Kapotaż podczas startu na takim samolocie raczej nie ma prawa się zdarzyć... :>
1. Numer seryjny:
Su-20, 74727
2. Numery taktyczne:
6137
3. Data produkcji:
00.12.1975 r.
4. Data dostawy:
00.03.1976 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
00.03.1976 r. - 13.03.1977 r., JW 1462 (7 BLBR)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Nie wykonywano.
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
13.03.1977 r., mjr pil. Stanisław Walczak
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Uszkodzony w locie po trafieniu pioruna i wycofany ze służby. W 1978 r. przekazany do COSSTWL, gdzie pozostawał do 2000 r., następnie rozmontowany i sprzedany.
Kapotaż podczas startu na takim samolocie raczej nie ma prawa się zdarzyć... :>
Rozumiem, ale mam gazetę, gdzie tak właśnie jest napisaneZamieszczone przez Zwieroboj
Dzięki Zwieroboj za poprawkę
Pozdrawiam
Również o tym słyszałem/czytałem, czyli już 3 różne wersje są, ale to trafienie piorunem było opisywane w książce o 7 plb-r, więc jest to do przyjęcia.Zamieszczone przez Grzegorz5710
Czyli załóżmy roboczą wersję o piorunie.
Tak bedzie najlepiejZamieszczone przez Zwieroboj
Jeśli w innych Su-20 byłyby potrzebne poprawki to oczywiście prosze poprawiać , od tego są eksperci i inni forumowicze.
Ale widzę Zwieroboj, że już poczyniłeś zmiany w wyglądzie opisów - bardzo dobrze
Pozdrawiam
Sawicz, staram się trzymać wszystko w jednym duchu. Małe niedociągnięcia nie umniejszają wartości Twojej pracy
Prosze oto co sie stało, miało to miejsce w Powidzu ,pilot w trakcie rozbiegu żle sie poczuł, przerwał start, pozniej dramatyczna ewakuacja z samolotu, jak kret. ..... nie moge zamiescic foty z tego wypadku
http://i56.tinypic.com/21ct3y0.jpg
udało sie .... mam jeszcze inne foty sorry, ale dla mnie kompy, skany to nowy nieznany swiat udał mi się tylko skan z ksiazki Klicha tej z 1998 roku, nie tej nowej!!!!!błedny podpis pod fotka to nie jest Su-7
Ostatnio edytowane przez MaciekK84 ; 01-11-2010 o 10:37 Powód: scalenie
Zakładki