-
M28 Bryza 1R, 1AJ010-22 (1022)
Polecamy
1. Numer seryjny:
M28 Bryza 1R, 1AJ010-22
2. Numery taktyczne:
1022
3. Data produkcji:
00.00.1992
4. Data dostawy:
27.10.1994 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
27.10.1994 r. - 00.03.1998 r., JW 5576 (7. PLS MW)
PZL Mielec
15.03.1999 r. - 00.03.2005 r., JW 5576 (7. PLS MW)
PZL Mielec
12.09.2005 r. - 31.12.2010 r., JW 4650 (30 EL MW)
01.01.2011 r. - czas obecny, JW6453
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.03.1998 r. - 15.03.1999 r., w PZL Mielec wymiana awioniki rosyjskiej na zachodnią, firmy Bendix King oraz zabudowa radaru morskiego ARS-400 i systemu ŁS-10.
W 2005 w czasie remontu w PZL Mielec zostało wymienione podwozie główne i przednie z rosyjskiego na czeskie.
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Pierwszy egzemplarz M-28RM dla LMW , w malowaniu biało-niebieskim , z silnikami TWD10B. Wyposażony w rosyjską avionikę oraz radar morski ARS-100 produkcji PIT W-wa. W czasie testów SP-PDC.
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 25-02-2011 o 18:12
Powód: Uzupełnienie
-
Moderator
Nr fabryczny zmieniony an AJG001-01.
Początkowo samolot wyposażony był w radar ARS-100.
-
-
Wyprodukowany w PZL Mielec w 1992r . Pierwszy egzemplarz M-28RM dla LMW , w malowaniu biało-niebieskim , z silnikami TWD10B. Wyposażony w rosyjską avionikę oraz radar morski ARS-100 produkcji PIT W-wa. W czasie testów SP-PDC .Przejęty przez były 7PLS LMW w dniu 25.10.1994r. Samolot służył do wypracowania koncepcji działania lotnictwa rozpoznawczego w MW. W 1998r. został przekazany do PZL Mielec celem wymiany avioniki rosyjskiej na zachodnią firmy Bendix King , oraz zabudowę radaru morskiego ARS-400 i systemu ŁS-10.W dn. 15.03. 1999 roku przejęty ponownie przez 3 Dywizjon LMW Siemirowice. Jest to pierwszy samolot wersji M-28B1R.W 2005 w czasie remontu w PZL Mielec zostało wymienione podwozie główne i przednie z rosyjskiego na czeskie
Użytkownicy: 24.10.1994-...03.1998 JW 5576
PZL Mielec
15.03.1999-...03.2005 JW 5576
PZL Mielec
12.09.2005-31.12.2010 JW 4650
01.01.2011-................ JW6453
Prace na samolocie poza jednostką macierzystą: od ....03.1998-15.03.1999 w PZL Mielec wymiana awioniki rosyjskiej na zachodnią, firmy Bendix King oraz zabudowa radaru morskiego ARS-400 i systemu ŁS-10.
W 2005 w czasie remontu w PZL Mielec zostało wymienione podwozie główne i przednie z rosyjskiego na czeskie.
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 25-02-2011 o 18:12
-
-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki