PDA

Zobacz pełną wersję : Forum Prostych Pytań (FPP)- lotnictwo cywilne



Strony : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

  1. mgła w KRK
  2. Jak sprawdzić czy zakupiony lot to lot liniowy czy czarterowy ?
  3. Znaki diakrytyczne w rezerwacjach
  4. Co to jest za urządzenie podpięte do tego Robinsona.
  5. Kto jest właścicielem / odpowiedzialnym za rezerwację?
  6. sens ewakuacji
  7. Zrzut paliwa, także przed lądowaniem medycznym
  8. Odejście na drugi krąg (go-around)
  9. Numer lotu z przeszlosci - czy moge to jakos ustalic?
  10. emirates - anulowanie biletów
  11. Maska tlenowa
  12. Statystyki ULC
  13. Lądowanie - procedura
  14. Przekierowanie lotu - transport
  15. Gps na komorke - General Aviation
  16. Niemowlę w WIZZAIR
  17. zarobki w LOT/AirBaltic na q400
  18. Wjazd do Bośni i Hercegowiny
  19. Voucher a bilet i przysługujące prawa.
  20. Procedury w kolumbijskich liniach
  21. Lotniskowa Straż Pożarna
  22. stan techniczny samolotu
  23. Odwołanie rezerwacji Ryanair
  24. Pistolet zabawka w bagażu?
  25. 26/05/2019 AGP-CPH-WAW - SK - prośba
  26. Przesiadka ORD
  27. Dziwna procedura Ryanair
  28. Unikalny identyfikator lotu
  29. Czas oczekiwania na bagaż.
  30. Zgon na pokładzie.
  31. Stopover bez bagażu?
  32. Prąd w małym samolocie
  33. Waga pilota
  34. IŁ-76 stanowisko nawigatora
  35. Ustalanie dokładnego czasu startu
  36. Polskie AIP w Internecie - gdzie?
  37. Dożywotni zakaz latania liniami - w jaki sposób można egzekwować
  38. Składowiska na pustyni
  39. Lotnisko Lizbona
  40. Najtańszy lot do Genewy
  41. Historia wprowadzania kontroli bezpieczeństwa na polskich lotniskach
  42. szara taśma na wlocie
  43. Wielkość rynku po PPL
  44. API - czy ktoś to w ogóle sprawdza?
  45. Operowanie wolantem podczas rozbiegu
  46. LH vs TAP w Europie
  47. LO 26 - dlaczego taki numer?
  48. dokumentacja operacyjna - forma tradycyjna vs elektroniczna
  49. porywy wiatru - lądowanie - stabilizacja
  50. Godziny pracy i grafik pilota
  51. Boeing 707
  52. STAYINFO czy obowiązuje?
  53. Perspektywy na przyszłość
  54. LH 462 - Wahania prędkości i wysokości 01.03.2019
  55. Obsługa naziemna w latach 50-80
  56. Follow me Emirates
  57. Błąd przy odprawie online
  58. Niski lot W61092 02.02.2019
  59. Podwozie.
  60. Libia Trypolis ( HLLT )
  61. Plan lotu i procedura re-dispatch
  62. Siatka połączeń.
  63. Lufthansa - lot w 2014 roku
  64. warunki atmosferyczne na lotnisku docelowym
  65. kołowanie
  66. Literatura o zmianach w procedurach bezpieczeństwa po 11 września
  67. Odszkodowanie od Enter Air
  68. Warunki oblodzenia - wypuszczone klapy po lądowaniu
  69. Dlaczego w nowych samolotach ogony już są w części pomalowane?
  70. Trudność szkoleń
  71. rozkładowe godziny lotów
  72. playback FR24
  73. dźwięk silników
  74. kąt wznoszenia
  75. 1 silnik
  76. System operacyjny obsługujący awionikę w samolotach?
  77. Icelandair 757 w Sydney
  78. Squawk 7677?
  79. Praca z ATPL(A) frozen, bez type rating
  80. międzynarodowy transport aresztowanych
  81. Kilka pytań związanych z organizacją lotów.
  82. 747 w Warszawie
  83. Zegarek
  84. Skład chemiczny JET A1
  85. Wnoszenie sprężonego tlenu na pokład
  86. Ił-62: kółko ogonowe
  87. konwersja licencji EASA z zagranicznego nadzoru do Polski
  88. wybór trasy przelotu
  89. AN24 - zrzut paliwa
  90. Różnice tanie linie vs legacy w USA
  91. Loty długodystansowe - zmiany załogi
  92. widoczność na FR24
  93. ścieżka podejścia
  94. Prędkość V1
  95. Operacje statków powietrznych cargo na Polskich lotniskach
  96. Prawo drogi dla wodnosamolotu
  97. Catering Lotniczy - typy produktów
  98. Nieudana proba oderwania
  99. Utrata orientacji
  100. Dlaczego samoloty się nituje a nie spawa?
  101. Wymiary hangarów
  102. Lot QF1
  103. Loty codeshare - pytanie ?
  104. Go around, lądowanie awaryjne - jak często?
  105. Czy większe samoloty są bardziej komfortowe?
  106. Niekonsekwencja w numerach rejestracyjnych samolotów.
  107. Prośba o identyfikację elementu wyposażenia C182P
  108. Lot a opakowania
  109. Voucher na prezent
  110. eMDeki z wingletami?
  111. Naliczanie mil na Aeroflot Bonus
  112. Jaka to architektura? system awioniczny
  113. Charakterystyki aerodynamiczne usterzenia poziomego
  114. 1/2 BANK
  115. Identyfikacja samolotu
  116. Lufthansa Express Rail (z FRA do CGN)
  117. 28/02/2018 W6 1583
  118. Miasteczka "samolotowe" w USA
  119. Porównanie ładowności i objętości bagażnika w samolotach regionalnych
  120. Lot z Luton do Gatwick
  121. Kontrola bezpieczeństwa na lotnisku i granaty
  122. Olimpijski LOT97 nad Mongolią?
  123. Sens silników z tyłu
  124. Metoda CDA, dalej stosowana?
  125. Siły na wolancie
  126. Bell-Boeing V-22 Osprey a wykorzystanie go do ratowania w górach
  127. Dokumenty lotnicze
  128. Samokształcenie dla każdego
  129. Zakup biletów na loty krajowe w Izraelu.
  130. Ocena pilotażu
  131. Zdrowie pilota
  132. Odszkodowanie za lot - konkretny przypadek
  133. Wiry brzegowe - video
  134. Malowanie a waga samolotu
  135. Wysuwanie i chowanie podwozia, kiedy w jaki sposób?
  136. Enter-Dziwna wysokość lotu?
  137. Konfiguracja samolotu do startu - kiedy ?
  138. Extra fuel
  139. (Stansted) Przewóz kremów do rąk poza woreczkiem
  140. Standby
  141. Prędkość przeciągnięcia na wysokościach przelotowych
  142. Zrzut „czegoś”- co to jest? (chora teoria chemtrail)
  143. Antonow - 2 koszty utrzymania
  144. Zdjęca ziemi z lotu ptaka.
  145. Odszkodowanie za spóźnienie od Air Berlin
  146. Trasy Lotu do Azji
  147. Nazwa czcionek przyrządów pokładowych szybowca SZD-30 Pirat
  148. Niegwarantowana przesiadka a bagaż
  149. Baza TOPR
  150. Dziwne podejście do lądowania
  151. Ryanair- czy samoloty sie różnią
  152. Czym zmyć klej od odcinka bagażu w warunkach podróży?
  153. Pasażerowie niewypuszczeni z samolotu z powodu burzy?
  154. Wypychanie za główne podwozie?
  155. IAS - dziwna wartość
  156. Kołowanie czyli o tillerach kilka pytań
  157. Dziwna „lotka” na silniku
  158. Wieza kontroli lotów na Okęciu/Przylot Air Force One
  159. Tu154/B727 - czy można wyjść z kanału środkowego silnika
  160. Ryanair - fotelik dziecięcy
  161. Przełącznik "UFO" w JAKu - 12M
  162. A co to jest, takie wystające z kadłuba ?
  163. Pies w kabinie
  164. Ograniczenie do FL285 w lotach krajowych
  165. Przegląd Kapitana Joe
  166. MD-11F wielkim samolotem jest ?
  167. Co oznaczają nazwy samolotów ?
  168. Finansowanie szkoleń lotniczych.
  169. Okrągły pas startowy
  170. Type rating a samoloty konstrukcji radzieckiej
  171. Embraer 145
  172. Wjazd do UE na dowód osobisty?
  173. Astronawigacja - zapytanie o literaturę.
  174. Lotniskowe psy do wykrywania narkotyków
  175. literatura z zakresu lotnictwa cywilnego
  176. Dokładna trasa Concorde'a w locie do Dakaru
  177. Stroje cc
  178. Zagubiony bagaż a objazdówka
  179. Komunikacja za pomocą VOR/NDB
  180. Dziwne loty
  181. Coś co wystaje po silnikiem
  182. Kiwajacy sie silnik w Ił -86
  183. Nietypowy start B767 z otwartymi spojlerami !?
  184. Odladzanie jednostopniowe
  185. Pasażer lecący "w asyście"
  186. Kontrola bezpieczeństwa - badanie papierkiem
  187. Nietypowa kontrola i divert.
  188. Nocny odpoczynek zalogi - czy mozna zaloge wysylac do hotelu na 4 godziny?
  189. Symbol na kadłubie
  190. Cena paliwa lotniczego / średnie spalanie
  191. Jak szybko tankowany jest samolot?
  192. Niesprawna toaleta w samolocie, przewóz walizek w toalecie
  193. Podwójne numery lotów
  194. Otwieranie bagażnika od środka
  195. Co to za ogon?
  196. Trzymani się linii na DK przez samoloty pasażerskie
  197. Jak otwiera się samoloty?
  198. Numeracja wersji samolotu
  199. Samoloty typu kombi - schemat
  200. Dokumenty techniczne
  201. Procedura startu oraz wpływ opadów na działanie silników
  202. Skrętne golenie, a crosswind
  203. Płatność przelewem w aplikacji Wizzair
  204. Minimalna dlugosc pasa dla JumboJet'a
  205. Pasy startowe, a klapy i sloty
  206. Podwozie Tridenta
  207. Zasady uzupełniania logbooka
  208. Temperatura przed turbiną CFM56-7B27
  209. IFR bez FMS
  210. Samoloty bezzałogowe do poszukiwania zaginionych
  211. Załadunek bagażu w 737 NG
  212. lot LOTem w Polsce z dzieckiem 8 lat
  213. Wartość przeciążenia w samolocie pasażerskim
  214. Jak działają Joysticki w Airbusach
  215. Flightradar
  216. Max Masa Startowa
  217. Żółty śmigłowiec
  218. Rezerwacja Ryanair - nie pojawienie się na jednym z lotów
  219. Przelot samolotu pasażerskiego (np. 737) na niskiej wyskosci z prędkością maksymalną?
  220. Nocne operacje
  221. Lot do USA przez Toronto
  222. Papież przylot do Polski
  223. GPS/VOR/ILS w służbie VFRowi, czyli kilka pytań odnośnie przyrządów w locie
  224. poziom trudności na politechnice rzeszowskiej
  225. Lot Lufthansa + Air Canada
  226. Małe antenki na skrzydle
  227. Jordanian International Air Cargo
  228. Lotnictwo cywilne w bloku wschodnim - terminologia
  229. Czerwona poświata w CFM 56
  230. Jak to jest z tym upgradem do wyższej klasy?
  231. Rejestr Polskich samolotow
  232. Wpływ konstrukcji podwozia samolotu na obrażenia przy lądowaniu w terenie przygodnym
  233. Nawigacja - gps czy mapy
  234. Lufthansa FlyNet - dlaczego nie działa nad Chinami?
  235. LOTNICZA PROGNOZA POGODY DLA EUROPY
  236. 737-800 Podstawowe pytania z dziedziny działania układów w kokpicie.
  237. Rotacja samolotu - czy modyfikuje się w zależności od bieżących potrzeb
  238. Granica na wysokościach
  239. Dozwolona wysokość lotu nad ziemią
  240. Visual approach
  241. Czy jest lądowisko w okolicy Bochnia - Wieliczka?
  242. Kilka pytań odnośnie kariery w porcie lotniczym
  243. Dlaczego w A320 lata aż 3 pilotów ? :)
  244. MASA i WYWAŻENIE SP BALANCE ARM DLA DRY OPERATING MASS
  245. Seattle i okolice - Future of Flight Aviation Center & Boeing Tour
  246. Dolot do lotniska docelowego - precyzja
  247. Kontrola paszportowa
  248. Ostrzeżenia TCAS w kokpicie vs. kontroler
  249. B787 - dym pod silnikami
  250. Systemy rozrywki, dlaczego to takie wolne jest...