116 w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie:
http://www.airliners.net/photo/Polan...0268978/large/
1. Numer seryjny:
Su-7U, 2116
2. Numery taktyczne:
116
3. Data produkcji:
00.07.1969 r.
4. Data dostawy:
25.09.1969 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
25.09.1969 r. - 00.09.1988 r., JW 3117 (3 plm-b)
00.09.1988 r. - 29.11.1989 r., JW 3117 (3 lpsz-b)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Eksponat w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.
116 w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie:
http://www.airliners.net/photo/Polan...0268978/large/
Pozdrawiam, Piotr
Zamieszczone przez SawiczWitam
Ciekawe czy 116 była w Powidzu tylko przelotem czy też gościła tam dłużej i była wystawiana na loty ?.Odprawa przed lotami zdaje się o tym świadczyć .
Myślę ze na zamieszczonym poniżej zdjęciu również widzimy 116 . Tylko te kombinezony pilotów i nakrycia głowy obsługi . Czyżby suczka wylądowała na lotnisku w którymś z bratnich państw ?
Pozdrawiam Genek
Za "AEROPLAN 1'01":Zamieszczone przez Genek
"Ponieważ Rosjanie nie opracowali wersji szkolno-bojowej Su-20, do nauki pilotażu wypożyczano z Bydgoszczy szparkę Su-7U o numerze 331. Później do celów szkoleniowych brygada (chodzi o 7 BLBR) wykorzystywała Su-7U o numerach 517, 702, 513 i 905, a na krótko wypozyczano z 3 plmb egzemplarze oznakowane numerami bocznymi 515, 116 i 706."
Zakładki