-
M28 Bryza 1R bis, 1AJ008-10 (0810)
Polecamy
1. Numer seryjny:
M28 Bryza 1R bis, 1AJ008-10
2. Numery taktyczne:
0810
3. Data produkcji:
02.10.1992 r.
4. Data dostawy:
15.01.1999 r.
14.03.2008 r. (jako bis)
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
15.01.1999 r. - 24.06.1999 r., JW 5576
PZL Mielec
24.08.2000 r. - 11.07.2001 r., JW 5576
PZL Mielec
25.11.2005 r. - 22.05.2007 r., JW 4650 (30. EL MW)
PZL Mielec
14.03 2008 r. - 31.12.2010 r., JW 4650 (30. EL MW)
01.01.2011 r. - czas obecny, JW 4653 (30. EL MW)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.03.2000 r. - 24.03.2000 r., PZL Mielec, testy nowych silników oraz porównanie skuteczności odladzania noska i łopat śmigieł tzn. :lewy silnik-TWD-10B i śmigło AW-24AN , natomiast prawy silnik PZL-10S i śmigło Hartzell
Od 24.08.2000 r. - pierwszy M-28 z silnikami PZL-10S i śmigłami Hartell
Od 00.01.2001 r. - modernizowany do wersji BIS w PZL Mielec tzn: przednie podwozie chowane (wzięte z Irydy), podwozie główne łamane, zabudowa systemów specjalnych ARS-800-2, ŁS-10M, ESM-10, HYD-10, MAG-10 oraz FLIR SAPFIRE, testy aż do 25.11.2005 roku.
28.07.2006 r. - wybudowa systemów specjalnych w PZL Mielec.
28.08.2007 r. - ponowna zabudowa systemów specjalnych w PZL Mielec.
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 25-02-2011 o 17:55
Powód: Dodano dalsze dane
-
Moderator
Nr fabryczny zmieniony na AJGP1-01.
-
-
Moderator
-
Data produkcji : 02.10.1992
Użytkownicy:
15.01.1999-24.06.1999 JW 5576
PZL Mielec
24.08.2000-11.07.2001 JW 5576
PZL Mielec
25.11.2005-22.05.2007 JW 4650
PZL Mielec
14.03 2008-31.12.2010 JW 4650
01.01.2011-................ JW 4653
Prace na samolocie wykonane poza jednostką:
Od 03.2000 do 24.03.2000 w PZL Mielec testy nowych silników oraz porównanie skuteczności odladzania noska i łopat śmigieł tzn. :lewy silnik-TWD-10B i śmigło AW-24AN , natomiast prawy silnik PZL-10S i śmigło Hartzell
Od 24.08.2000 pierwszy M-28 z silnikami PZL-10S i śmigłami Hartell
Od 01.2001 modernizowany do wersji BIS w PZL Mielec tzn: przednie podwozie chowane ( wzięte z Irydy) , podwozie główne łamane , zabudowa systemów specjalnych ARS-800-2,ŁS-10M,ESM-10,HYD-10,MAG-10 oraz FLIR SAPFIRE testy aż do 25.11.2005 roku.
28.07.2006-wybudowa systemów specjalnych w PZL Mielec
28.08.2007 ponowna zabudowa systemów specjalnych w PZL Mielec
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 25-02-2011 o 17:09
Powód: Scalenie, dzięki za informacje.
-
Samolot od początku swego istnienia jest prekursorem wersji wprowadzanych do LMW. W 1997r. testowano oraz prowadzono próby kwalifikacyjne na nim awioniki i wyposażenia specjalnego dla wersji M-28B1R. W styczniu 1999r. bez wyposażenia specjalnego zostaje przejęty prze 3Dywizjon z Siemirowic.
-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki