Foto-ciekawostka (bo sam samolot widać średnio, ale to na pewno 018) sprzed 3 lat, moje chyba pierwsze bliskie spotkanie z CASA: Airfoto.pl
1. Numer seryjny:
C-295M, 018
2. Numery taktyczne:
018
3. Data produkcji:
Brak danych
4. Data dostawy:
Brak danych
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW Brak danych (13 eltr)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Brak danych
Foto-ciekawostka (bo sam samolot widać średnio, ale to na pewno 018) sprzed 3 lat, moje chyba pierwsze bliskie spotkanie z CASA: Airfoto.pl
Samolot i właściciel
CASA C-295M
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: Krakow - Balice / John Paul II International (KRK EPKK)Data /REG / CN
28.09.2012 / 018 / S-018Autor
aviator (EPKK Spotters)
Numery seryjne polskich samolotów C295 nie zawsze pokrywają się z numerami taktycznymi - dla pierwszych ośmiu pokrywają się tylko trzy rejestracje, dla kolejnych - nie pokrywa się żaden numer rejestracji z seryjnym. Tutaj, ostatni samolot z pierwszej zamówionej ósemki, i akurat numery się nie pokrywają. Nie wiem skąd na forum czerpią info.
AB
Jak w przedszkolu, k...
Samemu ruszyć d. i poszukać w internetach trzema kliknięciami nie łaska, tylko daj daj daaj DAAAAAAAAJ...!
011 S-009
012 S-010
013 S-013
014 S-014
015 S-015
016 S-018
017 S-019
018 S-020
019 S-043
020 S-044
021 S-051
022 S-053
023 S-089
024 S-092
025 S-091
026 S-104
027 S-107
/p.
Ale poszukać można. Nie??? A nie tylko na drapane![]()
Cieszę się, że mnie ktoś już ubiegł, nie miałem pewności, czy to jawne dane
Można by jeszcze coś o wersjach klienta dodać, np.:
009-020 PO01 (potem doposażone do standardu PO02 w Hiszpanii)
043-053 PO02
089-092 PO03 (retrofit do standardu PO04, 089 w Hiszpanii, 091 i 092 w Polsce w zakładach Airbus Defence and Space PZL "Warszawa-Okęcie" -Centrum Serwisowe C295
104 i 105 PO04
Pozdrawiam,
AB
<<<<<<<< facebook.com/WroclawSpotters
Zakładki