3Likes
-
Mi-14PS, 75137 (5137)
Polecamy

1. Numer seryjny:
Mi-14PS, 75137
2. Numery taktyczne:
5137
3. Data produkcji:
29.01.1983 r.
4. Data dostawy:
Brak danych
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
23.11.1990 r. - 01.04.1991 r., JW 5576 (7 pls MW)
01.04.1991 r. - 01.07.1995 r., JW 1880 (40 ezopir MW)
01.07.1995 r. - 01.01.2003 r., JW 4061 (2 dl MW)
01.01.2003 r. - 00.00.0000 r., JW 4649 (29 el MW)
6. Prace na śmigłowcu wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.0000 r. - 22.10.1990 r., ZSRR (I remont główny),
02.02.1994 r. - 03.03.1995 r., WZL-1 (II remont główny),
27.06.2001 r. - 11.10.2002 r., WZL-1 (III remont główny).
Poddany modernizacji.
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
2938 h
9. Uwagi:
Niektóre źródła podają następujący numer seryjny: A-5137.
-
Moderator
Data dostawy to 23.11.1990r.
-
-
-
Moderator
Widziałem już kiedyś ten album, niezły bajer lądować na takim stawku. A ode mnie świeża fotka: http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6317139&nseq=0
Pozdrawiam!
Maciek

-
ModTeam
Senior Screener
Zamykał grupę helikopterów MW w podczas treningów do tegorocznej defilady.
http://www.airplane-pictures.net/image21991.html
-
Można dopisać, że został wycofany 30 października 2008 r.
(http://www.mw.mil.pl/index.php?akcja=news&id=18955)
-
6. Prace na śmigłowcu wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.0000 r. - 22.10.1990 r., ZSRR (I remont główny),
02.02.1994 r. - 03.03.1995 r., WZL-1 (II remont główny),
27.06.2001 r. - 11.10.2002 r., WZL-1 (III remont główny).
Poddany modernizacji.
8. Ilość lądowań i nalot:
2938 h
W Aeroplanie 5/6 z 2008 napisano, że został wycofany z eksploatacji 05.11.2008 r.
-
Moderator
Trochę dziwny nalot, jakieś agregaty miały już wyczerpany resurs, że nie dojechali do okrągłych 3 tys. h? Czy może coś było na rzeczy w anegdotach, że "dziobak" się sypał strasznie?
Pozdrawiam!
Maciek

-
Prawda że niektre agregaty wyczerpały resurs min.silnik tw 3-117.Ponad to trzeba by przeprowadzić przedłużenie resursu i ta operacja bylaby nieopłacalna.A co do 'sypania'-5137 był pod wzgledem niezawodności jednym z lepszych .
-
co się dzieje obecnie z 5137? trafi do jakiegoś muzeum?
-
-
W Gdyni? Myślałem, że do Krakowa trafi. Ech szkoda słów.
Ostatnio edytowane przez JacekB ; 25-12-2009 o 22:11
Powód: pisownia
-
-
1013 zostanie wycofany dopiero po przylocie z WZL przerobionego 1012.
-
Potwierdzam słowa przedmówcy-1012 ma zastąpić 1013 ,tyle że na moją wiedzę 1012 ma być gotowy w granicach 3 kwartału 2010.
-
-
-
Tomdar- nie dorabiaj proszę ideologii. Jak widzisz, podczas podnoszenia, pozostałości oleju z instalacji, pod wpływem przesunięcia się środka ciężkości, zwyczajnie pociekły. Wymyte zostaną poz zmontowaniu, zresztą przez tych samych techników. Czy myjesz samochód przed pojechaniem do serwisu ?

Tak naprawdę smutne jest to, że żaden z następców nie dorośnie tym śmigłowcom do pięt jeśli chodzi o możliwości SAR. Nie chodzi o wyposażenie. Wszystkie będą mniejsze.
pzdr
Mariusz Kalinowski

-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki