PDA

Zobacz pełną wersję : Forum Prostych Pytań (FPP)- lotnictwo cywilne



Strony : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

  1. Przesiadka ORD
  2. Dziwna procedura Ryanair
  3. Unikalny identyfikator lotu
  4. Czas oczekiwania na bagaż.
  5. Zgon na pokładzie.
  6. Stopover bez bagażu?
  7. Prąd w małym samolocie
  8. Waga pilota
  9. IŁ-76 stanowisko nawigatora
  10. Ustalanie dokładnego czasu startu
  11. Polskie AIP w Internecie - gdzie?
  12. Dożywotni zakaz latania liniami - w jaki sposób można egzekwować
  13. Składowiska na pustyni
  14. Lotnisko Lizbona
  15. Najtańszy lot do Genewy
  16. Historia wprowadzania kontroli bezpieczeństwa na polskich lotniskach
  17. szara taśma na wlocie
  18. Wielkość rynku po PPL
  19. API - czy ktoś to w ogóle sprawdza?
  20. Operowanie wolantem podczas rozbiegu
  21. LH vs TAP w Europie
  22. LO 26 - dlaczego taki numer?
  23. dokumentacja operacyjna - forma tradycyjna vs elektroniczna
  24. porywy wiatru - lądowanie - stabilizacja
  25. Godziny pracy i grafik pilota
  26. Boeing 707
  27. STAYINFO czy obowiązuje?
  28. Perspektywy na przyszłość
  29. LH 462 - Wahania prędkości i wysokości 01.03.2019
  30. Obsługa naziemna w latach 50-80
  31. Follow me Emirates
  32. Błąd przy odprawie online
  33. Niski lot W61092 02.02.2019
  34. Podwozie.
  35. Libia Trypolis ( HLLT )
  36. Plan lotu i procedura re-dispatch
  37. Siatka połączeń.
  38. Lufthansa - lot w 2014 roku
  39. warunki atmosferyczne na lotnisku docelowym
  40. kołowanie
  41. Literatura o zmianach w procedurach bezpieczeństwa po 11 września
  42. Odszkodowanie od Enter Air
  43. Warunki oblodzenia - wypuszczone klapy po lądowaniu
  44. Dlaczego w nowych samolotach ogony już są w części pomalowane?
  45. Trudność szkoleń
  46. rozkładowe godziny lotów
  47. playback FR24
  48. dźwięk silników
  49. kąt wznoszenia
  50. 1 silnik
  51. System operacyjny obsługujący awionikę w samolotach?
  52. Icelandair 757 w Sydney
  53. Squawk 7677?
  54. Praca z ATPL(A) frozen, bez type rating
  55. międzynarodowy transport aresztowanych
  56. Kilka pytań związanych z organizacją lotów.
  57. 747 w Warszawie
  58. Zegarek
  59. Skład chemiczny JET A1
  60. Wnoszenie sprężonego tlenu na pokład
  61. Ił-62: kółko ogonowe
  62. konwersja licencji EASA z zagranicznego nadzoru do Polski
  63. wybór trasy przelotu
  64. AN24 - zrzut paliwa
  65. Różnice tanie linie vs legacy w USA
  66. Loty długodystansowe - zmiany załogi
  67. widoczność na FR24
  68. ścieżka podejścia
  69. Prędkość V1
  70. Operacje statków powietrznych cargo na Polskich lotniskach
  71. Prawo drogi dla wodnosamolotu
  72. Catering Lotniczy - typy produktów
  73. Nieudana proba oderwania
  74. Utrata orientacji
  75. Dlaczego samoloty się nituje a nie spawa?
  76. Wymiary hangarów
  77. Lot QF1
  78. Loty codeshare - pytanie ?
  79. Go around, lądowanie awaryjne - jak często?
  80. Czy większe samoloty są bardziej komfortowe?
  81. Niekonsekwencja w numerach rejestracyjnych samolotów.
  82. Prośba o identyfikację elementu wyposażenia C182P
  83. Lot a opakowania
  84. Voucher na prezent
  85. eMDeki z wingletami?
  86. Naliczanie mil na Aeroflot Bonus
  87. Jaka to architektura? system awioniczny
  88. Charakterystyki aerodynamiczne usterzenia poziomego
  89. 1/2 BANK
  90. Identyfikacja samolotu
  91. Lufthansa Express Rail (z FRA do CGN)
  92. 28/02/2018 W6 1583
  93. Miasteczka "samolotowe" w USA
  94. Porównanie ładowności i objętości bagażnika w samolotach regionalnych
  95. Lot z Luton do Gatwick
  96. Kontrola bezpieczeństwa na lotnisku i granaty
  97. Olimpijski LOT97 nad Mongolią?
  98. Sens silników z tyłu
  99. Metoda CDA, dalej stosowana?
  100. Siły na wolancie
  101. Bell-Boeing V-22 Osprey a wykorzystanie go do ratowania w górach
  102. Dokumenty lotnicze
  103. Samokształcenie dla każdego
  104. Zakup biletów na loty krajowe w Izraelu.
  105. Ocena pilotażu
  106. Zdrowie pilota
  107. Odszkodowanie za lot - konkretny przypadek
  108. Wiry brzegowe - video
  109. Malowanie a waga samolotu
  110. Wysuwanie i chowanie podwozia, kiedy w jaki sposób?
  111. Enter-Dziwna wysokość lotu?
  112. Konfiguracja samolotu do startu - kiedy ?
  113. Extra fuel
  114. (Stansted) Przewóz kremów do rąk poza woreczkiem
  115. Standby
  116. Prędkość przeciągnięcia na wysokościach przelotowych
  117. Zrzut „czegoś”- co to jest? (chora teoria chemtrail)
  118. Antonow - 2 koszty utrzymania
  119. Zdjęca ziemi z lotu ptaka.
  120. Odszkodowanie za spóźnienie od Air Berlin
  121. Trasy Lotu do Azji
  122. Nazwa czcionek przyrządów pokładowych szybowca SZD-30 Pirat
  123. Niegwarantowana przesiadka a bagaż
  124. Baza TOPR
  125. Dziwne podejście do lądowania
  126. Ryanair- czy samoloty sie różnią
  127. Czym zmyć klej od odcinka bagażu w warunkach podróży?
  128. Pasażerowie niewypuszczeni z samolotu z powodu burzy?
  129. Wypychanie za główne podwozie?
  130. IAS - dziwna wartość
  131. Kołowanie czyli o tillerach kilka pytań
  132. Dziwna „lotka” na silniku
  133. Wieza kontroli lotów na Okęciu/Przylot Air Force One
  134. Tu154/B727 - czy można wyjść z kanału środkowego silnika
  135. Ryanair - fotelik dziecięcy
  136. Przełącznik "UFO" w JAKu - 12M
  137. A co to jest, takie wystające z kadłuba ?
  138. Pies w kabinie
  139. Ograniczenie do FL285 w lotach krajowych
  140. Przegląd Kapitana Joe
  141. MD-11F wielkim samolotem jest ?
  142. Co oznaczają nazwy samolotów ?
  143. Finansowanie szkoleń lotniczych.
  144. Okrągły pas startowy
  145. Type rating a samoloty konstrukcji radzieckiej
  146. Embraer 145
  147. Wjazd do UE na dowód osobisty?
  148. Astronawigacja - zapytanie o literaturę.
  149. Lotniskowe psy do wykrywania narkotyków
  150. literatura z zakresu lotnictwa cywilnego
  151. Dokładna trasa Concorde'a w locie do Dakaru
  152. Stroje cc
  153. Zagubiony bagaż a objazdówka
  154. Komunikacja za pomocą VOR/NDB
  155. Dziwne loty
  156. Coś co wystaje po silnikiem
  157. Kiwajacy sie silnik w Ił -86
  158. Nietypowy start B767 z otwartymi spojlerami !?
  159. Odladzanie jednostopniowe
  160. Pasażer lecący "w asyście"
  161. Kontrola bezpieczeństwa - badanie papierkiem
  162. Nietypowa kontrola i divert.
  163. Nocny odpoczynek zalogi - czy mozna zaloge wysylac do hotelu na 4 godziny?
  164. Symbol na kadłubie
  165. Cena paliwa lotniczego / średnie spalanie
  166. Jak szybko tankowany jest samolot?
  167. Niesprawna toaleta w samolocie, przewóz walizek w toalecie
  168. Podwójne numery lotów
  169. Otwieranie bagażnika od środka
  170. Co to za ogon?
  171. Trzymani się linii na DK przez samoloty pasażerskie
  172. Jak otwiera się samoloty?
  173. Numeracja wersji samolotu
  174. Samoloty typu kombi - schemat
  175. Dokumenty techniczne
  176. Procedura startu oraz wpływ opadów na działanie silników
  177. Skrętne golenie, a crosswind
  178. Płatność przelewem w aplikacji Wizzair
  179. Minimalna dlugosc pasa dla JumboJet'a
  180. Pasy startowe, a klapy i sloty
  181. Podwozie Tridenta
  182. Zasady uzupełniania logbooka
  183. Temperatura przed turbiną CFM56-7B27
  184. IFR bez FMS
  185. Samoloty bezzałogowe do poszukiwania zaginionych
  186. Załadunek bagażu w 737 NG
  187. lot LOTem w Polsce z dzieckiem 8 lat
  188. Wartość przeciążenia w samolocie pasażerskim
  189. Jak działają Joysticki w Airbusach
  190. Flightradar
  191. Max Masa Startowa
  192. Żółty śmigłowiec
  193. Rezerwacja Ryanair - nie pojawienie się na jednym z lotów
  194. Przelot samolotu pasażerskiego (np. 737) na niskiej wyskosci z prędkością maksymalną?
  195. Nocne operacje
  196. Lot do USA przez Toronto
  197. Papież przylot do Polski
  198. GPS/VOR/ILS w służbie VFRowi, czyli kilka pytań odnośnie przyrządów w locie
  199. poziom trudności na politechnice rzeszowskiej
  200. Lot Lufthansa + Air Canada
  201. Małe antenki na skrzydle
  202. Jordanian International Air Cargo
  203. Lotnictwo cywilne w bloku wschodnim - terminologia
  204. Czerwona poświata w CFM 56
  205. Jak to jest z tym upgradem do wyższej klasy?
  206. Rejestr Polskich samolotow
  207. Wpływ konstrukcji podwozia samolotu na obrażenia przy lądowaniu w terenie przygodnym
  208. Nawigacja - gps czy mapy
  209. Lufthansa FlyNet - dlaczego nie działa nad Chinami?
  210. LOTNICZA PROGNOZA POGODY DLA EUROPY
  211. 737-800 Podstawowe pytania z dziedziny działania układów w kokpicie.
  212. Rotacja samolotu - czy modyfikuje się w zależności od bieżących potrzeb
  213. Granica na wysokościach
  214. Dozwolona wysokość lotu nad ziemią
  215. Visual approach
  216. Czy jest lądowisko w okolicy Bochnia - Wieliczka?
  217. Kilka pytań odnośnie kariery w porcie lotniczym
  218. Dlaczego w A320 lata aż 3 pilotów ? :)
  219. MASA i WYWAŻENIE SP BALANCE ARM DLA DRY OPERATING MASS
  220. Seattle i okolice - Future of Flight Aviation Center & Boeing Tour
  221. Dolot do lotniska docelowego - precyzja
  222. Kontrola paszportowa
  223. Ostrzeżenia TCAS w kokpicie vs. kontroler
  224. B787 - dym pod silnikami
  225. Systemy rozrywki, dlaczego to takie wolne jest...
  226. INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA SAMOLOTU BOEING 737-400
  227. Alianse lotnicze
  228. Kolejność do odlotu - czy zezwolenia kołowania na pas może dostać kilka samolotów ?
  229. Na ile wszystkie samoloty Ryanaira są takie same?
  230. Symulator - czy wszystkie sytuacje są przewidziane?
  231. sposoby ograniczenia wpływu złej pogody podczas lotów
  232. Czy potrzebne jakieś dodatkowe dokumenty?
  233. Static port
  234. Uzywane maski tlenowe - pytania do mechanikow
  235. Inżynier Silników Lotniczych
  236. Wyposażenie kokpitu - A319 EasyJet
  237. Aeroflot rejestracje
  238. Fly-by-wire i ILS - pytania od zupełnego laika
  239. Skrzynka systemu IFE
  240. Predkosc IAS
  241. Linki nad kadłubem
  242. DOKUMENTY NORMATYWNE OKREŚLAJĄCE / WSKAZUJĄCE JAK PLANOWAĆ LOTY IFR GAT
  243. Airbus A350 All Nippon Airways.
  244. Co to jest figura akrobacyjna "amerykan"?
  245. Tu - 154 a zalecenie zawieszenia lotów
  246. Normy emisji spalin w lotnictwie
  247. Zagadnienia z prawa lotniczego
  248. Papierek na kontroli bezpieczeństwa?
  249. Lot do Anglii a ilość lekarstw na chorobę przewlekłą
  250. Track'i nad Atlantykiem