PDA

Zobacz pełną wersję : Forum Prostych Pytań (FPP)- lotnictwo cywilne



Strony : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12

  1. BILET ETIX W LOT.
  2. Niesymetryczne przyziemienie
  3. Czy / co posiada PSP w powietrzu?
  4. [TU-154] - i nie tylko. NDB/Markery - co daje sygnał przejścia nad radiolatarnią ?
  5. Co to za radar na dziobie w MD11F?
  6. kalkulacja biletu lotniczego
  7. Planowanie siatki połączeń
  8. Zła data ważności paszportu...
  9. bezposrednie polaczenia Europa - Phuket
  10. Jak NAPRAWDĘ działa radiowysokościomierz?
  11. [Tu-154] Interkom w wersji Lux
  12. Przyrządy montażowe
  13. [TU-154] Rozkład pomieszczeń i układ foteli
  14. [TU154] Wpływ temperatury na wskaznie wysokościomierza?
  15. [TU-154] Co oznacza "lądowanie dodatkowo"?
  16. [TU-154] Co oznacza słowo "dziura" w żargonie lotniczym?
  17. [TU-154] Co dalej gdy włączy się alarm TOCSW?
  18. [TU-154] Jak okresla się minima lotniska, samolotu, załogi?
  19. Zmiana rozkładowa Lufthansa.
  20. Czy reg jest przydzielany na stałe?
  21. Dym w kabienie przed startem - skad i dlaczego?
  22. Thomson i Thomas Cook - jak zarezerwować dowolne daty?
  23. Procedury po wylądowaniu - co się dzieje z samolotem?
  24. jaki sytem miary na radzieckich samolotach?
  25. Jaka jest max.bezpieczna prędkośc lądowania-schodzenia.
  26. Raporty końcowe ULC'u na temat zdarzeń i incydentów lotniczych
  27. Przelot z Warszawy do Nowego Targu
  28. Odpowiedzialność przewoźnika... przy braku odprawy
  29. Iberia, Vueling, Expedia - czyli jak wpędzić się w problemy :)
  30. wizzair odprawa online pytanie
  31. maksymalne wymiary bagazu podrecznego, z kolkami czy bez? pilne :)
  32. Lot RyanAir do Londynu
  33. Kontrola bezpieczeństwa w lotach tranzytowych
  34. [TU-154] Awionika rządowego Tu154M 101. Co jak z czym ?
  35. Deszcz a silniki turbodrzutowe
  36. Palące się trawy na podejściu
  37. Kiedy rezerwowac
  38. Przewóz krwi
  39. Chowanie podwozia
  40. Co to za garby?
  41. Próba sprawdzenia warunków lądowania w przypadku ograniczonej widzialności
  42. Komunikacja dispatchera z kabiną
  43. [TU-154] Ile i jakich przyrządów do określenia wysokości ma do dyspozycji pilot
  44. Status wolnych miejsc
  45. Continental - miejsca po zmianie daty
  46. Podłączenie samolotu
  47. QFE przy różnych wysokościach progów pasa
  48. Kilka pytan o procedury w LC
  49. korytarz, krąg dolotowy
  50. Air France - po zakupie biletu
  51. Ile szt. A380 jest w służbie?
  52. Rezerwacja lotu Air Transat - pytanie.
  53. Multi-city a reguly bagazu
  54. Oblodzenie
  55. BA, Warsaw > Sydney = 22 godziny B747????
  56. Ryanair i technical faults
  57. Moment chowania klap
  58. [TU-154] Tu-154 kto i co
  59. Ilu musi być pilotów?
  60. [TU-154] Lądowanie w czasie mgły - jaka alternatywa
  61. loty z widzialnością
  62. Tupolew z innej epoki? Dlaczego?
  63. Wysokość przelotowa
  64. Lot łączony, przesiadka na Heathrow
  65. Flying Blue Pytanie
  66. Zapylenie powietrza - jak to jest wykrywane i monitorowane ?
  67. Lot łączony
  68. Lufthansa - rezerwacja, płatności, odprawa
  69. Rotacja samolotów Wizz Air w Zagrzebiu
  70. Spis polskich rejestracji statków powietrznych
  71. Właczanie rewersów na jednym silniku
  72. bilety standby
  73. Status samolotu - wytłumaczenie działania - www.airfleets.net/home/
  74. WAW-KRK-ORD - czy warto ?
  75. Bombardier Dash Q-Series
  76. Wysokość nad miastem
  77. Dwa lotniska docelowe w rozkładzie
  78. Czy torebka foliowa stanowi zagrożenie przy starcie?
  79. Kontakt z BlueAir i zmiana nazwisk pasażerów
  80. Obroty N1, a redukcja na climbing
  81. Jaka jest różnica pomiędzy drogą lotniczą a korytarzem powietrznym?
  82. ATC nad Morzem Bałtyckim
  83. Tryby pracy silników Boeinga
  84. Track Flight
  85. TEMPERATURA WEWNATRZ
  86. fru.pl i opłata transakcyjna
  87. Status lotu na komórkę
  88. agent lotniczy do rozgryzienia ITA MATRIX - znacie takiego?
  89. Ceny lotów
  90. Czas przelotu
  91. Zagłówek podróżny lub poduszka
  92. Czas nalotu
  93. Przewóz silnika spalinowego 30 cm na trasie STN-KUL
  94. Wyjście z lotniska podczas przesiadki w USA
  95. GO - AROUND od strony napędu
  96. Dym lub para z boku silniaka Boeing 767
  97. najdłuższy pas startowy na lotnisku cywilnym
  98. Problem - AirAsia - system zmienił imię w mojej rezerwacji
  99. Wykonywanie podejścia precyzyjnego
  100. MOD LVL CHG
  101. Kokpity
  102. Zmiana daty wylotu LOT
  103. Trasa GRO -> NRN -> WRO, czy to rotacja?
  104. Premium Economy SAS w samolotach LO
  105. Podróż do Meksyku OW
  106. Wizz Air. Przelew zagraniczny.
  107. Samolot Prezydenta Węgier
  108. Badania defektoskopowe
  109. CWS - Boeing 737NG
  110. "Bumpy landing" a speedbrake
  111. sprawdzanie rezerwacji
  112. ROLL MODE
  113. Tankowanie samolotu a działający APU
  114. Przewóz papierosów
  115. Pomiar RVR
  116. PLL LOT i AI
  117. Widoczność z kabiny
  118. Jak najtaniej uzyskać status StarSilver/Star Gold?
  119. Szerokość pasów startowych, pasy w JFK
  120. Hamowanie - dobieg
  121. Kontrola proceduralna - narządzia kontrolera
  122. POZ-STN,STN-POZ. Wyprawa, pytania.
  123. Fly by wire
  124. Co to znaczy LCC? xD
  125. starty we mgle
  126. Trening w symulatorach
  127. Zmiana dat wylotu
  128. Zęby, a latanie
  129. Significant do 700 hPa z IMGW
  130. Co to jest ?
  131. Jak się nazywa ten "pierścień" na silniku?
  132. Infant na kolanach w AA
  133. Od kiedy instaluje sie swiatla pozycyjne w samolotach?
  134. Dane statystyczne lotnisk na świecie?
  135. Przeciagnięcie a utrata mocy
  136. Protoypy 787 i A400M
  137. A318 rejsowo przez Atlantyk
  138. Air Berlin - service charge
  139. Czy Frontier to LCC?
  140. Przelot w jedną stronę - jaki bilet?
  141. Lotnisko w chmurach
  142. Ram Air Turbine - RAT
  143. Lot śmigłowcem "do góry nogami"?
  144. Kontrola bezpieczeństwa - materiały
  145. Różnice w cenie - kupno biletu łączonego, gdzie kupić?
  146. Systemy u agentów, jak to jest z cenami biletów?
  147. Anulowanie rezerwacji w EasyJet
  148. Jak ustalić trasę samolotu ??
  149. Spalanie paliwa w liniowcach
  150. Laptop + bagaż podręczny w Brussel Airlines
  151. Plany kabin w starych liniowcach
  152. Gdzie jest ten samolot ?
  153. Ground Speed
  154. Którą trasą ??.
  155. Niepełnoletni na pokładzie. Jak, gdzie?
  156. Bilet łączony
  157. Śmigłowiec TVN-u
  158. Toalety i obieg powietrza
  159. Jak rozróżnia się samoloty, droga do samolotu, zdrowie
  160. Wybór miejsca w AF
  161. Check-in przy lotach przesiadkowych
  162. Skręcanie po kocich łbach.
  163. Poślizg podczas startu?
  164. Mycie samolotów
  165. Co znajduje się w ogonie liniowców?
  166. Transatlantyki.
  167. Karta pokladowa
  168. Odladzanie.
  169. Zatrzymanie dowodu os.
  170. Czujniki prędkości - a ich awaria
  171. A booking class
  172. Bazy Wizzair.
  173. Co to jest za taryfa: Economy Exp (S) ?
  174. wielka prosba o pelna liste skrotow lotnisk
  175. ZMIANA DOWODU NA PASZPORT
  176. klasa rezerwacyjna
  177. Kilometraż / Mileage
  178. Ryanair ilosc miejsc zajetych
  179. FlyingBlue - podstawowe pytania
  180. Wizz Air - cena biletu ze wszystkimi opłatami
  181. Instrukcja Bezpieczeństwa
  182. Numery LOTów
  183. Ryanair: Faro-Porto-Gran Canaria
  184. E-papieros w samolocie
  185. Lepiej AF/KLM Flying Blue czy Delta SkyMiles?
  186. Nabór wody i opróżnianie toalet
  187. PIC/SOLO
  188. Mayday- Zasady.
  189. Dlaczego samolot lata do góry... podwoziem?
  190. Lądowanie IL-76
  191. Głośność silników turbowentylatorowych
  192. Dostępność miejsc
  193. Pas C - jak określany w korespondencji?
  194. Odprawa do konca
  195. Koszt czarteru boeinga 737
  196. Przesiadka w BKK?
  197. Czy stado ptaków widać na radarze
  198. Windshear?
  199. Długość drogi startowej Boeing 737-300
  200. Widoczność drogi startowej
  201. mile M&M na lotach krajowych lot
  202. Rezerwacje w Easyjet
  203. Wyjazd do krajów arabskich (z pieczątkami Izraela)
  204. Ilosc czasu potrzebna na transfer.
  205. Boeing 720
  206. ATR 42 CO TO MOŻE BYĆ
  207. Internet na pokładzie
  208. obłożenie lotu
  209. Lot z przesiadka na lotnisku Paryż Beauvais (BVA) -2h ?
  210. Zgubiłem kartę pokładową!
  211. Dlaczego przed awaryjnym lądowaniem zrzuca się paliwo?
  212. Rozbieg 787 & 350
  213. Długi stop a bagaż?
  214. Ośmio kołowe podwozie
  215. ETOPS w B737/A320
  216. DME bez VORa a systemy pokładowe
  217. KLM-MARTINAIR
  218. Maksymalny pulap na jakim lataja helikoptery
  219. Wyłączanie uszkodzonego silnika
  220. Wizzair - mam bilet a nie lecę
  221. Czym są w W!ZZ opłata za anulowanie i opłata za ochronę miejsca?
  222. Kontakty wieża - samolot po polsku
  223. Kolej w Hiszpanii
  224. Zmiana nazwiska w liniach sieciowych
  225. IMPDSL
  226. A 380 jak najlatwiej sie przelecieć
  227. FMC a lotnisko zapasowe
  228. Wnoszenie nawigacji na pokład.
  229. Pare prostych pytań o lotnictwie
  230. Steward
  231. "Czopek" na kadłubie 737.
  232. Miejsca w samolocie_Cathay
  233. Budowa i wyposażenie samolotów
  234. Możliwość złapania wcześniejszego samolotu?
  235. Zioła w bagażu rejestrowanym
  236. ATI Okęcie Tail Strike
  237. www.terminala.pl
  238. LH FRA - Caracas 08.10.09
  239. Sztorm na Bałtyku a warunki na gdańskim lotnisku
  240. Re-route nad atlantykiem
  241. Od zera do ATPL
  242. Opis mechanizacji skrzydła boeinga 737 (-600, -700, -800, -900)
  243. APP -> TWR
  244. Autopilot i FMC
  245. Informacja o kierunku pasa w użyciu
  246. norwegian 2027
  247. BA | 1998-2001 | WAW-LGW czy WAW-LHR?
  248. Próby silników
  249. Co to jest hardstand?
  250. bagaż rejestrowany i jego kontrola