2089 u kolekcjonera w Buku 13.10.2004r.:
http://www.airliners.net/open.file/0711463/L/
oraz na terenie zakładu kamieniarskiego w Wyszynie Machorowskiej 30.08.2007r.:
http://www.airliners.net/open.file/1267803/L/
1. Numer seryjny:
MiG-21R, 94R022089
2. Numery taktyczne:
2089
3. Data produkcji:
Brak danych
4. Data dostawy:
26.01.1972 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
26.01.1972 r. - 01.01.1983 r., JW 1031 (32 plrtia)
01.01.1983 r. - 05.08.1997 r., JW 1031 (32 plrt)
05.08.1997 r. - 00.00.1999 r., JW 1524 (3 plm)
00.00.1999 r. - 11.07.2000 r., JW 3413 (23 les)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
11.07.2000 r., brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Samolot uszkodzony na lotnisku w Zegrzu Pomorskim i wycofany z eksploatacji.
2089 u kolekcjonera w Buku 13.10.2004r.:
http://www.airliners.net/open.file/0711463/L/
oraz na terenie zakładu kamieniarskiego w Wyszynie Machorowskiej 30.08.2007r.:
http://www.airliners.net/open.file/1267803/L/
Pozdrawiam, Piotr
Ad.6.
Remont średni 11.1979 r. LZR-3 Dęblin;
Remont główny 1991 r. WZL-3 Dęblin.
Samolot i właściciel
Mikoyan Gurevich MiG-21R
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: Other location - Wyszyna Machorowska( )Data /REG / CN
01.05.2014 / 2089 / 94R022089Autor
arnoo (EPKT_Spotters)
Zakładki