2401 w zbiorach Muzeum Orła Białego w Skarżysku-Kamiennej (widać ślady po godle 10.PLM):
http://www.airliners.net/open.file/0547945/L/
http://www.airliners.net/open.file/0547944/L/
1. Numer seryjny:
MiG-21PF, 762401
2. Numery taktyczne:
401 - w początkowym okresie eksploatacji
2401
3. Data produkcji:
Brak danych
4. Data dostawy:
14.04.1964 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
14.04.1964 r. - 30.06.1965 r., JW 1524 (62 plm OPK)
30.06.1965 r. - 17.03.1982 r., JW 1593 (1 plm OPK)
00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW 1457 (10 plm OPK)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
17.03.1982 r. - 00.00.0000 r., LZR-3
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Eksponat w Muzeum Orła Białego w Skarżysku-Kamiennej.
2401 w zbiorach Muzeum Orła Białego w Skarżysku-Kamiennej (widać ślady po godle 10.PLM):
http://www.airliners.net/open.file/0547945/L/
http://www.airliners.net/open.file/0547944/L/
Pozdrawiam, Piotr
Jeszcze dwa inne:Zamieszczone przez FlyWRO
http://lotnictwo.net/foto.php?id=122826
http://lotnictwo.net/foto.php?id=122825
Warto jeszcze dodać, że jest to pierwszy MiG-21PF przyjęty na stan naszego lotnictwa.
Pozdrawiam, Piotr
14.04.1964 r. przyjęto 4 sztuki, więc są 4 pierwsze PF-y :P
No tak, ale ten ma najniższy numer seryjnyZamieszczone przez Zwieroboj
Pozdrawiam, Piotr
W tym przypadku, podobnie jak w stosunku do samolotu 762404 proponuję dopisać nr taktyczny 401. Na razie może być w uwagach z odpowiednim komentarzem (np. "w początkowym okresie eksploatacji nr taktyczny 401").
Zdjęcie mógłbym dostarczyć Kol. Moderatorowi via e-mail.
JacekB
Zdjęcie od JackaB.
Źródło: internet, prawdopodobnie artykuł Wacław Hołyś, "Polskie MiGi", "Wiraże" z 2004 r.
Zakładki