Jeszcze Antoni sprzed kilkunastu minut.
Dzisiaj 3 razy trenowała trójka Orlików. Nic specjalnego, kilka kółek nad lotniskiem i do lądowania .
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 19-05-2011 o 21:01 Powód: Ort. - wielka litera
Trójka razem... Czwarty gdzieś w okolicy... A jakieś 10 minut temu przeleciał bardzo nisko piąty (o ile się nie mylę) i dopiero wylądował.
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 19-05-2011 o 21:02 Powód: Ort.
Ktoś się orientuje czy w Radomiu jest jakaś bryza z silnikami P&W? I w ogóle ile stacjonuje tu Bryz? Kolejne pytanie czy Orliki 037, 047 są już normalnie wykorzystywane w szkoleniu i czy na ten rok planowane jest przyjęcie kolejnych egzemplarzy Garmina? I czy na przykład w związku z ich wprowadzeniem zmieni się program szkolenia? Dziękuję za odpowiedź.
Orlik
Wczoraj o 23.30 przeszła Bryza nad lotniskiem ale dość wysoko.
Nie znam więcej szczegółów.
Pozdrawiam.
Skończyli grubo po północy Lubię takie klimaty
Orlik
W Radomiu Bryz z silnikami P&W czyli Sky Trucków niestety nie ma i raczej na razie nie będzie. Z tego co pamiętam to są 3 sprawne M28 nr boczne o ile się nie mylę to 0204, 0205 (z bagażnikiem podkadłubowym) , 0207. Orliki 047 i 037 są już w wersji TC-II garmin, sprawne i od czasu do czasu latają na nich piloci w celu przeszkolenia się na nową awionikę. Na razie nie wiadomo czy będą się na nich szkolili podchorążowie ponieważ 2 samoloty to za mało a reszta się opóźnia. teoretycznie 2 kolejne powinny być chyba w kwietniu dostarczone, a jest już końcówka maja... Program szkolenia może ulec zmianom ale nie znam szczegółów. Słyszałem tylko że zamiast 80 godz podchorążowie będą latać 100godz ale to nie są potwierdzone informacje.
PS. cały przyszły tydzień też będą loty dzienno-nocne
Chyba te trzy Orliki jednak pod Air Show trenują. Wcześniej kręciły kółka teraz latają nad pasem, zmieniają formację itp.
To były loty szkolne w kluczu dla podchorążych.
schmeichelq Ty już latałeś na TC - II ?
Orlik
A wszystko miało być tak pięknie, to znaczy tc - II miał wymagać mniejszej ilości godzin obsługi. Silniki P&W mają chyba dłuższy niż dotychczasowe okres między przeglądami, poza tym, to chyba sprawdzona jednostka napędowa. To przeszkolenie wynika z konieczności "nauczenia" się nowych charakterystyk lotnych tc - II czy związane jest raczej z koniecznością opanowania nowej awioniki? Swoją drogą, to chyba nie uległa ona jakieś rewolucji.
Orlik
Zakładki