  7. [TU-154] RW / WB - czy pozwalają na wybór jednostek?
  8. Czy autopilot może pilota oduczyć latania ?
  9. Jakiego typu lampy, zarówki zastosowane sa w samolotach ??
  10. APU - zasilany paliwem lotniczym, czy gazem?
  11. IL -62. Latają jeszcze gdzieś poza Air Koryo ?
  12. Wybór miejsca na lotach codeshare
  13. PILNE bagaż lufthnsa
  14. Klamki na kadłubie 767
  15. BILET ETIX W LOT.
  16. Niesymetryczne przyziemienie
  17. Czy / co posiada PSP w powietrzu?
  18. [TU-154] - i nie tylko. NDB/Markery - co daje sygnał przejścia nad radiolatarnią ?
  19. Co to za radar na dziobie w MD11F?
  20. kalkulacja biletu lotniczego
  21. Planowanie siatki połączeń
  22. Zła data ważności paszportu...
  23. bezposrednie polaczenia Europa - Phuket
  24. Jak NAPRAWDĘ działa radiowysokościomierz?
  25. [Tu-154] Interkom w wersji Lux
  26. Przyrządy montażowe
  27. [TU-154] Rozkład pomieszczeń i układ foteli
  28. [TU154] Wpływ temperatury na wskaznie wysokościomierza?
  29. [TU-154] Co oznacza "lądowanie dodatkowo"?
  30. [TU-154] Co oznacza słowo "dziura" w żargonie lotniczym?
  31. [TU-154] Co dalej gdy włączy się alarm TOCSW?
  32. [TU-154] Jak okresla się minima lotniska, samolotu, załogi?
  33. Zmiana rozkładowa Lufthansa.
  34. Czy reg jest przydzielany na stałe?
  35. Dym w kabienie przed startem - skad i dlaczego?
  36. Thomson i Thomas Cook - jak zarezerwować dowolne daty?
  37. Procedury po wylądowaniu - co się dzieje z samolotem?
  38. jaki sytem miary na radzieckich samolotach?
  39. Jaka jest max.bezpieczna prędkośc lądowania-schodzenia.
  40. Raporty końcowe ULC'u na temat zdarzeń i incydentów lotniczych
  41. Przelot z Warszawy do Nowego Targu
  42. Odpowiedzialność przewoźnika... przy braku odprawy
  43. Iberia, Vueling, Expedia - czyli jak wpędzić się w problemy :)
  44. wizzair odprawa online pytanie
  45. maksymalne wymiary bagazu podrecznego, z kolkami czy bez? pilne :)
  46. Lot RyanAir do Londynu
  47. Kontrola bezpieczeństwa w lotach tranzytowych
  48. [TU-154] Awionika rządowego Tu154M 101. Co jak z czym ?
  49. Deszcz a silniki turbodrzutowe
  50. Palące się trawy na podejściu
  51. Kiedy rezerwowac
  52. Przewóz krwi
  53. Chowanie podwozia
  54. Co to za garby?
  55. Próba sprawdzenia warunków lądowania w przypadku ograniczonej widzialności
  56. Komunikacja dispatchera z kabiną
  57. [TU-154] Ile i jakich przyrządów do określenia wysokości ma do dyspozycji pilot
  58. Status wolnych miejsc
  59. Continental - miejsca po zmianie daty
  60. Podłączenie samolotu
  61. QFE przy różnych wysokościach progów pasa
  62. Kilka pytan o procedury w LC
  63. korytarz, krąg dolotowy
  64. Air France - po zakupie biletu
  65. Ile szt. A380 jest w służbie?
  66. Rezerwacja lotu Air Transat - pytanie.
  67. Multi-city a reguly bagazu
  68. Oblodzenie
  69. BA, Warsaw > Sydney = 22 godziny B747????
  70. Ryanair i technical faults
  71. Moment chowania klap
  72. [TU-154] Tu-154 kto i co
  73. Ilu musi być pilotów?
  74. [TU-154] Lądowanie w czasie mgły - jaka alternatywa
  75. loty z widzialnością
  76. Tupolew z innej epoki? Dlaczego?
  77. Wysokość przelotowa
  78. Lot łączony, przesiadka na Heathrow
  79. Flying Blue Pytanie
  80. Zapylenie powietrza - jak to jest wykrywane i monitorowane ?
  81. Lot łączony
  82. Lufthansa - rezerwacja, płatności, odprawa
  83. Rotacja samolotów Wizz Air w Zagrzebiu
  84. Spis polskich rejestracji statków powietrznych
  85. Właczanie rewersów na jednym silniku
  86. bilety standby
  87. Status samolotu - wytłumaczenie działania - www.airfleets.net/home/
  88. WAW-KRK-ORD - czy warto ?
  89. Bombardier Dash Q-Series
  90. Wysokość nad miastem
  91. Dwa lotniska docelowe w rozkładzie
  92. Czy torebka foliowa stanowi zagrożenie przy starcie?
  93. Kontakt z BlueAir i zmiana nazwisk pasażerów
  94. Obroty N1, a redukcja na climbing
  95. Jaka jest różnica pomiędzy drogą lotniczą a korytarzem powietrznym?
  96. ATC nad Morzem Bałtyckim
  97. Tryby pracy silników Boeinga
  98. Track Flight
  99. TEMPERATURA WEWNATRZ
  100. fru.pl i opłata transakcyjna
  101. Status lotu na komórkę
  102. agent lotniczy do rozgryzienia ITA MATRIX - znacie takiego?
  103. Ceny lotów
  104. Czas przelotu
  105. Zagłówek podróżny lub poduszka
  106. Czas nalotu
  107. Przewóz silnika spalinowego 30 cm na trasie STN-KUL
  108. Wyjście z lotniska podczas przesiadki w USA
  109. GO - AROUND od strony napędu
  110. Dym lub para z boku silniaka Boeing 767
  111. najdłuższy pas startowy na lotnisku cywilnym
  112. Problem - AirAsia - system zmienił imię w mojej rezerwacji
  113. Wykonywanie podejścia precyzyjnego
  114. MOD LVL CHG
  115. Kokpity
  116. Zmiana daty wylotu LOT
  117. Trasa GRO -> NRN -> WRO, czy to rotacja?
  118. Premium Economy SAS w samolotach LO
  119. Podróż do Meksyku OW
  120. Wizz Air. Przelew zagraniczny.
  121. Samolot Prezydenta Węgier
  122. Badania defektoskopowe
  123. CWS - Boeing 737NG
  124. "Bumpy landing" a speedbrake
  125. sprawdzanie rezerwacji
  126. ROLL MODE
  127. Tankowanie samolotu a działający APU
  128. Przewóz papierosów
  129. Pomiar RVR
  130. PLL LOT i AI
  131. Widoczność z kabiny
  132. Jak najtaniej uzyskać status StarSilver/Star Gold?
  133. Szerokość pasów startowych, pasy w JFK
  134. Hamowanie - dobieg
  135. Kontrola proceduralna - narządzia kontrolera
  136. POZ-STN,STN-POZ. Wyprawa, pytania.
  137. Fly by wire
  138. Co to znaczy LCC? xD
  139. starty we mgle
  140. Trening w symulatorach
  141. Zmiana dat wylotu
  142. Zęby, a latanie
  143. Significant do 700 hPa z IMGW
  144. Co to jest ?
  145. Jak się nazywa ten "pierścień" na silniku?
  146. Infant na kolanach w AA
  147. Od kiedy instaluje sie swiatla pozycyjne w samolotach?
  148. Dane statystyczne lotnisk na świecie?
  149. Przeciagnięcie a utrata mocy
  150. Protoypy 787 i A400M
  151. A318 rejsowo przez Atlantyk
  152. Air Berlin - service charge
  153. Czy Frontier to LCC?
  154. Przelot w jedną stronę - jaki bilet?
  155. Lotnisko w chmurach
  156. Ram Air Turbine - RAT
  157. Lot śmigłowcem "do góry nogami"?
  158. Kontrola bezpieczeństwa - materiały
  159. Różnice w cenie - kupno biletu łączonego, gdzie kupić?
  160. Systemy u agentów, jak to jest z cenami biletów?
  161. Anulowanie rezerwacji w EasyJet
  162. Jak ustalić trasę samolotu ??
  163. Spalanie paliwa w liniowcach
  164. Laptop + bagaż podręczny w Brussel Airlines
  165. Plany kabin w starych liniowcach
  166. Gdzie jest ten samolot ?
  167. Ground Speed
  168. Którą trasą ??.
  169. Niepełnoletni na pokładzie. Jak, gdzie?
  170. Bilet łączony
  171. Śmigłowiec TVN-u
  172. Toalety i obieg powietrza
  173. Jak rozróżnia się samoloty, droga do samolotu, zdrowie
  174. Wybór miejsca w AF
  175. Check-in przy lotach przesiadkowych
  176. Skręcanie po kocich łbach.
  177. Poślizg podczas startu?
  178. Mycie samolotów
  179. Co znajduje się w ogonie liniowców?
  180. Transatlantyki.
  181. Karta pokladowa
  182. Odladzanie.
  183. Zatrzymanie dowodu os.
  184. Czujniki prędkości - a ich awaria
  185. A booking class
  186. Bazy Wizzair.
  187. Co to jest za taryfa: Economy Exp (S) ?
  188. wielka prosba o pelna liste skrotow lotnisk
  189. ZMIANA DOWODU NA PASZPORT
  190. klasa rezerwacyjna
  191. Kilometraż / Mileage
  192. Ryanair ilosc miejsc zajetych
  193. FlyingBlue - podstawowe pytania
  194. Wizz Air - cena biletu ze wszystkimi opłatami
  195. Instrukcja Bezpieczeństwa
  196. Numery LOTów
  197. Ryanair: Faro-Porto-Gran Canaria
  198. E-papieros w samolocie
  199. Lepiej AF/KLM Flying Blue czy Delta SkyMiles?
  200. Nabór wody i opróżnianie toalet
  201. PIC/SOLO
  202. Mayday- Zasady.
  203. Dlaczego samolot lata do góry... podwoziem?
  204. Lądowanie IL-76
  205. Głośność silników turbowentylatorowych
  206. Dostępność miejsc
  207. Pas C - jak określany w korespondencji?
  208. Odprawa do konca
  209. Koszt czarteru boeinga 737
  210. Przesiadka w BKK?
  211. Czy stado ptaków widać na radarze
  212. Windshear?
  213. Długość drogi startowej Boeing 737-300
  214. Widoczność drogi startowej
  215. mile M&M na lotach krajowych lot
  216. Rezerwacje w Easyjet
  217. Wyjazd do krajów arabskich (z pieczątkami Izraela)
  218. Ilosc czasu potrzebna na transfer.
  219. Boeing 720
  220. ATR 42 CO TO MOŻE BYĆ
  221. Internet na pokładzie
  222. obłożenie lotu
  223. Lot z przesiadka na lotnisku Paryż Beauvais (BVA) -2h ?
  224. Zgubiłem kartę pokładową!
  225. Dlaczego przed awaryjnym lądowaniem zrzuca się paliwo?
  226. Rozbieg 787 & 350
  227. Długi stop a bagaż?
  228. Ośmio kołowe podwozie
  229. ETOPS w B737/A320
  230. DME bez VORa a systemy pokładowe
  231. KLM-MARTINAIR
  232. Maksymalny pulap na jakim lataja helikoptery
  233. Wyłączanie uszkodzonego silnika
  234. Wizzair - mam bilet a nie lecę
  235. Czym są w W!ZZ opłata za anulowanie i opłata za ochronę miejsca?
  236. Kontakty wieża - samolot po polsku
  237. Kolej w Hiszpanii
  238. Zmiana nazwiska w liniach sieciowych
  239. IMPDSL
  240. A 380 jak najlatwiej sie przelecieć
  241. FMC a lotnisko zapasowe
  242. Wnoszenie nawigacji na pokład.
  243. Pare prostych pytań o lotnictwie
  244. Steward
  245. "Czopek" na kadłubie 737.
  246. Miejsca w samolocie_Cathay
  247. Budowa i wyposażenie samolotów
  248. Możliwość złapania wcześniejszego samolotu?
  249. Zioła w bagażu rejestrowanym
  250. ATI Okęcie Tail Strike