Ad.6. Oddany do remontu sierpień 1986 r.
1. Numer seryjny:
MiG-21R, 94R021412
2. Numery taktyczne:
1412
3. Data produkcji:
Brak danych
4. Data dostawy:
13.01.1972 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
13.01.1972 r. - 01.01.1983 r., JW 1031 (32 plrtia)
01.01.1983 r. - 00.08.1986 r., JW 1031 (32 plrt)
00.00.1987 r. - 25.02.1997 r., JW 1031 (32 plrt)
25.02.1997 r. - 27.09.1997 r., WZL-3
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.08.1986 r. - 00.00.1987 r. (remont główny)
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
25.02.1997 r., kpt. pil. inż. Mariusz Biajgo
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Samolot skasowano w LZR-3.
Ad.6. Oddany do remontu sierpień 1986 r.
Takie cudo trzymać za stodołą?? Toż to zgroza...Czytając takie artykuły,żałuję że mieszkam w bloku... Ciekawe czy ostatni akapit artykułu dotyczy wyłącznie maszyn sprawnych czy działa także w takim przypadku... : "Niestety, dla innych miłośników lotnictwa mamy złą wiadomość: na podstawie zmienionych przepisów dziś osoba prywatna nie ma możliwości kupna sprzętu bojowego ani uzbrojenia wycofywanego z polskiej armii. Nabywcami mogą być tylko firmy mające specjalne koncesje na handel i obrót bronią."
Patrz w lusterka-spójrz dwa razy
Samoloty są wszędzie...
Przekaż 1,5%: Fundacja Wspierania Ratownictwa Górskiego RADAN 0000283966. Cel szczegółowy (Wpisz która) Grupa GOPR
Dogadam się po rosyjsku, po angielsku prawie w ogóle. Nie lubię jankesów. W dodatku słucham Radia "Z" Czy zasługuję już na miano "ruskiego trolla"?
Aha. I żeby nie było. Ruska też nie lubię. I nie popieram wojny na Ukrainie... Ale nie popieram żadnej wojny. Tych w Iraku, Afganistanie czy Syrii też
Zakładki