SP-PWG / 0204 w wersji M-96 prezentowana podczas pokazów lotniczych w Dęblinie 30.08.1998r.:
http://www.airliners.net/photo/PZL-M...yda/0559471/L/
1. Numer seryjny:
PZL I-22 Iryda M-93K/M-96, ANA002-04 (204)
2. Numery taktyczne:
204
3. Data produkcji:
15. 10. 1994 r. (oblot jako M-93K)
16. 08. 1997 r. (oblot jako M-96)
4. Data dostawy:
Brak
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
Siły Powietrzne RP
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
126 / 98 h 21 min
9. Uwagi:
Przekazany do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
Co tu napisać....
SP-PWG / 0204 w wersji M-96 prezentowana podczas pokazów lotniczych w Dęblinie 30.08.1998r.:
http://www.airliners.net/photo/PZL-M...yda/0559471/L/
Pozdrawiam, Piotr
– A jeśli po drodze coś się zepsuje i będziemy musieli lądować przymusowo na morzu?
– To byłoby bardzo niefortunne... – odezwał się Hassel chichocząc złośliwie.
–Zaufajcie wtedy Panu Bogu i firmie Pratt &Whitney.
Mapa pomników lotniczych w Polsce
Moje zdjęcia na Flickr
Wystawa statyczna Bydgoszcz 1997
Powinno być Bydgoszcz 1996r.
Jeszce jedna nieścisłość:
"5. Użytkownicy i okres użytkowania:
Siły Powietrzne RP"
204 - nigdy nie weszła na stan SIŁ POWIETRZNYCH RP, były przepychanki między producentem a potencjalnym użytkownikiem ze wzgl. iż samolot będąc jeszcze w PZL MIELEC przechodził bardzo wiele prób w locie, m. in. próby z max. masą startową na lotnisku w Białej Podlaskiej (w miejsce rakiet w wyrzutniach umieszczono pręty obciążające), stąd więc samolot ma taki nalot -przez co nie mógł być traktowany jako samolot "nówka". Można więc traktować go jako prototyp poszczególnych wersji IRYDY, jednakże nigdy nie był przekazany JW 5256 ( 58 LPSz ), czyli ówczesnemu użytkownikowi.
JEŚLI COŚ ROBISZ, RÓB TAK BY NIKT NIE MUSIAŁ PO TOBIE POPRAWIAĆ
Zakładki