Na 100% 1507 wrocil do USA?
1. Numer seryjny:
C-130E, 62-1801
2. Numery taktyczne:
1508
3. Data produkcji:
4. Data dostawy:
19.05.2011 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., 14. ELTr
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Leasing z 314. Skrzydła Transportowego USAF. Zastąpi również leasingowanego Herculesa n/b 1507, któremu skończył się resurs.
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 27-07-2011 o 19:25 Powód: Poprawka
Pozdrawiam - Paweł
>> Lim przeleciał nad moją kołyską. I tak się zaczęło... >>
Luftwaffe w Oels * Pokazy lotnicze 1945-1989 * Pocztówki lotnicze
1507 zostaje w Powidzu jako pomoc szkoleniowa.
Proszę więc o zmianę wpisu. Moje wiadomości z lipcowego "Lotnictwa".
Pozdrawiam - Paweł
>> Lim przeleciał nad moją kołyską. I tak się zaczęło... >>
Luftwaffe w Oels * Pokazy lotnicze 1945-1989 * Pocztówki lotnicze
Bo w momencie składania materiału do lipcowego Lotnictwa, nie było dostępnych informacji o pozostawieniu 1507 w Powidzu jako pomocy szkoleniowej.
Właśnie wylądował na Okęciu z ciałami poległych w Afganistanie żołnierzy.
Przylot na EPRA po techników Z.A. "Orlik"
Samolot i właściciel
Lockheed C-130E Hercules
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: Radom - Sadkow ( EPRA)Data /REG / CN
28.08.2012 / 1508 / 382-3755Autor
Bartłomiej Nogaj
Wg. magazynu Armia nr. październik 2011 leasingowany 1508. stacjonował m.in.: w 18th TCS, 516th TCW, (1967), 115th TAS, California ANG (lata 1976-81). Symbol na poszyciu kadłuba : http://lotnictwo.net.pl/10-lotnictwo..._ogolny-2.html
Zakładki